czy po wyłączeniu zapłonu klapka przepustnicy powinna się otwierać i zamykać i zostaje w pozycji lekko otwartej?? dodam żę jak jest zamknięta auto z rana lepiej odpala? czy tak powinno być??
czy po wyłączeniu zapłonu klapka przepustnicy powinna się otwierać i zamykać i zostaje w pozycji lekko otwartej?? dodam żę jak jest zamknięta auto z rana lepiej odpala? czy tak powinno być??
Trochę niejasne to pytanie. Przepustnica ma ograniczenie regulowane za pomocą śruby i dlatego po wyłączeniu silnika zwykle pozostaje nieco uchylona, ale niewiele. Natomiast uchylenie przepustnicy podczas pracy silnika na wolnych obrotach jest regulowane przez silnik krokowy.
- przepustnica zaolejona i/lub dawno nie było robiona adapatacja przepustnicy.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- najlepiej takie kabelki odrazu z przełącznikiem do ABS oraz AirBagu.
- takie chyba ma viaken z jednym przełącznikem, gdzie zwarte są piny 7 i 1 ( silnik , ABS) .
- na drugiej pozycji jest Airbag (pin 7 i 3 ) oraz pin 9 , chyba Alarm.
- tylko program Alfadiag nie obsługuje centralki od Alarmu.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm