Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Problem z pochyleniem kół po obniżeniu zawieszenia

  1. #11
    destikero
    Gość

    Domyślnie

    W poniedziałek mam zamiar jechać na diagnostykę. Martwi mnie trochę fakt, że nie mam zbyt wielkiego wpływu na pochylenie kół w mojej Alfie i że niewiele mogę zrobić z tym /---\. Tak czy inaczej pojadę do stacji diagnostycznej i każę ustawić geometrię w samochodzie. Zobaczymy, czy to coś zmieni.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Te fotki, to po włożeniu gum z malucha? Jeśli tak to nieciekawie to wygląda.
    Nie ma co oszukiwać przeznaczenia... Jak chcesz wyregulować Kąt pochylenia koła?

    A jak sprawność amorów? Ale patrząc na zdjęcia, wygląda jak być ze 3 ciała w bagażniku miał...

  3. #13
    destikero
    Gość

    Domyślnie

    Czemu nieciekawie wygląda?

    Zamiast 3 ciał w bagażniku mam 4 felgi stalowe z oponami zimowymi

    Co do amorów, to uwierz mi, że nie mają one żadnego wpływu na wysokość "stania" auta. Amory pomagają jedynie sprężynom wrócić do stanu wyjściowego po ich ściśnięciu. Czysta fizyka.

    PS. Co do kątów pochylenia koła, to wiem, że ich niestety nie wyreguluję . Rezygnuję z wyglądu ala "TARPAN" kosztem nierównomiernego zużywania się opon z tyłu. Wybór świadomy.
    Ostatnio edytowane przez destikero ; 20-03-2010 o 22:25

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    ... Jak chcesz wyregulować Kąt pochylenia koła?
    Da się to zrobić wymieniając śruby mocujące amortyzator do zwrotnicy ze zwykłych na wersję z mimośrodem masz wtedy płynną regulację kata pochylenia zwrotnicy, robi takie śruby Eibach lub Koni już dokładnie nie pamiętam.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #15
    destikero
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Da się to zrobić wymieniając śruby mocujące amortyzator do zwrotnicy ze zwykłych na wersję z mimośrodem masz wtedy płynną regulację kata pochylenia zwrotnicy, robi takie śruby Eibach lub Koni już dokładnie nie pamiętam.
    Interesujące... Gdzie to kupić i ile kosztuje?

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Słuchaj dziś już padam bo wyrwałem silnik z mojego auta, jutro odszukam w moich materiałach kto te śruby robi dokładnie i dam tutaj info.


    EDIT:

    Dobra zmusiłem się i znalazłem jeszcze dziś ;]



    Zwie się to "Eibach Pro Alignment Kit" numer części np. EB-5-81280K cena ok. 25funtów kiedyś.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 20-03-2010 o 23:26
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #17
    Użytkownik Embrion Avatar robson76
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    witnica
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 2002r.
    Postów
    11

    Domyślnie

    Witam.

    Mam problem ze znalezieniem tych śrub z mimośrodem do regulacji zwrotnicy a inaczej nie dam rady ustawić kąta nachylenia ,mam alfe 156 jtd sportwagon silnik 1.9 z 2002r. po ,,lifcie'' (ale tylko w środku )zawieszenie i nadwozie jak z 2001r.
    Prosze o pomoc lub jakiegoś linka gdzie to kupić .

  8. #18
    rolex83
    Gość

    Domyślnie

    Twardy dobrze napisał. U mnie sie kładły koła do środka z powodu amorków. Jak wrzuciłem gwint i ustawiłem na taka wysokośc jak miałem wczesniej kita to było duzo prościej.

  9. #19
    jezior
    Gość

    Domyślnie

    Chciałem sie przyłączyć do tematu.
    Kopiłem AR 156 SW z juz obniżonym nadwoziem.
    Dziś byłem u wulkanizatora żeby wyważyć koła bo auto źle sie zachowuje przy hamowaniu i większych prędkościach. Niestety okazało sie ze wszystkie koła mam ścinane po wewnętrznej stronie.

    Moja gorąca prośba. Gdzie można nabyć takie śruby Eibach? Chyba ze w Polsce nie są dostępne.

    aniol_jojo Pisał ze można wymienić tuleje. Czy to pomoże? Czy w ogóle istnieje jakkolwiek niestandardowa możliwość regulacji konta nachylania kół?

    Proszę o info. Auto fajnie wygląda i szkoda by było wymieniać dobre sprężyny. Niestety zużycie kół jest znaczące i ma spory wpływ na komfort jazdy.

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar creaf
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 1.9 SW
    Postów
    324

    Domyślnie

    http://www.japshop.co.uk/cgi-bin/ca0...CTION=SHOWCART

    Trzeba by sie dowiedziec jak z wysylka pewno okolo 10 ojro i miec onto paypal/MB.


    e: o zesz:
    Total£72.53 / €87.04
    Z wysylka do Polski mi wyliczylo
    Ostatnio edytowane przez creaf ; 23-08-2010 o 17:53
    Była: 156 1.9JTD SP3

Podobne wątki

  1. Problem ze śrubami zawieszenia tył
    Utworzone przez skladak w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-07-2013, 07:09
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-06-2013, 20:18
  3. [146] Utwardzenie zawieszenia
    Utworzone przez ziele1234 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 20:05
  4. Stuki zawieszenia
    Utworzone przez peep20 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 18:40
  5. [145] zawieszenia
    Utworzone przez john270 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 05-03-2010, 22:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory