wielka moc na przedzie nie jest wcale dobra
---------- Post dodany o godzinie 01:12 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 01:08 ----------
a co znaczy idealna ? są gusta i guściki
---------- Post dodany o godzinie 01:23 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 01:12 ----------
może hmm w prowadzeniu ?
Może nie trzeba szukać tak daleko - fajnie wyposażone stylistycznie Bravo na przykład, w tym samym salonie
Zastanawiając się nad Giuliettą, może właśnie takie bravo z tym pseudo-karbonem na desce bym wybrał, a najprędzej ... 156V6 i pełną kieszeń na jej porządną "odnowę' + benzynkę
Alfie brakuje wg mnie takiego wystrzału stylistycznego jakim 156/147 była w swoich i nie tylko, czasach.
Racja. Ale jednak decyzja Fiat czy Alfa jest chyba jedyna? Oczywiscie,ze Alfa. Bravo stoi na każdym parkingu na ulicy. Co za przyjemność jezdzić bryczką razem z Kowalskim, Nowakiem i tą cizią z parteru, co ma pekińczyka.
na kazdym parkingu stoi Golf i Passat... fumfel nowka nie smigana z niemiec sprowadzona, nie bita
No właśnie wcale nie taka jednoznaczna - zastanawiając się np nad nad Mito można bardzo poważnie rozważyć Punto Abartha, zastanawiając się nad kompaktem na codzień - giuliettą - Bravo turbo benzynka 150KM , guzik sport i ładniejsze wnęterze...
W czasach gdy były 147/156/GT czy 145/146/155 to była owszem jednoznaczna decyzja (choć barvo/brava na swój czas stylistycznie również się wyróżniały, ale wspomniane AR budziły emocje a nie tylko były "przyzwoite" jak te dwie MITo i Giulietta)
A czy coś, czym jeździmy ma Nowak i Kowalski - taki Sssang Yong czy jak mu tam też jest rzadki, ale czy chcielibyśmy chyba na niego patrzeć codzień ?![]()
Bravo o ile wiem można fajnymi dodatkami zindywidualizować, być może cośz silnikiem zrobić bo to turbo w końcu. A lepiej jeśli auto odróżnia się detalami, smaczkami a nie tylko całą budą - ktoś kto się interesuje motoryzacją wychwyci je, a Nowak i Kowalski z Golfa nie, ale z nimi i tak o samochodach nie pogadazsz![]()
No i co do częstości na parkingach - Alfa do tego zmierza przecież! ekologia, ekonomia, uchwyty na kubki, materiały łatwozmywalne, bagażniki, no Włoski Golf. Nie na darmo ktoś z tych na górze w Alfie wspomniał o VW jako konkurencji.
bo dla koneserow jest 8C ... a dla ludu Giulietta. ale dziwne aby miec o to pretensje, ze firma chce zarabiac i sie sprzedawac![]()
człowieku... powstało tylko 500 maszyn 8C a koszty jej wytworzenia są gigantyczne... Myśl troszkę, proszę. Na 8C firma nic nie zarabia, dokłada. 8C powstał po to, by zwiększyć prestiż marki i na jej bazie sprzedawać nowe modele, "podobne" do 8C. Stąd te zabawne przody w nowych modelach, bo nawiązują do 8C, zarysem, kształtem. Itd.
Firma nie zarabia na 8C nic. Ma za to zarabiać na Miciakach i Julkach i innych.
---------- Post dodany o godzinie 19:19 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:16 ----------
Uchwyty na kubki powiadasz.....rozbawiły mnie w Julce. Są tak zlokalizowane, że kierowca podczas jazdy nie ma szans wyjąć stamtąd kubka, bo musi przełożyc rękę i wygiąć ją w nadgarstku za dzwignią ręcznego
) albo rozlejesz, albo wsadzisz palec do kubka albo ci wypadnie z ręki
))
To własnie alfowski "włoski Golf")))))