Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Temat: Sekwencja emmegas - regulacja

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie Sekwencja emmegas - regulacja

    Witam, czy ktoś posiada jakies informacje na temat regulacji w instalacji LPG opartej na centralce ICS-03?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Chyba ciężko będzie z odpowiedzią na moje pytanie bo i w sieci jest baardzo mało informacji na temat tej instalacji. Ogolnie instalacja chodzi bardzo dobrze, denerwujące jest tylko to że po dłuższym postoju trzeba długo kręcić żeby odpalił. Jak instalacja była odpięta to na benzynie palił od razu. Ma ktoś może pomysł dlaczego tak się dzieje?

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu przewodem podciśnienia w kolektor ssący, ewentualnie czy nie puszczają wtryski LPG. Może go właśnie zalewać gazem w czasie postoju i ciężko pali.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    OK, a podpowiesz jak najlepiej to sprawdzić? Czy mogę np zakrecić zawór na butli wypalić resztę gazu i żeby pochodził na benzynie a następnie próbować odpalić po dłuższym postoju?

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał devon58 Zobacz post
    OK, a podpowiesz jak najlepiej to sprawdzić? Czy mogę np zakrecić zawór na butli wypalić resztę gazu i żeby pochodził na benzynie a następnie próbować odpalić po dłuższym postoju?
    Inaczej, po zgaszeniu auta szklankę z woda w rękę, i w nią po kolei wkładasz zdjęte wcześniej wężyki od podciśnienia z reduktora, z wyjścia każdego wtrysku, wtedy jasne co puszcza.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    OK, dzięki za podpowiedz. Mam jeszcze jedno pytanko, moja instalacja to zestaw TSI-03, znalazłem program dla ICS03, podłączyłęm się i wyświetliłem parametry a tam cisnienie 1.08Bar a wtrysk gazu to 4,8ms, na benzynie 3,2ms. Lambda pracuje w zakresie 0,3 do 0,8 Jak to jest z tym wtryskiem gazu czy powinien być taki sam jak dla benzyny?

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Czas wtrysku PB podawany przez sterownik silnika przy pracy na PB i na LPG ma się nie zmieniać, natomiast czas wtrysku wtryskiwaczy LPG będzie wyższy od czasu podawanego przez sterownik PB, wynika to z charakterystyki wtrysków LPG, korekty po ciśnieniu i temperaturze gazu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    GrzesiekK. jakbym wrzucił wykres pracy instalacji taki jak np tu:



    można by określić czy instalacja jest prawidłowo wyregulowana?
    wykres powyżej jest na biegu jałowym, tylko przykład jakie informacje wyświetla ta centralka.

    Pozdrawiam.

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Nie da się zapisać pliku z jazdy z tego "oscyloskopu"??


    Ale już teraz widać że jest źle, czas wtrysku PB około 2,7ms przy pracy na LPG, przegieli z rozmiarem dysz we wtryskach, rozjeżdża Ci to adaptację sterownika PB i potem problem z jazdą na paliwie.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 26-07-2010 o 05:45
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    No właśnie też coć mi tu nie pasuje bo na Pb czas wtrysku jest w granicach 3,2ms
    Ta centralka ma opcje rejestrowania sygnałów, niestety nie mogę wykresu podglądać w czasie rzeczywistym, mogę tylko włączyć rejestracje i w droge. Później zatrzymuje i zapisuje dane do pliku txt które mogę otworzyć w tym programie w formie wykresu i co najwyżej zrobić zrzut ekranu, no chyba że ktoś zainstalowałby sobie to oprogramowanie to mogę przesłać plik z rejestracji.

    Tylko pytanie czy jest możliwa programowa korekcja zbyt dużego wymiarowania dysz. W programie jest taki suwaczek jak na zrzucie poniżej ale w sumie to nie wiem czy wprowadza on jakieś zmiany, chyba trzeba będzie spróbować.


Podobne wątki

  1. [145] 1.4 TS, LPG sekwencja
    Utworzone przez Konewka w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-06-2014, 13:28
  2. Co do LPG Zenit - sekwencja
    Utworzone przez olek_jaw w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 10:15
  3. Sekwencja
    Utworzone przez Kosi4r w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-10-2008, 07:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory