ja pierdziu - pierwszy raz widze cos takiego na oczyten zawór wygląda jak wspawany w tłok.... masz fotke głowicy, lub wiesz jak wyglądała po czyms takim????
ja pierdziu - pierwszy raz widze cos takiego na oczyten zawór wygląda jak wspawany w tłok.... masz fotke głowicy, lub wiesz jak wyglądała po czyms takim????
Naprawde wygląda jak wspawany, ale nie jest. Po drugiej stronie tłok jest rozerwany a zawór sie przebił i widać na nim wgniecenie ok 1cm. Głowicy nie widziałem, ale była w nie najlepszym stanie, regeneracja kosztowała ok 800zł.
Mercedesy mają gwiazdę z przodu, Jaguar ma jaguara, a Ty możesz założyć ten tłok powinien wyglądać extra![]()
- tak jak mówi mój mechanik, Panie to bujda.
- tam nie ma tyle miejsca aby pomieścić ten "wspawany " kawał zaworu.
- trochę mnie to dziwi poniewaz to nie data 1. kwietnia.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-06-2010 o 12:56
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Nie ma szans na coś takiego, pierwsza sprawa krawędź przylgni zaworu nie naruszona więc niby co?? Tłok z plasteliny i bez oporu wszedł sobie zawór w niego? Druga sprawa gdy tłok ustawi się w GMP nie ma szans zmieścić tego zaworu w komorze spalania, z głowicy nie było by co zbierać i korba szybciej bokiem by wyszła niż by to pracowało, trzy bez jednego zaworu ssącego [sądząc po rozmiarze grzybka to ssący właśnie urwany] były by piękne salwy armatnie w dolot.
A tak w ogóle widać że tłok cięty acetylenem, wystarczy zerknąć na krawędź z zewnętrznej strony wbitego niby zaworu, dokładnie widać kierunek ruchu palnika i spływ materiału.
Bujda na resorach Panowie.
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 03-06-2010 o 13:06
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
GrzesiekK - z czego są robione tłoki - materiał, jaki? bo jak aluminium to go palnikiem acetylenowym nie przetniesz....
ale dziwne, że po takiej operacji koledze paska nie zerwało, wogóle dziwna sprawa jakaś![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
kiedys sprawdzałem czy da rade ciąc aluminium palnikiem acetylenowo - tlenowym i zrobiłem tylko dużą dziurę i setki odprysków i słów na ku***a, pózniej na kursie dowiedziałem sie, że takich materiałów jak alum, miedz, i innych niezależnych metali nie potniesz palnikiem.
ale ja sie nadal zastanawiam, czy takie cos nie zrobiło by wiekszej szkody w silniku niż tylko wymiana tłoka i regeneracja głowicy - jesli tak to jak musiała wyglądac ta głowica? No i jak to możliwe, że zawór sie tak urwał, normalnie nie umien tego sobie wyobrazic.
Widze ze ten temat wiecej kontrowersji wprowadził niz pozytku, no ale nic, kazdy ma prawo do swojego zdania. Oby wam sie nic takiego nie przytrafiło, bo czasami naprawde dziwne rzeczy sie zdarzają. pzdr
Ładnie ktoś migomatem operuję![]()