Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Temat: Sekwencja emmegas - regulacja

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Kablem na USB nie radzę robić upgradu firmware, tylko na RS232 ja już !!! Co do samej zmiany, jeśli wersja będzie nie pasująca do sterownika soft Ci jej nie pozwoli załadować.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    No dobra, posiadam interfejs Viaken'a na RS232 właśnie, może spróbuje załadować ten firmware tylko małe pytanko, czy lepiej wykonywać go na załączonym zapłonie czy wyłączonym?

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Zapłon włączony;] Inaczej to nawet nie powinieneś nawiązać połączenia z centralką LPG, no chyba że masz jakoś dziwnie podpięty zmienny plus "po stacyjce" instalacji. Tylko niech Ci się bateria w lapku nie skończy w trakcie zmiany firmware bo będzie kaplica.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #24
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    I zrobiłem upgrade, z wyłączonym zapłonem bez problemu łączy się z ECU
    Poprzednia wersja to 5.0 teraz mam 26.0 ale to wszystko, nic więcej się nie zmieniło. W zakładce z gaz/benzyna nadal nie mogę nic zmienić.
    Zrobiłem autokalibracje, będzie okazja to zrobię zrzuty z jazdy.

  5. #25
    uzi4you@interia
    Gość

    Domyślnie

    jeżeli chodzi o emmegas-owskie reduktory to są bardzo nie stabilne ciśnieniowo . przy takich zmianach ciśnień nigdy nie uda się dobrze ustawić mieszanki . przerabiałem to milion razy !! i mają problem z zatrzymaniem gazu po zgaszeniu auta . elektrozawór powinien być w tym reduktorze na nyplu .

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Ok dzięki za podpowiedź, a można dobrać do tej instalacji jakiś lepszy reduktor? czy musi być tylko i wyłącznie emmegas?

  7. #27
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Zrobiłem znowu zrzut parametrów w czasie rzeczywistym. Tym razem mnie nie przerzuciło na Pb ale samochód nie chciał iść na wyższych obrotach i ewidentnie widać że reduktor nie wyrabia. Przy dużym obciążeniu cisnienie znowu spadło a razem z nim czas wtrysku no i mieszanka zrobiła się uboga

    Da rade coś z tym zrobić czy lepiej zastanowić się nad zamontowaniem innego reduktora?

    GrzesiekK twoja pomoc jest nieoceniona

    Pozdro
    Ostatnio edytowane przez devon58 ; 29-07-2010 o 17:04

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Pomyśl może jednak nad zmianą reduktora np. na Magic3 ver.2 [ z ostatniego wypustu poprawiony] lub Zavoli Zeta - osobiście poszedłbym w Magica, w mojej 3 litrówce pracują takie dwa i są bardzo dobre jak za swoją cenę.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #29
    uzi4you@interia
    Gość

    Domyślnie

    bardziej polecam "magic" testowałem w jeepie 3,7 litra różnica ciśnień od spodu do 180 km/h była tylko 0,2 bar . jest bardzo stabilny . jeżeli chodzi o trwałość to na razie jest za krótko na rynku , ale zapowiada się rewelacyjnie . jest to reduktor tłokowy więc od czasu do czasu trzeba go będzie rozebrać i wyczyścić , ale to przez nasz super czysty gaz .

    ---------- Post dodany o godzinie 19:45 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:41 ----------

    dla elpigazowskich instalacji ustaw ciśnienie na 1,1 - 1,2 bara , z reguły po kalibracji trzeba zrobić drobną korektę . i będzie jeżdził .

  10. #30
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Ok, dzięki chłopaki za sugestie, osobiście rozwazam jeszcze zmiane reduktora ze względu na to puszczanie gazu bo odpalanie po dłuższym postoju to jakies nieporozumienie, musze krecic z 10s zanim załapie co chyba nie jest zbytnio zdrowe dla silnika a zimą to już pewnie wogóle moge nie podchodzić do auta.

Podobne wątki

  1. [145] 1.4 TS, LPG sekwencja
    Utworzone przez Konewka w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-06-2014, 13:28
  2. Co do LPG Zenit - sekwencja
    Utworzone przez olek_jaw w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 10:15
  3. Sekwencja
    Utworzone przez Kosi4r w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-10-2008, 07:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory