no ja dolnej blaszki co trzyma srube nie mam juz...ehhh, a alfapier ma racje z tym kraweznikiem, zwłaszcza przy serwisie fiata w egu jest dobre miejsce, polecam
no ja dolnej blaszki co trzyma srube nie mam juz...ehhh, a alfapier ma racje z tym kraweznikiem, zwłaszcza przy serwisie fiata w egu jest dobre miejsce, polecam
Tak jak alfapier pisze, najszybciej najprościej zapomnieć się i podjechać do krawężnika, tylko odłącz kable od halogenów, i cofaj aż usłyszyszzderzak zdemontowany. A cd tych słupków to rzeczywiście szajs jakich mało tipo, tempra, alfa we wszystkich to z pazłotka zrobione a później dziwne że rdzewieje.
no te wsporniki są bardzo słynne a z tego co się orientuje nie można takiego czegoś dostać na wiosne myślę już o jakim wyrobie własnej produkcji bo jeden sam odleciał a do drugiego nawet nie przykręcam bo coś na wzór by musiało być Myślałem żeby wykonać takie coś z pręta 6 nie będzie jakoś kosmicznie ważyć i nawet powinło utrzymać zderzak najlepszym rozwiązaniem było by coś z alumimium lecz nie da się pospawać alu z blachą a przynajmniej nie będzie trzymać a jakoś łączenie śrubowe nie wchodzi w grę. I tak jak koledzy pisali o krawężnik i hejaa potem blachowkrętami do błotników pochytaj i będzie jak ta lala
![]()
nie jestem zwolennikiem k...a fuszerki![]()
Ostatnio edytowane przez Administracja ; 01-10-2010 o 08:18
Gdyby Alfa Była kobietą, to byłby to związek mojego życia..
Moja Bella --->>> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1234064