Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 91

Temat: Na zimnym silniku brak mocy.

  1. #71
    karol92236
    Gość

    Domyślnie Pytanko

    Czy ktoś wkońcu rozwiązał dany problem z alfa? Jestem swiezym uzytkowanikiem tego samochodziku, 156 2.0 TS. Mam ten sam problem. na zupelnie zimnym silniku odpala super jednak po dodaniu gazu obroty spadaja, a przy probie jazdy auto w ogole nie ma sily jechac. Gdy probuje sie rozpedzic zaczyna szarpac i tak do czasu az sie rozgrzeje.... Czy ktorys z alfoholikow mial taki problem i go rozwiazal? Pozdro
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 10-07-2010 o 22:38

  2. #72
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A podpiąłeś się pod komputer z oryginalnym oprogramowaniem? Jak na mój gust to przepływomierz albo sonda ale to tylko zgadywanki
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #73
    karol92236
    Gość

    Domyślnie ...

    watpie ze to przeplywka. Dzisiaj jak silnik byl dobrze rozgrzany i wszystko chodzilo cacy odpialem przewodzik od niej i auto po uruchomieniu tracilo obroty i ogolnie zle sie zachowywalo...po podpieciu spowrotem wszystko bylo ok. Teraz mam o wiele wiekszy baaaaaardzo powazny problem. WLasnie wracalem z zona z trasy i po szybszej przejazdzce w silniku zaczelo cos strasznie glosna stukac...nie mam pojecia co to moze byc...auto niby jedzie normalnie ale stukot jest tak glosny ja ciagnik z 83r..... macie moze jakies propozycje co sie moglo stac?

  4. #74
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Nie odpalj silnika, bo to moga być panewki...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #75
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - albo rozrząd ponieważ objawy sa takie: kłopoty z rozruchem, brak mocy, głośna praca.
    - trzymamy kciuki i szybko mechanik.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #76
    karol92236
    Gość

    Domyślnie porazka

    no i niestety okazalo sie najgorsze...To panewka i w tej chwili nie wiem co robic, bo wal trzeba by wymienic a same czesci i robocizna wyjdzie mysle ok 4000... wiec chyba nowy silnik ale to i tak kupa kasy i jaka ma sie pewnosc ze trafimy na dobry silnik...Macie jakies rady?

  7. #77
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - mój mechanik twierdzi że pomiar kompresji pozwala określić stan nieznanego silnika.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #78
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Ale stanu panewek to nie do końca. Nie lepiej włożyć kaske w naprawę tego co masz?
    To tyle samo co drugi silnik i masz pewność na czym jeździsz.

  9. #79
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Cytat Napisał karol92236 Zobacz post
    no i niestety okazalo sie najgorsze...To panewka i w tej chwili nie wiem co robic, bo wal trzeba by wymienic a same czesci i robocizna wyjdzie mysle ok 4000... wiec chyba nowy silnik ale to i tak kupa kasy i jaka ma sie pewnosc ze trafimy na dobry silnik...Macie jakies rady?
    Jakies dziwne te ceny tam u was.
    U mnie na Podkapraciu remont silnika (panewki, pierscienie, uszcelniacze zaworów, planowanie głowicy, szlif wału) wynosi ok 2,5tys zł. Czemu twierdzisz ze wał do wymiany??
    Pierscieni nie musisz wymieniac jezeli do tej pory była moc i zbytnio oliwy nie brało, głowicy tez nie musisz robic wiec koszty juz spadaja
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  10. #80
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Głowice rzadko są "proste" po zdjęciu i sprawdzeniu do tego szkoda nie sprawdzi uszczelniaczy, zaworów itd. ;-).

Podobne wątki

  1. Brak mocy na zimnym silniku w TS-ach
    Utworzone przez m4rcel w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 12-01-2018, 17:33
  2. [156] brak mocy na zimnym silniku 1.9 JTD
    Utworzone przez Dawid923 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-02-2015, 18:44
  3. Brak mocy na zimnym silniku
    Utworzone przez mkmara w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-07-2014, 13:04
  4. Brak mocy na zimnym silniku
    Utworzone przez luki158 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-01-2013, 07:37
  5. Brak mocy na zimnym silniku 2.0 TS
    Utworzone przez bella w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-07-2012, 20:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory