Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Sonda Lambda 2.0TS oporność 5,7 powinno być 9? Na Białych kablach.

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar questounico
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm i Megane II 1.6 16v LPG
    Postów
    460

    Domyślnie Sonda Lambda 2.0TS oporność 5,7 powinno być 9? Na Białych kablach.

    Witam! Sprawa jak w temacie, 5,7 opor sondy (białe kable) czyli podobno grzałka, przyczyna sprawdzania błąd P0170 na odczycie z FES, czy to może być przyczyną?
    [

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał questounico Zobacz post
    Witam! Sprawa jak w temacie, 5,7 opor sondy (białe kable) czyli podobno grzałka, przyczyna sprawdzania błąd P0170 na odczycie z FES, czy to może być przyczyną?
    Raczej wątpliwe.Białe to tylko grzałka,a jej moc czy działanie nie jest w żaden sposób brane pod uwagę przez ECU.Oporność powinna wynosić 9 omów dla grzałki sondy Bosch.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Raczej wątpliwe.Białe to tylko grzałka,a jej moc czy działanie nie jest w żaden sposób brane pod uwagę przez ECU.Oporność powinna wynosić 9 omów dla grzałki sondy Bosch.
    Tu się kolega bardzo myli.
    Jeśli grzałka nie działa lub nie działa prawidłowo to sonda nie osiąga zadanej temperatury pracy w odpowiednim czasie po uruchomieniu silnika i sygnał sondy nie jest prawidłowy. Wtedy ECU już nie "czeka", tylko pomija sygnał z sondy i przyjmuje wartość zastępczą rejestrując błąd.

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    To jaka sonde poinno sie stosowac?
    tytanowa czy cyrkonowa?
    Bo zamiennik mozna uniwersalny w takim razie wsadzic ale zeby mial parametry

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    W TS jest sonda cyrkonowa, ale zapomnij o zamiennikach uniwersalnych do TS-a - nawet takich z opornością grzałki 9 Ohm.
    Już niejeden się przekonał - i ja też, że np. kupowanie na allegro różnych wynalazków to wyrzucenie pieniędzy.
    Jak chcesz spróbować to tu masz moje przemyślenia i wskazówki, jak dobrać odpowiedną sondę:
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...m_1_5_5_a.html
    U mnie na razie działa ta sonda, którą zastosowałem.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Założyłem te 0 258 006 190
    Od razu brak falowań ale chyba zrobie jeszcze adaptacje profilaktycznie
    Chytry 2 razy traci...

Podobne wątki

  1. Sonda Lambda 156 2.0 JTS 16V
    Utworzone przez kamir w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-12-2014, 17:07
  2. Problem z sonda lambda - która to sonda :(
    Utworzone przez xsnailx w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-01-2014, 21:28
  3. Sonda Lambda
    Utworzone przez rockefeler w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-06-2013, 20:11
  4. 2.0 Jts Sonda lambda
    Utworzone przez czester1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-12-2011, 16:58
  5. [145] Sonda lambda
    Utworzone przez gordon771 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-05-2010, 00:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory