Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Nagły Brak Mocy!!!!!!!!

  1. #11
    milkyyyy
    Gość

    Domyślnie

    mialem to samo...

    ale regeneracji nie polecam... lepiej znajdz jakas alfe ze swiezym turbo
    regeneracja nigdy nie da takiego samego efektu jak fabryka niestety..


    kolego co zrobiles z bledem motor ssytem failure w pamieci???

    turbo mam nowe wszystkie czujniki tez.. i czasem sie zapala..
    a wszystko jest ok :>

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    U mnie błąd jedynie był na kompie zapisany "przeładowanie", ale żadna marchewa się nie zapalała jak odcinało mi Turbo, takżę po wymianie Turbo wszystko wróciło do normy.

    Może masz EGR zapchany, poczytaj troche o tym, temat podpięty w dziale "156"
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Dzisiaj zauwazylem dodatkowo nowy objaw,przy 3,5tys.obr. zapala sie marchewa,jak puszcze gaz to gasnie!Gdzie szukac turbiny,widzialem kilka na allegro ale czy warto tam kupowac?

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Cytat Napisał danloo23 Zobacz post
    Macie racje!Alfe mam od dwoch lat i rzadko kiedy przekraczalem 3tys.obr.i teraz wychodza tego skutkiDodatkowo zauwazylem ze autko zaczelo troche kopcic na czarno gdy ostrzej nacisne na gaz!Nie wiem co mam teraz robic,szukac turbiny,regenerowac stara,wogle jakie moga byc tego koszta z robocizna?Jutro sprobuje troszke ostrzej pojezdzic,zobacze co sie bedzie dzialo!!!
    Jest inny sposób próby rozruszania łopatek bez ostrej jazdy samochodem. weż dłuższy wkrętak, oprzyj go o tą sztangę wychodzącą z gruchy i kilkakrotnie wciskaj ją do wnętrza gruchy.Profilaktycznie robię tak od czasu do czasu i turbo chodzi jak trzeba.
    Jeśli chodzi o dymienie (jak masz dobrą zaślepkę) sprawdż, czy na pewno szczelne masz przewody powietrza, łącznie z tymi cienkimi od sterowania turbo.

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    Cytat Napisał danloo23 Zobacz post
    Dzisiaj zauwazylem dodatkowo nowy objaw,przy 3,5tys.obr. zapala sie marchewa,jak puszcze gaz to gasnie!Gdzie szukac turbiny,widzialem kilka na allegro ale czy warto tam kupowac?
    To normalne (tzn w sensie w Twoim przypadku, wiadomo być tak nie powinno )
    Jest dobry temat założony przez Maćka w dziale "156" podwieszony, poczytaj troche i porób to co tam jest napisane:

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...ym_zrobic.html


    Co do Turbin to Ja kupiłem na allegro, no cóż jak narazie nie narzekam i mam nadzieje nie narzekać przez bardzo długi czas
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    No i jeszcze jedno spostrzezenie,odkrecilem dzisiaj ta rure na gorze ktora idzie prawdopodobnie do kolektora ssacego i zauwazylem ze jest tam troche oleju,zrobila sie taka maź!
    Znalazlem firme na allegro ktora jest blisko mojego miejsca zamieszkania ktora regeneruje turbinki:

    http://www.allegro.pl/item1050147268...obowe_tir.html

    czy lepiej kupic juz zregenerowana np. ta:

    http://www.moto.allegro.pl/item10635...a_2_4_jtd.html

    Jeszcze jedna sprawa czy jeszcze przez jakis czas moge pojezdzic na starej turbince czy cos moze sie stac?
    Ostatnio edytowane przez danloo23 ; 03-06-2010 o 20:07

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    Moje osobiste zdanie jest takie że jeden kij gdzie robisz regeneracje, bo i tak każda firma ma te same maszyny można by powiedzieć.

    Ważne aby dali Ci gwarancje

    Olej w rurze to już zaczynający objaw padania Turba... puszczają uszczelniacze, to samo było u mnie, sprawdź też jak bardzo masz spocony wąż idący z Turbo do IC (a jak masz ochote to odkręcić i zobaczyć ile oleju się wylewa)


    Cóż, jeździć możesz (i tak jeździsz już nie wiadomo ile na Turbo w takim stanie) tylko moja rada, nie szarzuj bo mi padła przy ostrym wyprzedzaniu...

    Turbo puściło dobre pół litra oleju na szczęście w wydech, bo gdyby poszło w drugą strone mógłby być samo zapłon.

    Radze Ci szybko dać to turbo do sprawdzenia, bo jak padnie będzie jeszcze większy problem taki jak u mnie... holowanie itp... (przy holowaniu rozwaliłem zderzak... kolejne koszta)...

    Lepiej ścierpieć i wydać wcześniej i mieć pewność niż jechać i myśleć czy zaraz Turbo nie padnie i auto stanie na środku skrzyżowania.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Jutro postaram sie zadzwonic do tej firmy i dokladnie wszystkiego sie dowiem,nie wiem czy drozej wyjdzie regeneracja czy kupienie juz zregenerowanej turbinki np. z allegro!Autko ma juz ponad 230tys.km (moze i wiecej...)i nie wiem czy ktos wczesniej cos robil przy turbinie,padlo na mnie!Wydaje mi sie ze problem pojawil sie juz dawno,jakies pol roku temu tez mialem podobna sytuacje przy wyprzedzaniu ale zbagatelizowalem problem!Zawsze czekalem przynajmniej minute zanim zgasilem silnik i myslalem ze bedzie ok a tu zonk...!Z tego wniosek ze nie mozna byc emerytem za kierownica,autko tez czasami potrzebuje sie "wyszalec"!!!
    Troche przerazaja mnie koszta ale mam nadzieje ze po naprawie autko odzyska nowe zycie i bedzie ladnie przyspieszalo!A tak wogle czy cos jeszcze wymienic przy okazji naprawy turbinki,jakies weze itd...?
    Ostatnio edytowane przez danloo23 ; 03-06-2010 o 20:24

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    Jeśli wszystko inne jest ok to nie ma sensu wymieniać, sprawdź tylko dobrze wszystkie węże bo wiadomo to jest guma i traci swoje właściowości.

    Oraz jak już będziesz się bawił w odkręcanie Turbo, to poświęć troche więcej czasu i przy okazji wszystkie rury wyjmij oraz IC i przeczyść elegancko

    Apropo link który podałeś z Turbo za 1050 zł to na zdjęciu jest Turbo które jest w mojej Belli (jeszcze nie chciało im się nowych zdjęć zrobić ;P )
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    A powiedz mi jeszcze Izane jak Ci sie sprawuje te zregenerowane turbo,czy jest duza roznica miedzy ta a stara turbina,jak Ci sie jezdzi?

Podobne wątki

  1. [159] Nagły brak mocy
    Utworzone przez kowal78 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 19-12-2018, 14:57
  2. Nagły spadek mocy 2.4 JTD
    Utworzone przez lukasik166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 13-01-2016, 00:19
  3. [159] Nagły brak mocy i kontrolka engine chceck
    Utworzone przez Shaft w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 24-09-2015, 16:34
  4. nagły brak mocy.. 1.9 jtd 16v ! pomocy:(
    Utworzone przez drq777 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-09-2012, 16:44
  5. nagły brak prądu
    Utworzone przez szajbus0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 20:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory