Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Temat: Problem z szarpaniem rozwiazany:)

  1. #31
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Cytat Napisał bastek5556 Zobacz post
    Widze ze ten temat wiecej kontrowersji wprowadził niz pozytku, no ale nic, kazdy ma prawo do swojego zdania. Oby wam sie nic takiego nie przytrafiło, bo czasami naprawde dziwne rzeczy sie zdarzają. pzdr
    Tu nie chodzi o prawo do własnego zdania, to co pokazałeś jest nierealne i nie ma co dalej o tym dyskutować. Po takiej kolizji nowego silnika byś szukał.
    Albo zostałeś naciągnięty albo z użytkowników jajca sobie robisz.
    Zanieś do rzeczoznawcy, aso lub dobrego warsztatu, humor im poprawisz.

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Tu nie chodzi o prawo do własnego zdania, to co pokazałeś jest nierealne i nie ma co dalej o tym dyskutować. Po takiej kolizji nowego silnika byś szukał.
    Albo zostałeś naciągnięty albo z użytkowników jajca sobie robisz.
    Zanieś do rzeczoznawcy, aso lub dobrego warsztatu, humor im poprawisz.

    Dokładnie ;] Albo mechanicy przyszykowali tą improwizację celem wytłumaczenia kosztów albo sobie kolega z Nas jaja robi.

    Każdy kto dłubie w silnikach wie że jeśli tłok spotkał by się w ten sposób z pękniętym zaworem, ów zawór wybiłby dziurę w denku tłoka, niestety takie ma właściwości materiał z jakiego zrobiono tłok że pęknie i wypadnie kawałek tworząc dziurą a nic w niego nie "wprasujesz" ot tak sobie dokładnie ;]

    Po urwanym zaworze tłok wygląda tak
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Zapisałem sobie zdjęcia zanim zrobi się bajzel

  4. #34
    bastek5556
    Gość

    Domyślnie

    Nierealne to jest rozłożenie parasola w du...To ze sie ktos wczesniej z tym nie spotkał to nie znaczy ze jest to nie mozliwe. Nie wiem o co teraz co poniektórzy walczą. Nie wierzy ktoś to nie, proste.Dalej sobie myslcie jakie to ja sobie jaja w was robie, albo mechanik ze mnie. Mysle ze nie ma sensu dalej ciagnąć tego tematu. Pzdr

Podobne wątki

  1. [159] problem z szarpaniem silnika
    Utworzone przez drzycha w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-06-2014, 19:42
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. [155] Problem z spalaniem, szarpaniem i te podobne.
    Utworzone przez Dawka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 19-10-2012, 20:17
  4. Problem z szarpaniem na wolnych obrotach....
    Utworzone przez sobi112 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-07-2012, 18:07
  5. Problem z szarpaniem w JTD przy przyspieszaniu
    Utworzone przez tunczyk79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-11-2011, 00:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory