Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Po wymianie wahaczy---dalej problem

  1. #1
    Szwejk73
    Gość

    Post Po wymianie wahaczy---dalej problem

    Szanowni Alfisci co to moze byc?
    Trzy tygodnie temu zawiozłem moja belle do mechanika by dokonal wymiany wahaczy gornych i dolnych. Po kilku dniach zauważyłem, że jak skręcam w prawo na maxa cos ociera haczy mi po prawej stronie.
    Postanowiłem zgłosic to ow mechanikom. Ponoc ocierala wystajaca sruba z wahacza. Odebrałem i sprawdzam i co???
    To samo. Teraz sie okazało, że prawa opona z wewnętrznej strony jest zjechana prawie do zera i kompletnie wszystko rozlegulowane tak jak by nie zrobili geometri. Twierdza ze zrobili.
    Pozostawiłem auto znowu u mechanika ponoc tuleja, ktora jest w presowana odstaje troche względem drugiej, nie wiem o co chodzi, nie znam sie kompletnie na tym.
    Co mogli spartaczyc kto mi powie???
    Dodam ze mam te wahacze po regeneracji bardzo je zachwalał, ponoc sa solidniejsze niz zamiennik, cenowo tez. U mnie krucho z kaska teraz.
    Prosze o sugestie ???
    Ostatnio edytowane przez Szwejk73 ; 26-07-2010 o 17:24

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    kolego,zmień tych majstrów bo partolą robotę!na twoim miejscu zrobiłbym im aferę za złe wykonanie usługi i żądał zwrotu pieniędzy!!!


    moja druga ulubienica...

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    jesli masz papier na to i koszta były w miare wez rzeczoznawcei wtedy z papierkiem od niego uderz do nich po zwrot kasy...nawet jesli sie wypra to masz wygrane...jak koszta nie były małe to sie bardzo opłaca, tymbardziej ze opony masz do wymiany...

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Ze tacy partacze chodza po tym swiecie to az mnie swierzbi...
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Jeśli regenerowane wahacze nie były kupione u nich to będzie ciężko, bo winą obarczą właśnie te elementy.

    Jeśli warsztat przyzna się do błędu najlepiej będzie skorzystać z ich polisy OC i samochód wstawić do ASO, które powinno wymieni Ci wszystko na nówki łącznie z oponami.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    popieram przedmówców i polecam zmienic warsztat na ital auto katowice rozdzień Tanio solidnie i napewno bedziesz zadowolony

  7. #7
    Szwejk73
    Gość

    Domyślnie

    wyrzucili cos co ponoc nie musi byc (ciężarek równoważący czy cos takiego) to darlo jak skrecałem w prawo na maxa. Czy to wazny element?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Kolego - ciężarek to pewnie o ten na feldze chodziło.
    A zeżarte opony to pewnie przez nie zrobienie zbieżności...

    Faktury bierz na wszystko, żebyś nie pozostał bez dowodów

  9. #9
    Szwejk73
    Gość

    Domyślnie

    ciezarek z felgi wiem jak wyglada bez jaj heeee to taki kawalek jakby tulei z guma w srodku, obejmy, to sie sklada z dwuch czesci skrecone srubkami

  10. #10
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,516

    Domyślnie

    Barany wywaliły ciężarek na półosi.Ocierał im o srubę od łacznika stabilizatora.Niektóre zamienniki maja jednakową długość srub orginalnie jedna jest krótsza i ta idzie nadół od strony wahacza dolnego.
    Ten ciężarek jest obowiązkowy.Każ załorzyć z powrotem.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. ABS/VDC failury po wymianie wahaczy
    Utworzone przez adrian266 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-01-2016, 19:03
  2. Problem po wymianie wahaczy
    Utworzone przez Mkiolaj w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-02-2014, 11:14
  3. Po wymianie górnych wahaczy
    Utworzone przez rafalo w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 18:48
  4. Co ustawić po wymianie wahaczy?
    Utworzone przez grzesiu1302 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-03-2011, 07:33
  5. Cos ociera--po wymianie wahaczy
    Utworzone przez Szwejk73 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-07-2010, 13:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory