2800-3000zł
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Za 3 tys załozysz BRC Plug and Drive. Instalka o tyle ciekawa że współpracuje z OBD i mając interfejs gazowy (przydatny do samego LPG)mozna podgladać sobie parametry silnika online. No i o wytryskiwaczach mówią dobrze.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ale podejrzeć parametry jazdy można, zarchiwizować, zrobić wykresy, skorzystać z fabrycznego MAP sensora auta (choć i tak ładują dodatkowy z BRC ale jak padnie można go wyłaczyć). BTW bardzo zaskoczyła mnie odczytana ze sterownika informacja że w moim aucie przy 25 stopniach na dworze temperatura zasysanego powietrza wynosi ponad 40 stopni. Szykuje się izlolacja kolektora.
Nie mówie że koniecznie to trzeba wsadzać ale warto o tym wiedzieć. Ale skoro z boxerem nie współpracuje to nie ma temata.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ja mam AR 146 1.7 16v Boxer i ten dopiero pali, ale znalazłem rozwiązanie kupiłem instalację gazową BRC za 1900zł razem z Polonezem Atu![]()
była - Czarna 146 1.4 Boxer
była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB
jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html
jest - Crosswagon Q4
Co do spalania fakt jest faktem boxery lubią czasem zrobić wir w zbiorniku. Mam 146 1,6 boxer. Spalanie w lato ok 10, zimą (płacz na stacji) 16,5 na trasie oraz temp. silnika 65stopni.
Też zastanawiałem się nad gazem ale 3000zł+koszty tankowania, kiedy mi się to zwróci choć nie mało jeżdżę, no i podstawa trafić na dobry warsztat a nie jakieś papraki!
Poprzedni samochód zagazowałem ale w warsztacie zapomnieli mi wlać płyn do chłodnicy. Na szczęście nic się nie rozleciało ale przejechałem pół kilometra
Eee, no co Wy się tak tych boxerów czepiacie, przecież podobno te silniki palą tyle samo co każdy inny motor, jeśli nie mniej(biorąc pod uwagę dostępną moc). Wir w baku to każdy silnik potrafi zrobić, a to tempo ubywania paliwa jest wprost proporcjonalne do tempa zużycia klocków hamulcowych.![]()
Marcinie, jeśli masz 65st po rozgrzaniu to najpierw doprowadź układ chłodzenia do porządku, bo tak mi się coś wydaje, że to nieco za niska temperatura.![]()
gazowanie boxerów to fatalny pomysł, zdecydowanie odradzam i każdy sensowny mechanik również odradzi! a co do spalania: palą dużo ale nie strasznie dużo. TS pali niewiele mniej a czasem tyle samo.
---------- Post dodany o godzinie 10:58 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:57 ----------
16,5 na trasie???? jaja sobie robisz?????