Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Po wymianie wahaczy---dalej problem

  1. #11
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Rzeczywiscie wygladaj jak ciezarek od półosii. Chyba bede musiał podskoczyc zobaczyc co to tam masz, ale jak to ten cieżarek to musi ta wrócic.

    Dzisiaj wymieniałem wachacz dolny lewy i ten cieżarek nigdzie mi nie chaczył...

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar johnytoomala
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    alfa 156 1,9jtd 8v 115 km sw 2004 ,alfa 159 1,9jtdm 120km,2006
    Postów
    32

    Domyślnie

    panowie podłącze się do tematu , czy może ktoś napisać jak mniej więcej wygląda ten ciężarek na półosi i czy on ma wpływ na przenoszenie wibracji na budę , otóż też miałem wymienione wachacze ale górne i łączniki stabilizatora i mam taki objaw -nieraz czuję kolebotanie z prawej strony podczas przyspieszania -przeważnie na 3 biegu tak jakby koło było poluzowane

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    kolego Szwejk powiedz mi u kogo to robiles jesli mozna wiedziec? Bo mi tez jeden mechanik mowil o gornych wahaczach zeby dac regenerowane bo sa lepsze niz zamienniki, a teraz co? skrzypia... jestem juz z tego wyleczony. A jak pytalem o zbieznosc to uslyszalem ze nie trzeba bo to przeciez sa te wahacze co byly...

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Co do zbieżności to ona zawsze się rozreguluje - nie dużo ale jednak.
    Wiem to z doświadczenia. U mnie wymieniali najpierw wahacze dolne, później górne, amory, stabilizator, przegub itd....

    13 razy samochód był na geometrii i 13x zbieżność regulowali, a więc...

    Mówię o przodzie. Bo z tyłu faktycznie można sobie darować.

  5. #15
    Szwejk73
    Gość

    Domyślnie

    kolego majster gdzie wymieniales???

    ---------- Post dodany o godzinie 17:29 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 17:18 ----------

    Jazda bez tego ciezarka jest niebezpieczna???

  6. #16
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szwejk73 Zobacz post
    kolego majster gdzie wymieniales???
    u siebie na placu... samodzielnie.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    co do zbieznosci to mowilem ze trzeba ustawic ale mechanik wiedzial lepiej i to juz drugi taki z ktorym mialem stycznosc

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Ta dodatkowa masa (ciężarek na półosi) przeciwdziała wzbudzaniu się drgań. Szczególnie ważne przy wysokich prędkościach i długich półosiach. Działa podobnie jak koło zamachowe w silniku. Bez niego wał może w ekstremalnym przypadku uszkodzić przeguby lub nawet pęknąć.
    Każ założyć a tych mechaników do kamieniołomów, niech radzieckie krazy naprawiają.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sigma
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    AR 156 1.9 JTD S Wagon i AR 155 2.0 TSpark, AR 147 1.9 JTD 03 FL
    Postów
    50

    Domyślnie

    Witam a na jakiej firmy wahacze wymieniłeś ??? Ja w swojej 156 1.9 JTD zakupiłem komplet górnych i dolnych wahaczy łącznie z końcówkami stabilizatora wszystko firmy TRW wymiana owych części trwała ok 1 godziny potem ustawianie zbieżności i wszystko jest ok )) Pytam o markę bo takie pytanie zadał mi mechanik przed wymianą ponieważ z wahaczami innych firm są ponoć problemy a to źle nabita tuleja to znowu gdzieś otwory nie pasują. A może miałeś wszystko ok tylko debil mechanik śrubę nie z tej strony nabił, J a swojej 155 miałem podobny problem śruba wahacza wbita była od przodu i zakręcana z tyłu i haczyła przy maksymalnym skręceniu w prawo jak została przykręcona odwrotnie o nic nie haczy ale to może być odosobniony przypadek Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. ABS/VDC failury po wymianie wahaczy
    Utworzone przez adrian266 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-01-2016, 19:03
  2. Problem po wymianie wahaczy
    Utworzone przez Mkiolaj w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-02-2014, 11:14
  3. Po wymianie górnych wahaczy
    Utworzone przez rafalo w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 18:48
  4. Co ustawić po wymianie wahaczy?
    Utworzone przez grzesiu1302 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-03-2011, 07:33
  5. Cos ociera--po wymianie wahaczy
    Utworzone przez Szwejk73 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-07-2010, 13:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory