Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 58

Temat: Hamownia pokazała 145 KM w 2,0 TB V6 - pomyłka? Jak to zweryfikować?

  1. #41
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał KKrzysztof Zobacz post
    no i coś mamy,

    błąd czujnika od pierwszego cylindra - co to znaczy i o jaki może chodzić czujnik czy ma ktoś schemat elektryczny gtv 2,0 tb
    Plus prawdopodobnie przepływka już dzwoniłem w serwisie ona kosztuje 1200 pln


    Jedyne co mi w tym czujnikiem przychodzi do głowy to albo się odzywa stukowy pierwszej głowicy albo może szwankować czujnik położenia wałka ssącego 1 głowicy. Nic więcej nie uświadczysz na tym silniku.

    Knock sensory to białe/kremowe kostki, jedna po lewej stronie silnika okolice wierzchu obudowy rozrządu/boku kolektora ssącego, drugi ma złacze po prawej między głowicami w okolicy termostatu. Jak KS szwankuje przeważnie kończy się to cofnięciem zapłonu przez sterownik i wtedy są niedostatki w mocy.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #42
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KKrzysztof
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Mercedes CLK W208
    Postów
    333

    Domyślnie

    prace postępują u mnie bardzo powoli bo tylko jak się znajdzie czas,

    mam teraz pytanie odnośnie tego czujnika położenia wałka, gdzie można go poszukać i jak go wymienić czy tylko serwis czy dużo trzeba się nakręcić w silniku. Oraz gdzie poza serwisem można go kupić
    zapraszam na nasz kanał o samochodach
    https://www.youtube.com/channel/UCNv...J62Gm0itanaAsg

  3. #43
    jas.bu
    Gość

    Domyślnie

    W intercarsie.

  4. #44
    damkien
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał KKrzysztof Zobacz post
    wykres pokazuje ponad 0,7 w piku to chyba dobrze,

    nie dobrze, w piku powinienes miec 1,1 - 1,2 standardowo 0,9... brak mocy jest spowodowany za malym doladowaniem. sprawdz turbo i tu bedzie przyczyna prawdopodobnie, ew. zawor wpiety w akurator turbiny moze sie zepsul.

  5. #45
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KKrzysztof
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Mercedes CLK W208
    Postów
    333

    Domyślnie

    turo jak byś zrobił chipa to do 0,9 będzie ładować normalnie do 0,7 i nic więcej nie uzyskasz z tej malutkiej turbinki znaczy uzyskasz chipem ale 1,2 to już max

    a ja teraz w sobotę mam zamiar sprawdzić aparat zapłonowy i cewkę oraz kable wysokiego napięcia sądzę że to może być przyczyna,

    a cha błąd wywala u mnie czujnik co jest na przewodach wysokiego napięcia i tylko pod obciążeniem
    Ostatnio edytowane przez KKrzysztof ; 07-07-2010 o 23:08
    zapraszam na nasz kanał o samochodach
    https://www.youtube.com/channel/UCNv...J62Gm0itanaAsg

  6. #46
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KKrzysztof
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Mercedes CLK W208
    Postów
    333

    Domyślnie

    mam kurna zaworek elektromagnetyczny wymieniony i nie powiem co jeszcze i auto odzyskało power jeszcze na hamowni nie byłem ale pojadę sobie może za tydzień jak znajdę czas,

    generalnie nie ma porównania tylko sprzęgło spalę juz niedługo chociaż klei zadziwiająco dobrze

    ---------- Post dodany o godzinie 19:19 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:12 ----------

    Cytat Napisał gifwwl Zobacz post
    może coś z podciśnieniami do turbiny, albo coś z westgate'm, zaciął się na pól gwizdka ;]
    wielkie dzięki za pomoc generalnie jest już ok, ale potencjał alfy jest zdecydowanie większy więc nadal szukamy co jeszcze w niej poprawić,
    zapraszam na nasz kanał o samochodach
    https://www.youtube.com/channel/UCNv...J62Gm0itanaAsg

  7. #47
    arq
    Gość

    Smile

    KKrzysztof co to za zaworek elektromagnetyczny,i powiedz co jeszcze wymieniłeś

  8. #48
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KKrzysztof
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Mercedes CLK W208
    Postów
    333

    Domyślnie

    generalnie sprawdzenie auta objęło wszystko, silnik jest w stanie idealnym,

    zawór od over bosta wymieniłem
    zapraszam na nasz kanał o samochodach
    https://www.youtube.com/channel/UCNv...J62Gm0itanaAsg

  9. #49
    Piciu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał KKrzysztof Zobacz post
    auto odzyskało power
    To super! Gratuluję wytrwałości w poszukiwaniu źródła problemu!
    Pozdrówki!
    Piciu

  10. #50
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    Cytat Napisał KKrzysztof Zobacz post
    mam kurna zaworek elektromagnetyczny wymieniony i nie powiem co jeszcze i auto odzyskało power jeszcze na hamowni nie byłem ale pojadę sobie może za tydzień jak znajdę czas,

    generalnie nie ma porównania tylko sprzęgło spalę juz niedługo chociaż klei zadziwiająco dobrze

    ---------- Post dodany o godzinie 19:19 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:12 ----------



    wielkie dzięki za pomoc generalnie jest już ok, ale potencjał alfy jest zdecydowanie większy więc nadal szukamy co jeszcze w niej poprawić,
    Ciesze się że pomogłem, u mnie jak zdjąłem podciśnienie z tego zaworka to samochód zaczął gubić trakcje dociskając gazu na 2-gim biegu ;]

    Sprzęgło łapie dobrze bo jego zasada działania jest troszkę inna niż w normalnych samochodach ;]
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

Podobne wątki

  1. Ustawienie zbieżności ( pomyłka??)
    Utworzone przez gryzli74 w dziale 166
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 13-08-2013, 08:23
  2. [146] No to pokazała (zapiekła się na amen)
    Utworzone przez macminik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 17:37
  3. Czy silniki Twin Spark to była pomyłka?
    Utworzone przez ozzy w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 196
    Ostatni post / autor: 05-06-2011, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory