Kablem na USB nie radzę robić upgradu firmware, tylko na RS232 ja już !!! Co do samej zmiany, jeśli wersja będzie nie pasująca do sterownika soft Ci jej nie pozwoli załadować.
Kablem na USB nie radzę robić upgradu firmware, tylko na RS232 ja już !!! Co do samej zmiany, jeśli wersja będzie nie pasująca do sterownika soft Ci jej nie pozwoli załadować.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
No dobra, posiadam interfejs Viaken'a na RS232 właśnie, może spróbuje załadować ten firmware tylko małe pytanko, czy lepiej wykonywać go na załączonym zapłonie czy wyłączonym?
Zapłon włączony;] Inaczej to nawet nie powinieneś nawiązać połączenia z centralką LPG, no chyba że masz jakoś dziwnie podpięty zmienny plus "po stacyjce" instalacji. Tylko niech Ci się bateria w lapku nie skończy w trakcie zmiany firmware bo będzie kaplica.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
I zrobiłem upgrade, z wyłączonym zapłonem bez problemu łączy się z ECU
Poprzednia wersja to 5.0 teraz mam 26.0 ale to wszystko, nic więcej się nie zmieniło. W zakładce z gaz/benzyna nadal nie mogę nic zmienić.
Zrobiłem autokalibracje, będzie okazja to zrobię zrzuty z jazdy.
jeżeli chodzi o emmegas-owskie reduktory to są bardzo nie stabilne ciśnieniowo . przy takich zmianach ciśnień nigdy nie uda się dobrze ustawić mieszanki . przerabiałem to milion razy !! i mają problem z zatrzymaniem gazu po zgaszeniu auta . elektrozawór powinien być w tym reduktorze na nyplu .
Ok dzięki za podpowiedź, a można dobrać do tej instalacji jakiś lepszy reduktor? czy musi być tylko i wyłącznie emmegas?
Zrobiłem znowu zrzut parametrów w czasie rzeczywistym. Tym razem mnie nie przerzuciło na Pb ale samochód nie chciał iść na wyższych obrotach i ewidentnie widać że reduktor nie wyrabia. Przy dużym obciążeniu cisnienie znowu spadło a razem z nim czas wtrysku no i mieszanka zrobiła się uboga
Da rade coś z tym zrobić czy lepiej zastanowić się nad zamontowaniem innego reduktora?
GrzesiekK twoja pomoc jest nieoceniona
Pozdro
Ostatnio edytowane przez devon58 ; 29-07-2010 o 17:04
Pomyśl może jednak nad zmianą reduktora np. na Magic3 ver.2 [ z ostatniego wypustu poprawiony] lub Zavoli Zeta - osobiście poszedłbym w Magica, w mojej 3 litrówce pracują takie dwa i są bardzo dobre jak za swoją cenę.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
bardziej polecam "magic" testowałem w jeepie 3,7 litra różnica ciśnień od spodu do 180 km/h była tylko 0,2 bar . jest bardzo stabilny . jeżeli chodzi o trwałość to na razie jest za krótko na rynku , ale zapowiada się rewelacyjnie . jest to reduktor tłokowy więc od czasu do czasu trzeba go będzie rozebrać i wyczyścić , ale to przez nasz super czysty gaz .
---------- Post dodany o godzinie 19:45 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:41 ----------
dla elpigazowskich instalacji ustaw ciśnienie na 1,1 - 1,2 bara , z reguły po kalibracji trzeba zrobić drobną korektę . i będzie jeżdził .
Ok, dzięki chłopaki za sugestie, osobiście rozwazam jeszcze zmiane reduktora ze względu na to puszczanie gazu bo odpalanie po dłuższym postoju to jakies nieporozumienie, musze krecic z 10s zanim załapie co chyba nie jest zbytnio zdrowe dla silnika a zimą to już pewnie wogóle moge nie podchodzić do auta.