Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: Regeneracja 1.6 TS

  1. #21
    Kreweta
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał aquarius01 Zobacz post
    chociaż nie sądzę aby poprzedni właściciel zapomniał o tym, że wymieniał silnik.
    Poprzedni właściciel nie odbiera telefonu . A silnik który wsadził nie jest napewno orginalnym i był robiony na sprzedaż. Gdyż są dwa nowe zawory ssące na pierwszym tłoku reszta równo podklepana... także wydechowe wszystkie nowe. Uszczelka pod głowicą nowiusieńka nawet zadnego osadu nie zdąrzyła złapać. Silnikon pod ssącym widać że nowy bo jak odklejałem to jeszcze nie wszędzie zdąrzył złapać tak samo miska. Oraz kilka elementów które zdradzają że podzespoły ze szrotu . Jak poprzedni termostat z oznaczonym markerem 146 alfa kolektor z napisem 1.8 i pare takich pierdułek. Myśle że też mu silnik poszedł wsadził ze szrotu albo na szybko z dwóch ktoś mu złożył i wsadził w moje auto żebym tylko po kupnie odjechał. Dzisiaj postaram się zobaczyć czy wgl na bloku widnieją numery. Porównamy jakoś i będę myslał... musze mieć 100% pewności co mam pod maską żeby zacząć remont .

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kreweta Zobacz post
    musze mieć 100% pewności co mam pod maską żeby zacząć remont .
    Ja bym się jednak zastanowił nad kupnem kolejnego jak to jest taka rzeźba. Zerknij na tą ofertę (kliknij). Wymieniłem z właścicielem kilka e-maili na inny temat i facet wydaje się być rozsądny. Ja bym odpuścił remont tego strucla. Tam jest więcej niewiadomych niż nam się wydaje. Zastanów się nad tym
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  3. #23
    Kreweta
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał aquarius01 Zobacz post
    Ja bym się jednak zastanowił nad kupnem kolejnego jak to jest taka rzeźba. Zerknij na tą ofertę (kliknij). Wymieniłem z właścicielem kilka e-maili na inny temat i facet wydaje się być rozsądny. Ja bym odpuścił remont tego strucla. Tam jest więcej niewiadomych niż nam się wydaje. Zastanów się nad tym
    dzięki za link . Skontaktuję się i zobacze jaka cena ostateczna . Mam nadzieję tylko że to nie kolejny pupilek podtyrany który się zepsuje .

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kreweta Zobacz post
    Skontaktuję się i zobacze jaka cena ostateczna
    Cena jak za silnik z osprzętem i skrzynią biegów jest doskonała. Z tego co jak wiem to motorek jest z samochodu po wypadku i do ostatniego momentu śmigał bez problemu. śmiem podejrzewać, że za 1200 zł swojego nie postawisz do pionu a każdy inny motor będzie o niebo lepszy od tej struganki, którą w tej chwili masz pod maską.
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kreweta Zobacz post
    to jak najprościej i szybko mogę sprawdzić jaki to wkońcu silnik ? bo jak pokupuje części do 1.6 a okaże się 1.8 to będę w dołku
    nie jestem pewny ale zerknij na denka tłoków. pmiedzy tymi pojemnosciami powinny byc wizualne róznice. u mnie przy 1600 mam denka wypukłe.

  6. #26
    Kreweta
    Gość

    Domyślnie

    Zakupiłem ten 1.8 TS ponoć ma być igła ale rok stał oraz właściciel chętny był do gwarancji rozruchowej przez tel a na miejcu już nie bardzo ale wynegocjowałem coś tam . Zobaczymy czy nie będzie to 1200zł wywalone w błoto. Mam pytanko. Gdzie Alfa ma komputer? bo w tym jego jest wejście przy przepustnicy. A komp jest przy silniku czy wewenątrz ? jak wew to gdzie ?

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kreweta Zobacz post
    Gdzie Alfa ma komputer? bo w tym jego jest wejście przy przepustnicy. A komp jest przy silniku czy wewenątrz ? jak wew to gdzie ?
    Kupiłeś silnik z plastikową pokrywą zaworów, w którym zastosowano system sterowania wtryskiem Bosch Motronic M1.5.5 i komputer w tym przypadku jest właśnie przy przepustnicy. Jeżeli oryginalnie miałeś aluminiową pokrywę to przekładaj sam silnik bez osprzętu, czyli praktycznie sam blok i ewentualnie kolektory - komputer znajduje się pod nogami pasażera i jest to Bosch Motronic M2.10.4. Musisz to dokładnie przemyśleć a cała operacja zakończy się sukcesem. Powodzenia i pisz co się u Ciebie dzieje

    ---------- Post dodany o godzinie 20:23 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:11 ----------

    Cytat Napisał Kreweta Zobacz post
    jak wew to gdzie ?
    Napisałem do Ciebie na PW
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  8. #28
    Kreweta
    Gość

    Domyślnie

    No napisze już na pewno jak bedzie już po swapie . Mam jeszcze pytanie czy ten mój komp będzie pasował do tego silnika? czy podkręcić z tego co kupiłem wszystko i wstawić sam blok z głwowicą do mojej alfy ?

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kreweta Zobacz post
    Mam jeszcze pytanie czy ten mój komp będzie pasował do tego silnika? czy podkręcić z tego co kupiłem wszystko i wstawić sam blok z głwowicą do mojej alfy ?
    Jedno z drugim ma niewiele wspólnego wbrew pozorom. Jak zachowasz stary osprzęt tj. przepustnicę, wszelkie czujniki itp. to ja osobiście nie widzę problemu. Ja biorąc się za tą robotę podmieniłbym sam blok - to rozwiązanie wydaje mnie się najbardziej logiczne
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stiopa
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    AR 147 1.9 JTD
    Postów
    383

    Domyślnie

    Cytat Napisał aquarius01 Zobacz post
    Jedno z drugim ma niewiele wspólnego wbrew pozorom. Jak zachowasz stary osprzęt tj. przepustnicę, wszelkie czujniki itp. to ja osobiście nie widzę problemu. Ja biorąc się za tą robotę podmieniłbym sam blok - to rozwiązanie wydaje mnie się najbardziej logiczne
    Z własnego doświadczenia wiem, że składanie silnika z kilku innych nie jest dobrym rozwiązaniem. Sama wymiana bloku to nie wszystko bo przecież tłoki teł by wypadało jak cos z korbami przełożyć bo już razem w tym bloku pracowały i będą raczej spasowane a nie od nowa je ukladać. Tak czy tak moim zdaniem lepiej przełożyć cały silnik i wtedy sprawdzić jego działanie. Jeśli masz dostęp do spwarki i elementów metalowych to łatwo można sobie pospawać stelaż na trójkontnych podstawach bocznych i przy pomocy jakiegoś bloczka nawet ręcznego możesz go zamontować najlepiej z czyjąś pomocą. Ja tak zrobiłem i w dwa popołudnia miałem belle naprawiona i juz ponad 30k przechulane na nowym sercu

Podobne wątki

  1. Regeneracja turbiny!!!
    Utworzone przez Cycu w dziale 156
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 12-11-2020, 20:12
  2. Regeneracja rozrusznika 2.0 TS
    Utworzone przez kotulsky w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-10-2018, 22:17
  3. [159] Maglownica-regeneracja
    Utworzone przez CezarCLK w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-02-2014, 22:00
  4. regeneracja EGR w jtd
    Utworzone przez kula6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-08-2012, 13:01
  5. [159] Regeneracja dpf co 60 km
    Utworzone przez edi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 05-05-2012, 22:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory