chodzi mi o czujnik wała korbowego i jego oporność moja wynosi 908 omów i czy ma wpływ na odpalanie poranne czyli za drugim lub trzecim razem dodam że w tamtym sezonie wymieniłem na nowy bosha???
chodzi mi o czujnik wała korbowego i jego oporność moja wynosi 908 omów i czy ma wpływ na odpalanie poranne czyli za drugim lub trzecim razem dodam że w tamtym sezonie wymieniłem na nowy bosha???
- opornośc nie jest zbyt dobrym wykładnikiem stanu technicznego czujnika położenia i obrotów wału korbowego.
- jeśli czujnik jest zepsuty , to wartość tej oporności będzie drastycznie większa.
- wykres jakości otrzymanego sygnału z tego czujnika, pokazuje mam dokładnie stan "techniczny" czujnika oraz wieńca zębatego.
- niestety taki pomiar jest tylko możliwy za pomocą oscyloskopu.
- poniżej dobry oraz wadliwy czujnik, mimo tego że opornośc czujnika złego była "w normie ".
--
--
--
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm