Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: gaz a silnik boxer i twin spark

  1. #11
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    LPG + BOXER TAK => ale tylko układ wtrysku LPG na dobrym sterowniku i szybkich/precyzyjnych wtryskiwaczach.
    Możesz wskazać przybliżony koszt wraz z montażem takiego rozwiązania ?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    2800-3000zł
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Za 3 tys załozysz BRC Plug and Drive. Instalka o tyle ciekawa że współpracuje z OBD i mając interfejs gazowy (przydatny do samego LPG)mozna podgladać sobie parametry silnika online. No i o wytryskiwaczach mówią dobrze.

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Za 3 tys załozysz BRC Plug and Drive. Instalka o tyle ciekawa że współpracuje z OBD i mając interfejs gazowy (przydatny do samego LPG)mozna podgladać sobie parametry silnika online. No i o wytryskiwaczach mówią dobrze.

    Tak współpracuje z OBD ale nie z OBD Boxera ;] Dwa że to raczej kasownik błędów online żeby nie paliło check engine niż sterownik robiący prawdziwe korekty po OBD.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Tak współpracuje z OBD ale nie z OBD Boxera ;] Dwa że to raczej kasownik błędów online żeby nie paliło check engine niż sterownik robiący prawdziwe korekty po OBD.
    Ale podejrzeć parametry jazdy można, zarchiwizować, zrobić wykresy, skorzystać z fabrycznego MAP sensora auta (choć i tak ładują dodatkowy z BRC ale jak padnie można go wyłaczyć). BTW bardzo zaskoczyła mnie odczytana ze sterownika informacja że w moim aucie przy 25 stopniach na dworze temperatura zasysanego powietrza wynosi ponad 40 stopni. Szykuje się izlolacja kolektora.

    Nie mówie że koniecznie to trzeba wsadzać ale warto o tym wiedzieć. Ale skoro z boxerem nie współpracuje to nie ma temata.

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Ale podejrzeć parametry jazdy można, zarchiwizować, zrobić wykresy, skorzystać z fabrycznego MAP sensora auta (choć i tak ładują dodatkowy z BRC ale jak padnie można go wyłaczyć). BTW bardzo zaskoczyła mnie odczytana ze sterownika informacja że w moim aucie przy 25 stopniach na dworze temperatura zasysanego powietrza wynosi ponad 40 stopni. Szykuje się izlolacja kolektora.

    Nie mówie że koniecznie to trzeba wsadzać ale warto o tym wiedzieć. Ale skoro z boxerem nie współpracuje to nie ma temata.


    Niestety boxer ma za stara elektronikę ...

    Co do temp. zasysanego powietrza żadna nowość w V6tce dochodzi do 57stopni jak się piekło pod maską zaczyna robić ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #17
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Ja mam AR 146 1.7 16v Boxer i ten dopiero pali, ale znalazłem rozwiązanie kupiłem instalację gazową BRC za 1900zł razem z Polonezem Atu
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  8. #18
    Marcin Lewy
    Gość

    Domyślnie

    Co do spalania fakt jest faktem boxery lubią czasem zrobić wir w zbiorniku. Mam 146 1,6 boxer. Spalanie w lato ok 10, zimą (płacz na stacji) 16,5 na trasie oraz temp. silnika 65stopni.

    Też zastanawiałem się nad gazem ale 3000zł+koszty tankowania, kiedy mi się to zwróci choć nie mało jeżdżę, no i podstawa trafić na dobry warsztat a nie jakieś papraki!

    Poprzedni samochód zagazowałem ale w warsztacie zapomnieli mi wlać płyn do chłodnicy. Na szczęście nic się nie rozleciało ale przejechałem pół kilometra

  9. #19
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Eee, no co Wy się tak tych boxerów czepiacie, przecież podobno te silniki palą tyle samo co każdy inny motor, jeśli nie mniej(biorąc pod uwagę dostępną moc). Wir w baku to każdy silnik potrafi zrobić, a to tempo ubywania paliwa jest wprost proporcjonalne do tempa zużycia klocków hamulcowych.
    Marcinie, jeśli masz 65st po rozgrzaniu to najpierw doprowadź układ chłodzenia do porządku, bo tak mi się coś wydaje, że to nieco za niska temperatura.

  10. #20
    BartekMan
    Gość

    Domyślnie

    gazowanie boxerów to fatalny pomysł, zdecydowanie odradzam i każdy sensowny mechanik również odradzi! a co do spalania: palą dużo ale nie strasznie dużo. TS pali niewiele mniej a czasem tyle samo.

    ---------- Post dodany o godzinie 10:58 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:57 ----------

    Cytat Napisał Marcin Lewy Zobacz post
    Co do spalania fakt jest faktem boxery lubią czasem zrobić wir w zbiorniku. Mam 146 1,6 boxer. Spalanie w lato ok 10, zimą (płacz na stacji) 16,5 na trasie oraz temp. silnika 65stopni.
    a
    16,5 na trasie???? jaja sobie robisz?????

Podobne wątki

  1. [146] Silnik 1.8 16v twin spark
    Utworzone przez Pelus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-09-2013, 22:02
  2. Silnik Twin Spark
    Utworzone przez Adrian90 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 17-06-2012, 11:34
  3. [145] Montaż nadkoli z boxer'a do twin spark'a
    Utworzone przez Cycek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-01-2012, 19:54
  4. [146] gaz a silnik boxer i twin spark
    Utworzone przez bartekp21 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-07-2010, 22:37
  5. Boxer vs. Twin Spark
    Utworzone przez Majkel w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 05-08-2009, 12:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory