Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Temat: [156] Intercooler w afie 1,9jtd 16v od saba 9-3tdi

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Na pewno nie jest to wina coolera, wyglada to na fachowa robote. Jedynie opoznie sie realcja na gaz, ale od 2000 rpm auto powinno jechac, nie od 2600.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  2. #32
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Na pewno nie jest to wina coolera, wyglada to na fachowa robote. Jedynie opoznie sie realcja na gaz, ale od 2000 rpm auto powinno jechac, nie od 2600.
    mnie to wygląda na turbo laga tak myśle

    Pzdr
    [*]


  3. #33
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Tarnobrzeg
    Auto
    159SW 2.0JTDm(2012), 213Ps 420Nm
    Postów
    134

    Domyślnie

    Jeździ się fatalnie, diesel bez dołu jest mało przyjemny do jazdy. Wygląda na to że kiepską firme znalazłem do naprawy turbosprężarki, pewnie znów założyli nie taki wirnik jak trzeba, albo rozlegulowali geometrie. Teraz poważnie zastanawiam się nad turbo używanym(nie regenerowanym) od 1,9JTD 16V, ale 150-tki(wydajniejsza jest) lub pójde na całość i wpakuje od 2,4JTD 20V.
    Kolejnym problemem jest to że po zamontowniu coolera, zasłoniłem troche chłodnice i niesamowicie się grzeje. Podczas mocnej jazdy temperatura czasem podchodzi pod 110(w środku na zegarze) a na postoju co chwile włacza wiatrak. Patrzyłem na chłodnice od 2,4 i jest taka sama, więc pewnie rozejrze się za jakąś inna, ale łatwo i tanio pewnie nie będzie.
    Pozdrawiam.

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Rzeczywiscie pewnie cos z turbina. Ja mam wiekszy cooler niz Ty i na seryjnej sprezarce przy 2000 rpm mialem 95 KM i 330 Nm... Przy 2500 rpm 150 KM i 400 Nm. Na pewno nie jest to wina dolotu!

    Podobnie z przegrzewaniem - mam teraz 218 PS i nie widze roznicy w termice silnika wzgledem serii, a cooler mam wiekszy.

    Czy auto kopci?
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Tarnobrzeg
    Auto
    159SW 2.0JTDm(2012), 213Ps 420Nm
    Postów
    134

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o kopcenie to nie zauważyłem. Myśle że poprostu uszkodzili mi geometrie wkładając większy wirnik(koło kompresjii) i teraz po powrocie do standardu i tak jest rozlegulowana.

  6. #36
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Venomek
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radzionków
    Auto
    AR 147 FL 1.9 JTD-M 16V 150KM +Q2 (188KM/405Nm)
    Postów
    129

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfonso Zobacz post
    Apropo jeszcze zdeżaka w 147 ,zapodam kilka fotek to mysle znajdziesz kolego andro34 odpowiedzi na swoje pytania.
    Wszystko sie ładnie mieści chociaż ścisk jest.
    Mam kluczowe pytanie... czy ta 147 miała klimę?
    Bo u mnie w tamtych okolicach jest chłodnica z klimy i "na oko" to się taki IC nie zmieści :/

    Generalnie jeśli było A/C w autku to wiem jakiego IC mam szukac - stąd moje pytanie.

    Pozdrawiam
    Alfa Romeo 147 FL 1.9 16V JTD-M Q2 (188KM/405Nm)
    ---------------------------------------------------
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...d_m_150km.html

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Cytat Napisał Venomek Zobacz post
    Mam kluczowe pytanie... czy ta 147 miała klimę?
    Bo u mnie w tamtych okolicach jest chłodnica z klimy i "na oko" to się taki IC nie zmieści :/

    Generalnie jeśli było A/C w autku to wiem jakiego IC mam szukac - stąd moje pytanie.

    Pozdrawiam
    Nie ma to znaczenia. Szukaj uniwersalnego ic z rdzeniem 55/18/6.5 cm i bedzie ok. Sa takie chinskie w internecie i dobrze spelniaja swoje zadanie.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

Podobne wątki

  1. [159] Mocniejsze sprzeglo od Saba do Alfy
    Utworzone przez ROBSON0801 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-11-2015, 18:46
  2. Dolot intercooler-kolektor AR156 1,9jtd 140KM
    Utworzone przez tombo0022 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-08-2013, 23:22
  3. Intercooler
    Utworzone przez Zymelka w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 14:27
  4. Rury dolotu turbina - intercooler; intercooler - kolektor ssący
    Utworzone przez Gereme w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 07-03-2013, 08:05
  5. [166] Intercooler w 2,4 JTD
    Utworzone przez xary w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-05-2008, 07:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory