Witam, czy ktoś posiada jakies informacje na temat regulacji w instalacji LPG opartej na centralce ICS-03?
Pozdrawiam
Witam, czy ktoś posiada jakies informacje na temat regulacji w instalacji LPG opartej na centralce ICS-03?
Pozdrawiam
Chyba ciężko będzie z odpowiedzią na moje pytanie bo i w sieci jest baardzo mało informacji na temat tej instalacji. Ogolnie instalacja chodzi bardzo dobrze, denerwujące jest tylko to że po dłuższym postoju trzeba długo kręcić żeby odpalił. Jak instalacja była odpięta to na benzynie palił od razu. Ma ktoś może pomysł dlaczego tak się dzieje?
Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu przewodem podciśnienia w kolektor ssący, ewentualnie czy nie puszczają wtryski LPG. Może go właśnie zalewać gazem w czasie postoju i ciężko pali.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
OK, a podpowiesz jak najlepiej to sprawdzić? Czy mogę np zakrecić zawór na butli wypalić resztę gazu i żeby pochodził na benzynie a następnie próbować odpalić po dłuższym postoju?
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
OK, dzięki za podpowiedz. Mam jeszcze jedno pytanko, moja instalacja to zestaw TSI-03, znalazłem program dla ICS03, podłączyłęm się i wyświetliłem parametry a tam cisnienie 1.08Bar a wtrysk gazu to 4,8ms, na benzynie 3,2ms. Lambda pracuje w zakresie 0,3 do 0,8 Jak to jest z tym wtryskiem gazu czy powinien być taki sam jak dla benzyny?
Czas wtrysku PB podawany przez sterownik silnika przy pracy na PB i na LPG ma się nie zmieniać, natomiast czas wtrysku wtryskiwaczy LPG będzie wyższy od czasu podawanego przez sterownik PB, wynika to z charakterystyki wtrysków LPG, korekty po ciśnieniu i temperaturze gazu.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Nie da się zapisać pliku z jazdy z tego "oscyloskopu"??
Ale już teraz widać że jest źle, czas wtrysku PB około 2,7ms przy pracy na LPG, przegieli z rozmiarem dysz we wtryskach, rozjeżdża Ci to adaptację sterownika PB i potem problem z jazdą na paliwie.
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 26-07-2010 o 05:45
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
No właśnie też coć mi tu nie pasuje bo na Pb czas wtrysku jest w granicach 3,2ms
Ta centralka ma opcje rejestrowania sygnałów, niestety nie mogę wykresu podglądać w czasie rzeczywistym, mogę tylko włączyć rejestracje i w droge. Później zatrzymuje i zapisuje dane do pliku txt które mogę otworzyć w tym programie w formie wykresu i co najwyżej zrobić zrzut ekranu, no chyba że ktoś zainstalowałby sobie to oprogramowanie to mogę przesłać plik z rejestracji.
Tylko pytanie czy jest możliwa programowa korekcja zbyt dużego wymiarowania dysz. W programie jest taki suwaczek jak na zrzucie poniżej ale w sumie to nie wiem czy wprowadza on jakieś zmiany, chyba trzeba będzie spróbować.
![]()