Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Problem po wyczyszczceniu przepustnicy.

  1. #1
    kilu
    Gość

    Domyślnie Problem po wyczyszczceniu przepustnicy.

    Szanowni koledzy, wiek ktos gdzie znajde sliniczek krokowy w AR 156 2.0 Selespeed?
    Wczoraj wyszyscilem przepustnice, po odpaleniu silnika obroty utrzymuja sie na poziomie 1500, po dodoaniu gazu zaczynaja skakac od 1200 do 2500. MOzliwe ze cos uszkodzilem podczas czyszczenia?

    Prosze o porady, sprawa nie cierpiaca zwloki

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie Re: Problem po wyczyszczceniu przepustnicy.

    Cytat Napisał kilu
    Szanowni koledzy, wiek ktos gdzie znajde sliniczek krokowy w AR 156 2.0 Selespeed?
    Wczoraj wyszyscilem przepustnice, po odpaleniu silnika obroty utrzymuja sie na poziomie 1500, po dodoaniu gazu zaczynaja skakac od 1200 do 2500. MOzliwe ze cos uszkodzilem podczas czyszczenia?

    Prosze o porady, sprawa nie cierpiaca zwloki
    Witam.
    Możesz mieć problem :cry: , ponieważ ta przepustnica w Twoim aucie jest sterowana elektronicznie za pomocą potencjometru i nie posiada silniczka krokowego tak jak zwykła sterowana linką. Potrzebował będziesz najprawdopodobniej podłączyć auto pod kompa i zresetować parametry w centralce sterowania silnika.
    Pozdrawiam.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  3. #3
    kilu
    Gość

    Domyślnie

    Problem rozwiazany, chociaż przez chwile mialem wizje zbierania 2 tys na nowy korpus. Autko śmiga jak nowe, jednak reset centralki nic nie dal. Wszystko chodzi ok dzieki inwencji tworczej wlasciciela zakladu (jesli to czyta pozdrawiam ). Moja rada dla was. Nie podejmujcie sie sami wyczyscic przepustnicy sterowanej elektronicznie, mozna sobi balaganu narobic.

    Pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Cytat Napisał kilu
    Nie podejmujcie sie sami wyczyscic przepustnicy sterowanej elektronicznie, mozna sobi balaganu narobic.
    Ja rowniez mam elektroniczna przepustnice i nie zauwazylem zadnego klopotu z jej czyszczeniem Problem poruszalem juz tutaj http://www.alfaromeo.pl/phpBB/viewto...t=4214&start=0


    Wycinek z dyskusji
    Udalo mi sie dzis wyczyscic przepustnice Sposob okazal sie dosc prosty Na wlaczonym zaplonie blokujemy pedal gazu wcisniety do podlogi i juz mamy przepustnice otwarta na oścież Wyczyscilem ja do glebokosci jakichs 9 cm z takiego syfu ze pol buteleczki benzyny ekstrakcyjnej na to poszlo :/ Co do efektu to okaze sie jutro rano

    Tak na marginesie to czy ktos moze mi wytlumaczyc czy odma musi byc wlaczona przed przepustnica ?? Czy pelni ona jakas inna funkcje po za odprowadzaniem oparow oleju i brudzeniem przepustnicy ?? Kiedys obilo mi sie o uszy cos o jakichs odstojnikach do odmy Czy mozna to zastosowac w TS-ie ??

    kilu, Mozesz zdradzic jaki trik zastosowal twoj mechanik przy adaptacji tej przepustnicy ??
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  5. #5
    kilu
    Gość

    Domyślnie

    Sama adaptacja przebiegala normalnie, odplilismy auto ktore popracowalo sobie na biegu jalowym ok 20 min. Potem przejazdzka po miescie, spokojnie bez szalenstw, nastepnie zgaszenie silnika i ponowne odpalenie. Autko znowu pochodzilo na jalowym ok minuty i z powrotem do bazy juz troche szybciej

    Widzisz, ale ja czyscilem inaczej. Wykrecilem caly korpus i w domu wyczyscilem calosc na wysoki polysk. Problem w tym ze prawdopodobnie za mocno w ktoryms miejscu naciskalem, bo po zlozeniu wszystkiego do kupy juz sie nie chciala domknac. Bella nie miala w ogole wolnych obrotów, powstala luka ktora non stop dostawalo sie powietrze. Mechanior dorobil "usmiech" na ta obrotowa plytke w przepustnicy, ktora zaslepila owa luke.Wykasowano pamiec sterownika, komputer dobral sobie ponownie dobre ustawienie i jest ok :mrgreen:

  6. #6
    Alfa166Nero
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kilu
    Sama adaptacja przebiegala normalnie, odplilismy auto ktore popracowalo sobie na biegu jalowym ok 20 min. Potem przejazdzka po miescie, spokojnie bez szalenstw, nastepnie zgaszenie silnika i ponowne odpalenie. Autko znowu pochodzilo na jalowym ok minuty i z powrotem do bazy juz troche szybciej
    Chejka Jednak prawda, że właściciele Alf spotykają sie rano w warsztatach Cieszę się, że skończyło się tylko na tym Niestety u mnie zawór EGR do wymiany, aczkolwiek na zaślepionym poczyna sobie Alfa nie najgorzej, rzekłbym - lepiej nawet Jeszcze raz pozdrawiam i do następnego razu - oby nie w warsztacie

  7. #7
    kilu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Scorpion
    Chejka Jednak prawda, że właściciele Alf spotykają sie rano w warsztatach
    No cos w tym jest hehe, potem jeszcze wpadl Kubas, tez z forum . Wlasciciel warsztatu mial ubaw hehe. Jak narazie sie do warsztatu nie wybieram, na chyba ze bella znowu focha strzeli . Do zobaczenia na drodze!!

Podobne wątki

  1. Problem z napięciem na przepustnicy.
    Utworzone przez mariusz13 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-04-2013, 09:42
  2. [155] Problem z adaptacją przepustnicy?
    Utworzone przez rrybski22 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 14-12-2011, 21:32
  3. problem po czyszczeniu przepustnicy
    Utworzone przez grzegorz113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-11-2009, 21:11
  4. Nastawnik przepustnicy problem
    Utworzone przez Awagandro w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-05-2009, 10:05
  5. [146]Problem po czyszczeniu przepustnicy i silnika krokowego
    Utworzone przez coachu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-12-2007, 21:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory