Według poniższego zdjęcia, nie ma węża ani na króćcu nr 1 ani na nr 2Jak w takim razie podpięte jest podciśnienie?
Według poniższego zdjęcia, nie ma węża ani na króćcu nr 1 ani na nr 2Jak w takim razie podpięte jest podciśnienie?
Jak nie masz na 2 to .... coś ten reduktor spierd....y jest, na zdrowym Zavolaku jak zdejmiesz podciśnienie to ciśnienie stoi na 1.7bar. Podepnij podciśnienie z kolektora na podciśnienie 2 na reduktorze, zobacz jakie ciśnienie wtedy bedzie miał gazu, i napisz, podciśnienie na reduktor ma być podpięte!!!
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Kolego sprawdz sobie podpiecie wtrysków gazowych czy nie masz pozamienianych cylindrów.
Jeżeli podpięte masz na gotowych wiązkach to powinno być jednakowo z numeracją od benzynowych wtyczek jak i gazowych.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Już jest w porządku, po bliższych oględzinach przewód był podpięty, spięty trytytkami do innych i nie zauważylem-też nie sądziłem, żeby bez niego dało radę choć autokalibracje zrobićWtryski były pozamieniane, 1 z 4, ale to już z 3 tygodnie temu to poprawiłem-szarpał przy przełączaniu. A w związku z tym pytanie: Możliwe, że poprzedni użytkownik jeździł z pozamienianymi wtyczkami dłuższy czas, czy mogło to wprowadzić zmiany w ECU benzynowym? I drigie pytanie: Czy warto rozebrać reduktor do wyczyszczenia z syfu gazowego po 20 kkm?
Reduktora nie tykaj się nawet.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Lepiej go nie ruszać?? Czy z innego powodu??
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Czyli zostanę przy wymianie filtra przy elektozaworze, pewnie jest od początku instalacjiGrzesiekK, orientujesz sie pewnie w cenach wtrysków Apis Solo Fast, można je dostać tylko u producenta? Czy zanim skrócę wężyki i zamontuje porządnie, pojedynczo, mogę zastosować listwę, np. taką jak do pojedynczych magiców sie stosuje?
Apisy wprost od producenta, co do ceny ok. 36zł/netto sztuka.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A pomysł z łączeniem na listwie? Czy lepiej filtr z czterema wyjściami?