Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: duszenie sie samochodu, obroty i klima

  1. #1
    malon
    Gość

    Domyślnie duszenie sie samochodu, obroty i klima

    Witam Wszystkich!
    Proszę Was o pomoc bo przeglądałem forum i nie znalazłem tematu odpowiadającego mojemu problemowi. W trakcie jazdy kiedy np wyprzedzam jakis samochod i przyspieszam a obroty silnika sięgają około 3100 nagle występuje mocne szarpniecie jakbym walna w ściane i za sekunde przyspieszenie wraca jakby nigdy nic. Chcialbym dodac za nie mam problemów z falujacymi obrotami przy włączeniu albo na biegu jałowym wszystko jest wporzadku dopóki nie przekroczyłem tej granicy okolo 3100 obrotów. Ostatnio wymienilem filtr powietrza i granica tego zaciecia przesunela sie na 3900. Nie wiem czy ma to zwiazek ale tak jest.
    Druga sprawa to kiedy włączam klime to samochod mi sie dusi, tak jakby sie zapychal. Kiedy jest wyłaczona nie ma takiego problemu, idzie pieknie, równo przyspiesza az do momenty tej bajecznej liczby obrotow ktora opisalem wczesniej. Na Boga błagam nie piszcie mi tylko ze tak musi byc bo klima zabiera konie mechaniczne i wtedy slabnie. Naprawde alfa nie jest wtedy slaba tylko dusi sie a te zacięcia sa bardzo mocne, podobne jak te opisane przezemnie wyrzej tylko ze o wiele czestrze, nastepujace jedno po drugim.
    bede wdzieczny za kazda pomoc
    pozdrawiam
    pawel

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Mialem podobny problem z klima,problemem okazala sie za duza ilosc czynnika w ukladzie klimatyzacji,autko strasznie sie dusilo i szarpalo!Po spuszczniu czynnika do ilosci ktora ma byc wszystko wrocilo do normy!A co do Twojego pierwszego problemu to czy zapala Ci sie kontrolka wtryskow?Ja od kilku dni mam to sam,przy ok.3500 obr/min. auto na chwile sie zamula i swieci sie kontrolka wtryskow,po puszczeniu gazu kontrolka gasnie!Komp pokazuje blad czujnika doladowania (niski sygnal),gdy bede mial chwilke czasu postaram sie go przeczyszcic i zobaczymy co bedzie dalej!

  3. #3
    malon
    Gość

    Domyślnie

    Nie włącza mi sie ta kontrolka. Nie pokazuje mi zadnych błędłow. Auto przyspiesza jak marzenie do tego właśnie momentu dalej jest szarpniecie( okolo 3900 obrotow) i dalej ciagnie wspaniale.
    Kolego opisujesz to jako zamulanie a u mnie jest TYPOWE SZARPANIE.
    Ostatnio edytowane przez malon ; 08-08-2010 o 15:23

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Odłącz przepływomierz i sprawdź czy dalej jest tak samo.

  5. #5
    malon
    Gość

    Domyślnie

    problem rozwiązany. danloo23 miał rację co do za dużej ilości czynnika chłodzącego- upuściłem go troche i teraz pięknie chłodzi
    a maniek trafił z diagnozą przepływomierza Dzięki wielkie za pomoc

Podobne wątki

  1. Duszenie 1.9 JTV 16V
    Utworzone przez yaneq w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 12:16
  2. Klima, a spadające obroty.
    Utworzone przez Snu w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-03-2014, 11:03
  3. Duszenie samochodu.
    Utworzone przez nobodyspecial w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-04-2013, 11:27
  4. [156] podwyższone obroty, duszenie sie miedzy 1-2 tys obrotów
    Utworzone przez don_antonio w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-10-2012, 06:41
  5. [156]obroty a klima? (glosniki)
    Utworzone przez hocken w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-05-2008, 07:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory