Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: [155] Swap na 3.0 V6 12v

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    ze 156 powinien podejść bez problemu z osprzętem i skrzynia, natomiast nie wiem jak półosie. Ja zmieściłem silnik od 164 gdzie termostat był od strony rozrządu i nic nie ciałem, tylko na oryginalnych częściach przeniosłem go na stronę skrzyni. Mam taki silnik 2.0v6 TB z osprzętem do sprzedania pasujący łapami do 145/146/147/155/156/gtv/gt o ile wcześniej nie znajdę gtv z uszkodzonym.
    Ostatnio edytowane przez gifwwl ; 22-06-2010 o 23:09
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  2. #22
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,221

    Domyślnie

    bierz ten. turbo od 146 powinien być wsam raz hehe http://www.allegro.pl/item1059535146...bo_silnik.html
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    ....a raczej jego termostat z rurą od strony rozrządu nie mówiąc o dość istotnych jak napisałeś duperelach
    Zwróć uwagę że jeśli termostat jak w tym tipo przełożymy na prawą stronę silnika to wejdzie bez problemu silnik. Sama pompa pozostaje bez zmian, jedynie górny jej dekiel z wyjściem na poprowadzenie płynu na drugą stronę silnika się zmienia na wersję z nowszego np. ze 166 V6 24v no i podstawa termostatu od nowszego 24V jest potrzebna.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobryt Zobacz post
    bierz ten. turbo od 146 powinien być wsam raz hehe http://www.allegro.pl/item1059535146...bo_silnik.html
    Kolego to jest błąd w numerkach, to silnik od 164 ;] jeżeli to ten sam co na zdjęciu, a poza tym 146 to chyba moja była jedyna z takim motorem ;]
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Przy montazu 24v w 155 nic nie trzeba ciac. W 145/6 juz jest problem. Znam kilka przypadkow przekladek w uk i nie ma tam magii, ale troche pracy wlozyc trzeba bo kilka modyfikacji trzeba zrobic.
    Ostatnio edytowane przez wasyl ; 25-06-2010 o 21:44
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  7. #27
    Digit
    Gość

    Domyślnie

    Gdyby ktoś się upierał na 3.0 24V pod maską 155, to niech zwróci uwagę na _wysokość_ jednostki napędowej, mało zostaje placu ;-)
    Poza tym oczywiście osprzęt od właściwego dawcy tak jak przy 3.0 12V i da się zrobić.

    Pozdrawiam, d.

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    Ja tam bym wolał w 155 mieć 2.0 16v Lampredi Trubo, nie psuje tak właściwości jezdnych jak V6.
    A gdyby miała być tam jednostka Busso V6, to wybrałbym tylko i wyłącznie 2.0 V6 tb
    Wole suszarkę niż wolnossące

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory