Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Napęd w 75

  1. #11
    elpaco
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie nie mogę znaleźć tego tematu o wykorzystaniu transaxla. Ogólnie silnik który mam w posiadaniu to 3000 24v o mocy nominalnej 204km. Motor w miarę wdzięczny i stosunkowo łatwo modyfikowalny. Wiązka elektryczna kompletna z omegi. Buda- wg. mnie a mieszkam w Gnieźnie gdzie z budą robi się wszystko do wyspawania + rozbudowana klatka. Zawieszenie to akurat najmniejszy problem W sumie zastanawia mnie jedynie przeróbka dyfra Większość poszyć da się łatwo zmienić na lżejsze i przypuszczam że nawet w serii silnika auto będzie konkretnie i zwinnie zamiatać. Kwestia tylko w wymiarach komory.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Stefan116
    Dołączył
    03 2006
    Mieszka w
    Puławy - Pysznica
    Auto
    GT 1300 Junior 1974r.
    Postów
    832

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/tran...transaxle.html topic gdzie był poruszany transaxle Alfy do drift-projektu.
    Co do Omegi A to niebardzo rozumiem czemu ma być skrzynia z tyłu? Wiadomo że wszystko się da wykonać tylko czy poniesione koszta dadzą wymierny wynik względem efektu??
    Omega 3000 seryjnie już przyjemnie jeździła
    Swojego czasu była jedna która startowała w zawodach driftingowych.
    Popytaj tutaj a napewno znajdziesz odpowiedz : http://www.racingforum.pl/

  3. #13
    elpaco
    Gość

    Domyślnie

    Czemu skrzynia z tyłu już odpowiadam- żeby zostawić fabryczne tylne zawieszenie. Zamiast montować skrzynię z omegi- podłączyć się pod wał zrobić obudowę i wykorzystać fabryczny element 75

  4. #14
    MarcinP
    Gość

    Domyślnie

    Zbyt karkołomna ta zabawa według mnie, i nie bardzo opłacalna, czy nie taniej wyjdzie kupić jakąś 75-tkę po prostu i ją przygotować??? Cały fenomen właściwości jezdnych 75-tki tkwi w rozkładzie mas, lekkiej budzie itd, to rozwiązane jest integralną częścią TEGO samochodu, a nie innego.

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Stefan116
    Dołączył
    03 2006
    Mieszka w
    Puławy - Pysznica
    Auto
    GT 1300 Junior 1974r.
    Postów
    832

    Domyślnie

    Niebardzo rozumiem do czego kolega chce dojść??
    Chcesz skrzynie zastosować z transaxle żeby zostawić seryjne zawieszenie z Omegi?? To ma być silnik centralnie?
    Jak masz zdrową budę i motor to składaj w orginale do tego zaspawaj most ( eszpera) i wybebesz wszystko zbędne to na początek da radę.
    Jeśli będzie Cię ciągle męczył rozkład masy to zawsze możesz przesunąć silnik ku środkowi auta - takie operacje masz opisane w linkach jakie podałem, wystarczy poszukać.
    Ostatnio edytowane przez Stefan116 ; 07-05-2010 o 11:03

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    no vauxhall też go produkował wiem że trochę profanacja ale rzędówki alfy nie znajdę w takiej mocy wyjściowej, dwa- obsługa silnika katowanego w poślizgach przy alfie może okazać się problematyczna


    Cytat Napisał elpaco Zobacz post
    No właśnie nie mogę znaleźć tego tematu o wykorzystaniu transaxla. Ogólnie silnik który mam w posiadaniu to 3000 24v o mocy nominalnej 204km.(...)
    Eee, myślałem że może mówisz o V8 . A z ciekawości to czemu akurat szukasz rzędówki? To aż tak duża różnica w obsłudze między V6 a R6 (w ustawieniu wzdłużnym)?

    W ogóle to jesteś pewien, że taki motor wejdzie pod maskę w 75?
    Ostatnio edytowane przez JacekK ; 07-05-2010 o 13:38

  7. #17
    elpaco
    Gość

    Domyślnie

    Rzędówkę poprostu mam. Rozbitą omegę A z 3000 24v pod maską. Jeśli nie wejdzie do 75 to wejdzie do MB 190ki]

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał elpaco Zobacz post
    Rzędówkę poprostu mam.
    Źle zacytowałem w poprzednim poście, bo tam miały być dwie Twoje wypowiedzi. W kazdym razie napisałeś, że nie znajdziesz rzędówki Alfy w takiej mocy wyjściowej... oczywiście że nie znajdziesz, bo w takim przedziale mocy znajdziesz jedynie V-ki Alfy, które pewnie o wiele łatwiej zaadaptować do 75. Innymi słowy wkładanie R6 Opla do 75tki to raczej spore nieporozumienie i tworzenie sobie problemów na siłę. Lepiej zostać przy tej 190tce, która przynajmniej do takich motorów jest przystosowana

Podobne wątki

  1. [159] Napęd Q4
    Utworzone przez Bargo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-11-2016, 18:49
  2. napęd na przód vs Q4
    Utworzone przez kubaku w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-02-2014, 21:59
  3. Napęd Q4
    Utworzone przez Jack3516 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-09-2012, 22:13
  4. [155] Napęd 4x4
    Utworzone przez kasztelan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 21-10-2010, 07:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory