Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 72

Temat: Zgrzyty przy właczaniu i i II biegu

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal87tg Zobacz post
    No to to będzie synchronizator, bo on odpowiada właśnie za a naprawa to albo będzie kosztowna, bo żeby go wymienić trzeba całą skrzynie rozebrać albo po prostu kupić inną sprawną...
    no dobra, ale póki co jeździć na tym można czy nie za bardzo ?
    Today we are living our future memories..

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    jeździć możesz nie ma przeszkód tylko staraj się zmieniać taki biegi żeby nie zgrzytało, bo jak się całkiem uszkodzi to nie wrzucisz wcale tego biegu. wiem to, bo u siebie w poprzedniej 145 QV próbowałem na siłę wrzucić 2 bieg i uszkodziła mi się 1 wcale nie można było jej wrzucić, a 2 wchodziła tylko do 2000 tys i tylko ze zgrzytem no i oczywiście mogłem ruszać tylko z 2 ...
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 30-06-2010 o 11:42

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal87tg Zobacz post
    jeździć możesz nie ma przeszkód tylko staraj się zmieniać taki biegi żeby nie zgrzytało
    przy normalnej, spokojnej jeździe nie ma żadnych zgrzytów i wszystko działa idealnie. Dzieki wielkie za pomoc!
    Today we are living our future memories..

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał PiterR Zobacz post
    przy normalnej, spokojnej jeździe nie ma żadnych zgrzytów i wszystko działa idealnie. Dzieki wielkie za pomoc!
    Nie ma za co. w końcu na coś moja wiedza się przydała Aha i jeszcze jak coś będziesz robić ze skrzynią czyli wyciągać ją i wymieniać bądź naprawiać kup od razu nowe sprzęgło i wymieć. ja u siebie tego nie zrobiłem, bo było dobre to za 2 tygodnie musiałem wszystko na nowo robić, bo sprzęgło siadło, a jeszcze było w dobrym stanie... Taka moja rada
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 01-07-2010 o 07:38

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    póki co na pewno nie będę nic robił, bo funduszy nie ma
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 01-07-2010 o 14:29
    Today we are living our future memories..

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    zauważyłem wczoraj bardzo dziwną rzecz przyspieszałem na 3, tak gdzieś do 4-5 tyś obrotów i jak chcialem zmienić na 4 to lewarek bardzo ciężko wszedł na luz a następnie na 4 bieg (już z wielkim oporem), po czym pojawiło się to, o czym pisałem, czyli ciężkie wchodzenie/wychodzenie z 4 biegu. Zadnych zgrzytów nie było. Więc to może też cięgna są do wymiany ?
    Today we are living our future memories..

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    A cięgna nic do tego nie mają. po prostu synchronizator się chyba coraz bardziej sypie i nie umie zgrać zębatek i wchodzą biegi coraz ciężej, ale też może być olej. sprawdź czy Ci nie ucieka, bo im mniej oleju i jeszcze do tego synchronizator uszkodzony mogą biegi wchodzić coraz ciężej. Dzieje ci się tak nie ciepłym silniku czy na zimnym?
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 02-07-2010 o 09:15

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    olej był uzupełniany jakiś czas temu, ale sprawdze. A dzieję się to i na ciepłym i zimnym silniku, tzn jak działa skrzynia dobrze i zacznie się zacinać to tylko na ciepłym silniku. No ale jak już się to stanie to np po odpaleniu samochodu rano dalej są problemy. Mam nadzieję że zrozumiałeś takie tłumaczenie
    Today we are living our future memories..

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    zrozumiałem i to nie jest zależne od oleju, bo mi zgrzyta tylko na zimnym. jak się rozgrzeje to jest ok. staraj się wrzucać biegi w takim przedziale żeby nie zgrzytało, bo to dodatkowo osłabia i tak już zużyty synchronizator
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 05-07-2010 o 15:18

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quattro
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    SZY/GBY
    Auto
    Maserati GranTurismo S, Seat Leon 5F Cupra
    Postów
    476

    Domyślnie

    Cytat Napisał PiterR Zobacz post
    zauważyłem wczoraj bardzo dziwną rzecz przyspieszałem na 3, tak gdzieś do 4-5 tyś obrotów i jak chcialem zmienić na 4 to lewarek bardzo ciężko wszedł na luz a następnie na 4 bieg (już z wielkim oporem), po czym pojawiło się to, o czym pisałem, czyli ciężkie wchodzenie/wychodzenie z 4 biegu. Zadnych zgrzytów nie było. Więc to może też cięgna są do wymiany ?
    Standard, u mnie to samo.
    Co do wymiany: wymiana synchronizatora na 3 biegu + kilka głupot które poszły przez jazdę z uszkodzonym = ok 2000zł
    Wole kupić używaną skrzynie z gwarancją rozruchową za 1400-1600zł

    Aha, przestrzegam przed używanymi skrzyniami za 500-800zł, to musi być niesamowity kicz za taką cenę. Mi proponują we Fiacie sprawdzoną skrzynie, ale jak widać cena wysoka... Ciort, wezmę fakturę na firme
    Ostatnio edytowane przez Quattro ; 03-07-2010 o 10:47
    Było: Fiat Uno 1.1 60S, Fiat Punto II 1.2 8v, AR 145 Edizione Sportiva, AR 147 Q2 Ducati Corse, Fiat Stilo Abarth, Alfa Romeo 145 2.0 16v 155KM Quadrifoglio
    Jest: Maserati GranTurismo 4.7 S, Seat Leon 5F Cupra, Toyota Yaris IV

Podobne wątki

  1. [MiTo] 1.3 jtdm - metaliczne zgrzyty przy ruszaniu
    Utworzone przez wujOT w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-09-2015, 21:44
  2. dźwięk przy zmianie biegu i warczenie przy hamowaniu
    Utworzone przez johnnie147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-10-2014, 08:52
  3. [159] Przy niskich temperaturach skrzypi przy zmianie biegu
    Utworzone przez b0b3k w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 08:54
  4. zgrzyty przy wrzucaniu wstecznego
    Utworzone przez brill7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-10-2012, 19:22
  5. Zgrzyty przy zmianie biegów
    Utworzone przez yoozef w dziale 166
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 10-09-2012, 13:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory