Witam! Sprawa jak w temacie, 5,7 opor sondy (białe kable) czyli podobno grzałka, przyczyna sprawdzania błąd P0170 na odczycie z FES, czy to może być przyczyną?
Witam! Sprawa jak w temacie, 5,7 opor sondy (białe kable) czyli podobno grzałka, przyczyna sprawdzania błąd P0170 na odczycie z FES, czy to może być przyczyną?
[
Tu się kolega bardzo myli.
Jeśli grzałka nie działa lub nie działa prawidłowo to sonda nie osiąga zadanej temperatury pracy w odpowiednim czasie po uruchomieniu silnika i sygnał sondy nie jest prawidłowy. Wtedy ECU już nie "czeka", tylko pomija sygnał z sondy i przyjmuje wartość zastępczą rejestrując błąd.
To jaka sonde poinno sie stosowac?
tytanowa czy cyrkonowa?
Bo zamiennik mozna uniwersalny w takim razie wsadzic ale zeby mial parametry
W TS jest sonda cyrkonowa, ale zapomnij o zamiennikach uniwersalnych do TS-a - nawet takich z opornością grzałki 9 Ohm.
Już niejeden się przekonał - i ja też, że np. kupowanie na allegro różnych wynalazków to wyrzucenie pieniędzy.
Jak chcesz spróbować to tu masz moje przemyślenia i wskazówki, jak dobrać odpowiedną sondę:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...m_1_5_5_a.html
U mnie na razie działa ta sonda, którą zastosowałem.
Założyłem te 0 258 006 190
Od razu brak falowań ale chyba zrobie jeszcze adaptacje profilaktycznie
Chytry 2 razy traci...