Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #1911
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Młody_Alfista Zobacz post
    Alfa i tak nie wprowadzi napędu na tył w kompakcie bo to kompletnie nieopłacalne, a napęd przedni też ma swoje zalety.
    Focus ST/RS (pomijając to że to świetne samochody) ma napęd na przód i 225KM/300KM a prowadzi się lepiej niż BMW 1 które ma napęd na tył.
    POZDRO
    Ale w tej klasie Alfa w zasadzie zawsze miała napęd na przód. Pierwszym "kompaktem" alfy był Alfasud, po czym 33, 145/146, 147 wszystkie miały taki napęd.

    I tak przednionapędowa alfa prowadzi się lepiej niż 90% tylnonapędowców

  2. #1912
    Użytkownik Romeo Avatar _tomek_
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Mieczysław i Julia
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Młody_Alfista Zobacz post
    Alfa i tak nie wprowadzi napędu na tył w kompakcie bo to kompletnie nieopłacalne, a napęd przedni też ma swoje zalety.
    Focus ST/RS (pomijając to że to świetne samochody) ma napęd na przód i 225KM/300KM a prowadzi się lepiej niż BMW 1 które ma napęd na tył.
    POZDRO
    wielka moc na przedzie nie jest wcale dobra

    ---------- Post dodany o godzinie 01:12 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 01:08 ----------

    Cytat Napisał kobe83 Zobacz post
    Tak sobie śledze ten temat i myslę, że jakby Giulietta była "idelna" stylistycznie to nikt nie przyczepiałby się do innych rzeczy. Byłby ogólny zachwyt.
    a co znaczy idealna ? są gusta i guściki

    ---------- Post dodany o godzinie 01:23 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 01:12 ----------

    Cytat Napisał BartekMan Zobacz post
    Focus fajny? w czym?? fajny to był Focus I. Odważny, ciekawy, niebanalny. Wnętrze również. Kolejne wersje Focusa to już straszliwa sztampa, i na zewnątrz i w środku.

    może hmm w prowadzeniu ?

  3. #1913
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał Asturas Zobacz post
    ...Co do Giulietty to jeszcze nie widziałem na żywo, ani nie siedziałem w środku, ale chyba musiałbym na głowę upaść żeby wybrać auto konkurencji. ...
    Może nie trzeba szukać tak daleko - fajnie wyposażone stylistycznie Bravo na przykład, w tym samym salonie
    Zastanawiając się nad Giuliettą, może właśnie takie bravo z tym pseudo-karbonem na desce bym wybrał, a najprędzej ... 156V6 i pełną kieszeń na jej porządną "odnowę' + benzynkę
    Alfie brakuje wg mnie takiego wystrzału stylistycznego jakim 156/147 była w swoich i nie tylko, czasach.

  4. #1914
    BartekMan
    Gość

    Domyślnie

    Racja. Ale jednak decyzja Fiat czy Alfa jest chyba jedyna? Oczywiscie,ze Alfa. Bravo stoi na każdym parkingu na ulicy. Co za przyjemność jezdzić bryczką razem z Kowalskim, Nowakiem i tą cizią z parteru, co ma pekińczyka.

  5. #1915
    czachurek
    Gość

    Domyślnie

    na kazdym parkingu stoi Golf i Passat... fumfel nowka nie smigana z niemiec sprowadzona, nie bita

  6. #1916
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał BartekMan Zobacz post
    Racja. Ale jednak decyzja Fiat czy Alfa jest chyba jedyna? Oczywiscie,ze Alfa. Bravo stoi na każdym parkingu na ulicy. Co za przyjemność jezdzić bryczką razem z Kowalskim, Nowakiem i tą cizią z parteru, co ma pekińczyka.
    No właśnie wcale nie taka jednoznaczna - zastanawiając się np nad nad Mito można bardzo poważnie rozważyć Punto Abartha, zastanawiając się nad kompaktem na codzień - giuliettą - Bravo turbo benzynka 150KM , guzik sport i ładniejsze wnęterze...
    W czasach gdy były 147/156/GT czy 145/146/155 to była owszem jednoznaczna decyzja (choć barvo/brava na swój czas stylistycznie również się wyróżniały, ale wspomniane AR budziły emocje a nie tylko były "przyzwoite" jak te dwie MITo i Giulietta)

    A czy coś, czym jeździmy ma Nowak i Kowalski - taki Sssang Yong czy jak mu tam też jest rzadki, ale czy chcielibyśmy chyba na niego patrzeć codzień ?
    Bravo o ile wiem można fajnymi dodatkami zindywidualizować, być może cośz silnikiem zrobić bo to turbo w końcu. A lepiej jeśli auto odróżnia się detalami, smaczkami a nie tylko całą budą - ktoś kto się interesuje motoryzacją wychwyci je, a Nowak i Kowalski z Golfa nie, ale z nimi i tak o samochodach nie pogadazsz
    No i co do częstości na parkingach - Alfa do tego zmierza przecież! ekologia, ekonomia, uchwyty na kubki, materiały łatwozmywalne, bagażniki, no Włoski Golf. Nie na darmo ktoś z tych na górze w Alfie wspomniał o VW jako konkurencji.

  7. #1917
    czachurek
    Gość

    Domyślnie

    bo dla koneserow jest 8C ... a dla ludu Giulietta. ale dziwne aby miec o to pretensje, ze firma chce zarabiac i sie sprzedawac

  8. #1918
    solber_g
    Gość

    Domyślnie

    No gdyby nie to że...
    Cytat Napisał czachurek Zobacz post
    dla ludu Giulietta
    Nie było by czegoś takiego jak 8C itd...
    Przecież na czymś trzeba zarobić no nie.

  9. #1919
    czachurek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał solber_g Zobacz post
    No gdyby nie to że...
    Nie było by czegoś takiego jak 8C itd...
    Przecież na czymś trzeba zarobić no nie.
    no wlasnie, pytanie jaka marze maja z 8C byc moze na jednym 8C zarabiaja wiecej niz na 10tys Julek

  10. #1920
    BartekMan
    Gość

    Domyślnie

    człowieku... powstało tylko 500 maszyn 8C a koszty jej wytworzenia są gigantyczne... Myśl troszkę, proszę. Na 8C firma nic nie zarabia, dokłada. 8C powstał po to, by zwiększyć prestiż marki i na jej bazie sprzedawać nowe modele, "podobne" do 8C. Stąd te zabawne przody w nowych modelach, bo nawiązują do 8C, zarysem, kształtem. Itd.
    Firma nie zarabia na 8C nic. Ma za to zarabiać na Miciakach i Julkach i innych.

    ---------- Post dodany o godzinie 19:19 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:16 ----------

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    No i co do częstości na parkingach - Alfa do tego zmierza przecież! ekologia, ekonomia, uchwyty na kubki, materiały łatwozmywalne, bagażniki, no Włoski Golf. Nie na darmo ktoś z tych na górze w Alfie wspomniał o VW jako konkurencji.
    Uchwyty na kubki powiadasz..... rozbawiły mnie w Julce. Są tak zlokalizowane, że kierowca podczas jazdy nie ma szans wyjąć stamtąd kubka, bo musi przełożyc rękę i wygiąć ją w nadgarstku za dzwignią ręcznego) albo rozlejesz, albo wsadzisz palec do kubka albo ci wypadnie z ręki))
    To własnie alfowski "włoski Golf")))))

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory