Strona 80 z 311 PierwszyPierwszy ... 30707172737475767778798081828384858687888990130180 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 791 do 800 z 3101

Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #791
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    159 to inna klasa, poza tym sedan, więc porównanie linii bocznej nie ma sensu. Co do 145 to masz racje, sam jestem maniakiem i posiadaczem egzemplarza zgodzę się co do spasowania szczególnie plastików, jest fatalne, teraz rzęzi, trzeszczy itd. Ale nie zgodzę się co do awaryjnosci. Ona była wymuszona przez użytkowników. Kilka prostych zasad stosowaych na codzien i nie ma mowy o żadnej awaryjności! Zawodzą duperele, lampeczki, jakieś zamykania bagażnika itd uciążliwe ale jednak duperele.
    Stylistycznie natomiast, mimo, że za parę miesięcy minie 10 lat, od kiedy zjechał z taśm ostatni 145/146, to wciąż propozycja świeża, atrakcyjna, dynamiczna.
    Nigdy nie powiesz tego o tym muminie, zarówno Mito jak i giuliettcie. Wybałuszoność trwa w wielu autach od jakichś, strzelam, pięciu, szesciu lat i to jest po prostu pocieszna moda.

  2. #792
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar DJ_Pablo
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    AR 147 1.6 TS / AR 156 SW 1.9 JTD / BMW E91 318i
    Postów
    108

    Domyślnie

    Pingwin, specjalnie dla Ciebie napisałem do Pana M., żeby uwględnił moją propozycję przy liftingu za 4 lata. Pasuje?


  3. #793
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Teraz jest TBi i MultiAir. Alfa znowu jest w topie jeśli chodzi o osiągi i wydajność. Chrysler włożył do V6 Pentastar bezpośredni wtrysk, MultiAir i przewidują spalanie niższe o 25% Świadczy to o tym, że ta technologia ma potencjał Na LeftLane piszą, że obecne silniki V8 Chryslera ma zastąpić doładowany V6, bo będzie mniej palił

    Może się mylę, ale czy 159 zapewnia takie osiągi jak Giulietta QV (GTA)? A przecież to półka wyżej, więc teoretycznie powinno być lepiej Dodatkowo Giulietta już przed premierą jest szybsza, a jak czasy się poprawią to i tak można wprowadzić coś mocniejszego.

  4. #794
    Użytkownik Rowerzysta Avatar r0bertos
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm 105KM Bianco Ghiaccio
    Postów
    402

    Domyślnie

    Cytat Napisał DJ_Pablo Zobacz post
    Pingwin, specjalnie dla Ciebie napisałem do Pana M., żeby uwględnił moją propozycję przy liftingu za 4 lata. Pasuje?

    Kurde fajnie to wyglada

  5. #795
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał r0bertos Zobacz post
    Kurde fajnie to wyglada
    Niby żart, ale zdecydowanie fajniej niż to co oferują nam do salonów.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  6. #796
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    no widzicie chłopaki miło, ze niektórzy szanowni dyskutanci podzielają moje zdanie. Fajny ten rysunek.
    Ale i tak zamierzam zakupić 159

  7. #797
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    Proponuję złożyć zamówienie pod koniec 2011 roku ,wtedy większość niedoróbek powinna już być wyeliminowana
    Planuję mniej więcej za rok, miejmy nadzieję, że pół roku im wystarczy.

    Odnośnie dalszej dyskusji, obawiam się, że gdyby Alfy były takie wyjątkowe jak kiedyś, to po prostu nie byłoby większości nas na nie stać... Ciężko mi teraz stwierdzić, ale podejrzewam, że wielkie modele z przeszłości były raczej mało dostępne dla przeciętnego "szaraczka". Pomimo, że wolałbym mieć fajniej zrobiony samochód, to mogę za, powiedzmy, przyzwoite pieniądze, stać się właścicielem auta z tradycją, przy której większość marek może się schować. No i nadal pozostają mi smaczki typu "Aqua" i "Benzina" na zegarach, tunele, logo Alfy na ramionach wycieraczek, skórzana kierownica itp.
    Poza tym, jakim cudem Alfa ma być oryginalna, skoro tak mało się jej sprzedaje? Jest łatwo (tanio) dostępna z rynku samochodow uzywanych, a potem... mozna przejrzec fora - albo ludzie tego nie naprawiaja, albo naprawiaja gdzies tam, albo kupuja zamienniki, albo kombinuja na wszelkie mozliwe sposoby.
    Nie jestem mechanikiem, ale jestem ekonomista i wiem, ze sa pewne rzeczy, ktorych sie nie przeskoczy. Fiat nie jest instytucja charytatywna i pewnie nie bedzie ladowal kasy w cos, co nie bedzie mu przynosilo zyskow. A na przychody nie sklada sie tylko sprzedaz nowych samochodow, ale i sprzedaz czesci, serwis w ASO, akcesoria itp. W Poznaniu nie ma zadnego ASO Alfa Romeo, ktore nie byloby przypiete do ASO Fiata, bo samoistnie pewnie nie mialoby racji bytu. Podobnie jest z salonami, jesli sie nie myle. Mozna sie oczywiscie zzymac na jakosc serwisu w niektorych ASO (co pewnie wynika wlasnie z tego, ze ci sami ludzie naprawiaja dziesiatki Fiatow i kilka Alf, nie majac zbyt duzo czasu do poswiecenia dla nich), ale prawda jest taka, ze jesli z nich nie korzystamy, to kasa do wlascicieli nie plynie.
    Mamy w rodzinie nadal BMW, ktore kupilismy od dealera w 1991 i pamietam, jak wlosy jezyly na glowie ceny serwisu w tamtych latach. Idealnym klientem jest ktos, kto przychodzi do salonu, kupuje nowe auto, a potem przez kilka lat przyjezdza co jakis czas do ASO, oddaje kluczyki i mowi "Wszystko ma byc w porzadku" (tak wyglada mniej wiecej serwis w BMW, gdzie sprawdzane i wymieniane jest prawie wszystko, co mozliwe, czesto "na wszelki wypadek", a wystawiany rachunek jest bardzo slony), a po 5 latach przychodzi znowu do salonu i kupuje nowa Alfe.
    W Polsce wiekszosc Alf to uzywki, ktore czesto kupuja ludzie wyrzucajacy ostatnia kase na auto za 13 tysiecy, a potem remontuja po garazach i prywatnych warsztatach na wahaczach po 130 zl z Allegro.
    Oczywiscie, ma to 2 strony - z jednej jest silna spolecznosc Alfisti i czesc np. licealistow i studentow, ktorzy teraz sami kombinuja, jak za 300zl naprawic Alfe, moze zostanie dyrektorami i bedzie sie bujac nastepca 166, nie patrzac na koszty, poza tym legenda marki to tez jej uzytkownicy, ale kasy dla Fiata to nie generuje.
    Wyglada to mniej wiecej jak kibice elitarnego klubu, ktorych nie stac na bilety na mecz, ale ogladaja w telewizji albo przez plot - niby fajnie, ze sa kibice, ale kasy z tego nie ma. Z punktu widzenia klubu dobry kibic to taki, ktory wykupi karnet, koszulke na nowy sezon, szalik, popcorn i co tam tylko popadnie.
    Wystarczy popatrzec na Manchester United, ktory jedzie co roku do Azji, bo ma swiadomosc, ze ze sprzedazy koszulek zarobi tam kokosy. I tak Chinczycy, pewnie mniej zakochani w pilce, niz my, moga Manchester ogladac na zywo, a my albo w telewizji, albo zagranica.

    Giulietta, sila rzeczy, jest chyba modelem przejsciowym, jesli wygeneruje odpowiednia ilosc kasy, beda pieniadze na cos bardziej wyrafinowanego.
    Z drugiej strony, jesli bedzie co cos z wyzszej polki, to cena tez bedzie szla w kierunku 8C raczej niz Punto. I nie bedzie nas na to stac.

    Poza tym, po wejsciu w struktury Fiata Alfa musi sie bratac (przynajmniej czesciowo) z "pospolstwem". Podobnie jest w przypadku Audi, Volvo, Bentleya czy Aston Martina - kiedys czytalem fajny artykul, jak kolesiowi starla sie skora z kluczyka od Astona, a spod spodu wyjrzalo logo... Volvo .

    W tej chwili niewiele pozostalo marek stricte premium - z bardziej znanych przychodzi mi do glowy BMW i MB. BMW nawet robiac silniki z PSA, laduje je tylko do Mini, zeby ktos nie powiedzial, ze moze miec taki sam silnik w Citroenie. Reszta musi sie pogodzic z tym, ze czasy unikatowosci juz chyba nie wroca. Skrajni indywidualisci moga kupic Alfe 75 i dobrze o nia dbac .

    P.S. Przepraszam za brak polskich liter od pewnego momentu, ale jakis problem z klawiatura.
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 20-03-2010 o 08:47

  8. #798
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Podpisuję się ,,obyma ręcyma '' pod tym co napisałeś radousaf poza jednym : pół roku może im nie wystarczyć na wyeliminowanie wad wieku dziecęcego ,przynajmniej tak było w przypadku modelu 159 .Pzdr
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  9. #799
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    Wszystko jasno i logicznie oraz w sposób oczywisty. Tylko, że za sytuacje obecną odpowiada Fiat, który popełnił ogromną ilość błędów. Owszem, uratował markę w 1986 chyba, to prawda. Wcześniej kretyni z rządów socjalistycznych we Włoszech zarżnęli firmę (podobnie, jak inny kretyn socjalista Zapatero zarzyna całą gospodarkę hiszpańską od paru lat).
    Ale można to było wszystko poprowadzić inaczej. Teraz na ratunek wezwano wiadomo kogo: ja nie widzę żadnej logiki w tych ruchach. Marka może (podkreślam słowo: może) będzie uratowana ale kosztem kompletnego udupienia.
    Nie interesuje mnie rodzina Mito dla kobiety albo geja, giulietta dla (no własnie, DLA KOGO?), giulia sportwagon, czyli avensis po liftingu, dla tatusia oraz jakiś opasły suv dla "całej rodziny". A to dokładnie w takim kierunku zmierza.
    Powiedzcie mi, zaczadzeni globalizmem, jak radzi sobie Mini? jak radzi sobie subaru już mówiliśmy. Zobaczymy co stanie się z saabem.
    Zyski? tak, oczywiscie, ze dziala sie gospodarczo dla zysków. Ale jakie zyski nas interesują? Jeśli tylko maksymalizacja za wszelką cenę, to po prostu róbmy te suvy i te avensisy po liftingu ale zapomnijmy o marce Alfa Romeo.

  10. #800
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    [QUOTE=Pingwin;296620]
    Kupuj sobie małe auta, proszę bardzo. Tego nie oceniamy, ani Twojego gustu. Ale to nie ja wymyślilem, ze Mito to auto dla kobiet i gejów, o tym się pisze, mówi, w prasie, na forach itd. Nie mówie, ze Ty jestes gejem albo kobietą Mówie, jaka jest obiegowa opinia.


    Pingwin to nie tylko obiegowa opinia , rozmawiałem z 2 sprzedawcami ALF w różnych punktach dealerskich i 7 na każde 10 kupionych MiTo kupują kobiety lub faceci dla swoich kobiet . Co do innych orientacji to się nie wypowiadali .
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory