OK. dzięki, rozwierce na 2.3 mm. Dzięki za odpowiedzi. A teraz muszę zrobić znów adaptację PB. Napiszę jak zrobię adaptację PB i rozwiercę te dysze.
Pozdrawiam.
OK. dzięki, rozwierce na 2.3 mm. Dzięki za odpowiedzi. A teraz muszę zrobić znów adaptację PB. Napiszę jak zrobię adaptację PB i rozwiercę te dysze.
Pozdrawiam.
Nie dawało mi to spokoju. Kupiłem wiertło 2.00, wsadzam a one wlazło bez wiercenia. Pojechałem do gazownika i powiedział że mam 2.2mm. Co teraz? Może jednak rozwiercić je na te 2,7 jak kalkulator w programie gada?
A może tylko wsadził graty i już nic nie robił?
Ostatnio edytowane przez maybah ; 29-07-2010 o 15:28
Tylko wsadził nic nie robił ...
Poczytaj instrukcję, i do regulacji sam się zabierz, bo ten gazmen to patałach widać.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
ludzie kochani nie widzicie ze czas wtrysku benzyny jest bardzo krótki !!!!!! to znaczy ze jest bogaty na gazie i sterownik benzynowy zaczal skracac czasy zeby wyrownac mieszanke!!!!!!!!!!!!! jezdzisz na wtryskiwaczach magica ktore sa bardzo szybkie . do silnika 1.8 dysza do nich to 1.8-1.9 . na zdjeciu widzialem ze masz zamienione wężyki 2 i 3 cylindra . sprawdz czy wtyczki tez sa zamienione!! w instalacjach sewencyjnych jezeli zrobisz za duza dysze to owset robi przeskok .dlatego ze sonda jest czujnikiem tlenu .w bardzo bogatej mieszance tez odczyta ze jest go malo . i komp benzynowy robi w drugą strone !!
---------- Post dodany o godzinie 20:35 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:32 ----------
i odnośnie wpinania sondy przy sekwencji. jest tylko do odczytu . wpięcie nie jest konieczne , ale sie przydaje przy regulacji na drodze .
Spokojnie kolego, popatrz co kolega ma za elektronikę => AGIS, co do dysz na 1.8-1.9 nie pojedzie jak należy, na WOT zapętli się i pójdzie na ubogo.
Dlaczego mimo dysz 2.2mm czas wtrysku PB=1.6ms a czas wtrysku LPG tak długi => bo nikt po montażu nie wyregulował tej instalacji, to nie STAG który po autokalibracji jedzie prawie OK.
Jak napisałem wcześniej, w tej chwili auto się zalewa i idzie na korekcie ok. -50%, pierwsze co trzeba zrobić to wyregulować tą instalację.
Co do wtrysków MJ aż tak bardzo szybkie nie są ;] Druga sprawa niestabilne termicznie, na zimno przelewają, na gorąco po pogonieniu na długich czasach zubażają mieszankę, trzeba pobawić się korektami po temp. aby było OK, na gorąco wymagają nawet korekty +20%.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
obsługuję agisa . i nie myle go ze stagiem .znam charakterystykę MJ .u niego nie ma aż tak długich czasów i są one chwilowe . nie sądze zeby gość nie regulował po montazu .
Kurde faktycznie widać że węże są zamienione.
1. Dlaczego mam zaznaczone w programie "1 cewka na dwa cylindry" ? Nie powinno być "1 cewka na 1 cylinder" ?
Grześ to po adaptacji PB którą właśnie robię, zamienię te węże 2 i 3, nie będę rozwiercał dysz tylko instrukcję biorę w łapę i robię regulację.
Dobrze gadam?![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ok. Jutro zrobię autokalibrację i zobaczę co z tymi czasami wtrysków będzie. Wrzucę foto.
Zrobiłem samą autokalibrację. Oto efekty, mam za małe dysze (teraz mam 2.2) Grześ co robić? Jadę po wiertło 2.5 może pomoże, jak myślisz?
Oto foto po autokalibracji