Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: [155] Swap na 3.0 V6 12v

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Myślę, że ten link wiele wyjaśnia:

    http://alfa155.pl/?show=modificata

    Kolorem zielonym zaznaczamy auta, w których osprzęt silnika jest zbliżony do naszych oczekiwań i może się łatwo znaleźć pod maską 155. Łapcie zdolnych mechaników i do roboty.
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  2. #12
    epion
    Gość

    Domyślnie

    Wiem, czytałem Ten samochod ogolnie jest na sprzedaz, wiec nie chce w nim robic bardzo skaplikowanego swapa na 24v. Te głowice juz widziałem ale wole dołozyc i wsadzic tam 3.0
    Mam nadzieje, że niedługo bede w posiadaniu nowej 155 V6 ktora już posłuzy mi do swapa na 3.0 24v, poniewaz bedzie miała u mnie dozywocie

  3. #13
    thing
    Gość

    Domyślnie

    skoro idzie na sprzedaż to może zrób tak jak 75andrew155 radzi?

  4. #14
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    "Dlaczego nie ma tu wersji 24V? Nieporównywalnie więcej pracy." Tylko tyle sie dowiedziałem z tej strony. Nie wiem może ktoś ma zdjecia itp. chodzi mi o to czy skrzynia pasuje itp. Bo wkładać i tak bym sam wkładam. Elektryka też

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Mam w pracy link do stronki po angielskiemu jak wpakować pod maskę 3.0 24V i jak rozwiązać problemy typu termostat koło rozrządu, jutro wrzucę link.

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Przy wycinaniu blach, przespawywaniu podłuznić i innych elementów to wsadzisz pewnie prawie każdy silnik. Są zaznaczone na zielone silniki które wkłada się najłatwiej i bez używania spawarki i kombinowania z mocowaniami silnika po co kombinować. Ze 164 nic bezproblemowo nie pasuje. Wersja 24 V bez ingerencji palnika nie zmieści się pod maskę

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Wersja 24 V bez ingerencji palnika nie zmieści się pod maskę
    Bez przesady, aż tak źle nie jest, w Kamieniu Pomorskim chłopaki wpakowali 3.0 24V ze 164 pod maskę Fiata Tipo i się zmieściło.



    Nic cięte nie było, jedynie sporo kombinowania z półosiami.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 22-06-2010 o 21:26
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Bez przesady, aż tak źle nie jest, w Kamieniu Pomorskim chłopaki wpakowali 3.0 24V ze 164 pod maskę Fiata Tipo i się zmieściło.



    Nic cięte nie było, jedynie sporo kombinowania z półosiami.
    Chciałbym to zobaczyć, ciekawe że w 155 trzeba ciąć

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Chciałbym to zobaczyć, ciekawe że w 155 trzeba ciąć

    Znam gościa który to poskładał, silnik i skrzynia od V6, zwrotnice zostały i układ hamulcowy z Tipo 2.0 16V, najwięcej zabawy w sumie było z półośkami jak pisałem do tego mechanizm wybierania biegów i takie tam duperele. Człowiek który to poskładał większości zapaleńców szybkich włoskich aut pewnie znany, ściga się na 1/4mili czarnym Ritmo 4x4 2.0 16VT. Zobaczyć już tego auta raczej się nie da, właściciel dla którego było składane trochę je zdemolował.

    Co dokładnie się niby nie mieści że ciąć trzeba w 155?? Podłużnice i buda ta sama niemal z przodu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Ktoś wrzucał foty co trzeba ciąć w przedziale silnika 155 żeby zmieścił się silnik a raczej jego termostat z rurą od strony rozrządu nie mówiąc o dość istotnych jak napisałeś duperelach

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory