daleko nie masz tymbardziej ze jestem w tomaszowielodz to moje zameldowanie ludwików cos ci mowi?/
![]()
daleko nie masz tymbardziej ze jestem w tomaszowielodz to moje zameldowanie ludwików cos ci mowi?/
![]()
poszło pw
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Tu masz temat o rozrządzie: http://www.forum.alfaholicy.org/
Normalnie pasek+pompa+rolka+napinacz można kupić za ok. 400 zł, jesli do tego dodać robociznę i uszczelkę pokrywy zaworów to cena kształtuje się ok. 800 zł. Oczywiście to wszystko bez wymiany wariatora z uszczelniaczem bo wtedy trzeba by doliczyć jeszcze ok. 500 zł.
W 2,0 TS jest drożej bo dochodzi jeszcze balans.
tu jest zwykly link do naszeg kochanego forumbynajmniej mi sie tak otwiera
podobno jeszce moze byc to glowica;/
Zgadza się.
W poście nr 3 napisałem: "obym się mylił".
Jeśli doszło do kolizji tłoków z zaworami to koszt naprawy wzroścnie znacznie, bo trzeba remontować głowicę.
oby tylko nie 2 tyiace bo to bedzie dla mnie zalamka;/
---------- Post dodany o godzinie 13:42 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:35 ----------
ale jak to beda takie koszty to moze lepiej kupic nowy silniik albo uzywane zeczy juz sam niewiem co jest leprze
ja właśnie przez to przechodziłem więc jestem na bierząco z kapitalką silnika. http://www.forum.alfaholicy.org/156/...eanimacja.html
poszło pw
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny