Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 77

Temat: 2.4 JTD dochodzi do 3 tys obrotow i traci moc ;/

  1. #61
    nowik81
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    mam taki sam problem na 1 i 2 biegu ciagnie do końca a od 3do 6 biegu tylko do 3 tyś. obrotów. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania na oryginał Boscha. Turbina jest po regeneracji, łopatki chodzą jak należy. Przepływomierz jest w 100 % dobry. Komputer cały czas pokazuje czujnik ciśnienia doładowania.

  2. #62
    longer0709
    Gość

    Domyślnie

    ja przerabiałem ten temat u mnie w firmie może z 10 razy. sprawdź ile ładuje turbina podpinając zegar turbiny, nie były wyregulowane po regeneracji na maksymalne ciśnienie, ustawiłem mniejsze ciśnienie i jest o.k
    błąd polega na tym, że czujnikowi kończy się zakres i komp widzi to jako błąd,
    pozdro
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 24-08-2010 o 18:29

  3. #63
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Źle wyregulowana turbina - długość cięgna siłownika zmiennej geometrii
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #64
    longer0709
    Gość

    Domyślnie

    tak kolego długość cięgna

  5. #65
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał longer0709 Zobacz post
    ja przerabiałem ten temat u mnie w firmie może z 10 razy. sprawdź ile ładuje turbina podpinając zegar turbiny, nie były wyregulowane po regeneracji na maksymalne ciśnienie, ustawiłem mniejsze ciśnienie i jest o.k
    błąd polega na tym, że czujnikowi kończy się zakres i komp widzi to jako błąd,
    pozdro
    A możesz łopatologicznie wyjaśnić co i jak sprawdzić i ew. poprawić? Mam podobne objawy. Jutro zaślepię EGR i pobawię się przepływką, ale ponieważ miałem turbinę niedawno wymienianą to szanse na kiepską regulację są spore.

  6. #66
    nowik81
    Gość

    Domyślnie

    kolego ja sie z tym problemem bawiłem prawie trzy miesiące, komp mi pokazywał czujnik ciśnenia doładowania. wymieniłem czujnik i dalej było to samo. potem wymontowałem turbine, zawiozłem do sprawdzenia i okazało sie, że łopatki sa troszke zapieczone. zostało to zrobione. zamontowałem dalej było to samo. wymieniłem przewody podciśnieniowe i zmieniłem elektrozawór turbiny oraz zmieniłem gruszke ze sztanga która jest przy turbinie. wszystko poskładałem i jest rewelacyjnie autko zbiera sie jak szalone.
    Ja polecam;
    sprawdzić sztange turbiny czy chodzi
    spr. przewogy podciśnieniowe
    spr. i wyczyscic EGR oraz czujnik cisnienia doładowania
    spr. elektrozawór turbiny[COLOR="Silver"]

    to co napisałem dotyczy silnika 2.4 Jtd, 103kw, (140KM) z elektroniczym sterowaniem turbiny oraz elektrycznum zaworem EGR (nie da rady zaślepić)
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 05-09-2010 o 21:02

  7. #67
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    EGR dziś zaślepiony i niewiele to zmieniło. U mnie jednak silnik nie traci mocy,ale ma nieco mniej wigoru powyżej ~2700 obr. Może tak ma być a ja tylko marudzę. To w końcu raptem 140 KM w ciężkiej budzie...

  8. #68
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    na pewno tak ma nie być, JTD ciągnie równo aż do ok 4500 obr.

  9. #69
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    To będę gmerał. W tym tygodniu jednak muszę powalczyć z zawieszeniem, bo coś się w prawym przodzie wyrobiło i nie dość, że postukuje to ścina wewnętrzną stronę opony.

  10. #70
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    moja Alfunia miała efekt przyduszenia na niskich obrotach wystarczyło, że mechanik jakąś gruszke od turbo przesmarował i od 500 km jest dobrze

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-01-2016, 04:40
  2. Odpowiedzi: 64
    Ostatni post / autor: 30-08-2014, 20:39
  3. traci moc
    Utworzone przez jarkos27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-06-2011, 10:39
  4. [146] Silnik traci moc
    Utworzone przez Jurkowski w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-05-2010, 10:45
  5. [145] Traci moc
    Utworzone przez dmax w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-01-2009, 21:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory