Myślę, że ten link wiele wyjaśnia:
http://alfa155.pl/?show=modificata
Kolorem zielonym zaznaczamy auta, w których osprzęt silnika jest zbliżony do naszych oczekiwań i może się łatwo znaleźć pod maską 155. Łapcie zdolnych mechaników i do roboty.
Myślę, że ten link wiele wyjaśnia:
http://alfa155.pl/?show=modificata
Kolorem zielonym zaznaczamy auta, w których osprzęt silnika jest zbliżony do naszych oczekiwań i może się łatwo znaleźć pod maską 155. Łapcie zdolnych mechaników i do roboty.
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
Wiem, czytałemTen samochod ogolnie jest na sprzedaz, wiec nie chce w nim robic bardzo skaplikowanego swapa na 24v. Te głowice juz widziałem ale wole dołozyc i wsadzic tam 3.0
![]()
Mam nadzieje, że niedługo bede w posiadaniu nowej 155 V6 ktora już posłuzy mi do swapa na 3.0 24v, poniewaz bedzie miała u mnie dozywocie![]()
skoro idzie na sprzedaż to może zrób tak jak 75andrew155 radzi?
"Dlaczego nie ma tu wersji 24V? Nieporównywalnie więcej pracy." Tylko tyle sie dowiedziałem z tej strony. Nie wiem może ktoś ma zdjecia itp. chodzi mi o to czy skrzynia pasuje itp. Bo wkładać i tak bym sam wkładam. Elektryka też
Mam w pracy link do stronki po angielskiemu jak wpakować pod maskę 3.0 24V i jak rozwiązać problemy typu termostat koło rozrządu, jutro wrzucę link.
Przy wycinaniu blach, przespawywaniu podłuznić i innych elementów to wsadzisz pewnie prawie każdy silnik. Są zaznaczone na zielone silniki które wkłada się najłatwiej i bez używania spawarki i kombinowania z mocowaniami silnika po co kombinować. Ze 164 nic bezproblemowo nie pasuje. Wersja 24 V bez ingerencji palnika nie zmieści się pod maskę
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 22-06-2010 o 21:26
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Znam gościa który to poskładał, silnik i skrzynia od V6, zwrotnice zostały i układ hamulcowy z Tipo 2.0 16V, najwięcej zabawy w sumie było z półośkami jak pisałem do tego mechanizm wybierania biegów i takie tam duperele. Człowiek który to poskładał większości zapaleńców szybkich włoskich aut pewnie znany, ściga się na 1/4mili czarnym Ritmo 4x4 2.0 16VT. Zobaczyć już tego auta raczej się nie da, właściciel dla którego było składane trochę je zdemolował.
Co dokładnie się niby nie mieści że ciąć trzeba w 155?? Podłużnice i buda ta sama niemal z przodu.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ktoś wrzucał foty co trzeba ciąć w przedziale silnika 155 żeby zmieścił się silnik a raczej jego termostat z rurą od strony rozrządu nie mówiąc o dość istotnych jak napisałeś duperelach
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995