- tak, ale musisz podać jaki to numer sensora.
- poniewaz mój mechanik twierdzi ze były 3 modele i ten trzeci inaczej ma wyprowadzenia.
- tak, ale musisz podać jaki to numer sensora.
- poniewaz mój mechanik twierdzi ze były 3 modele i ten trzeci inaczej ma wyprowadzenia.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Dopiero teraz wymontowałem ten sensor ,ale nie wiem , który to jest ten numer ,dlatego podam wszystko co na nim jest.
*60656767*
04-305536-2
a na dole 04-305536-2 97 D 310 00305
Jak to sprawdzić na "stole" ? Jak się potrząśnie sensorem to w środku coś lata .Czy tak powinno być ?
- numer sensora 60656767, procesor HC11E20.
- zrób jakies zdjęcie, ile to ma pinów ?
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Jest 15 pinów w górnym rzędzie . 5 w dolnym . Na żółtym wtyku jest napis SIEMENS PBT-GF20
Ostatnio edytowane przez rudiszubert ; 09-10-2010 o 17:45
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Jeszcze pytanie co do samego podłączenia. Pin 9 to linia K , 6 to masa ale która ,czy z akumulatora czy z wtyku OBDII, i czy do pinu 5 dajemy 12V + z OBDII czy akumulatora ? Czy w ogóle jest potrzebny akumulator ? Może jakiś schemat połączenia ? Moje gniazdko wewnątrz ma trochę inny wygląd. ,ale piny są tak samo.
Ostatnio edytowane przez rudiszubert ; 11-10-2010 o 08:53
- zobacz omomierzem, czy linie 6, 14, 15, ... są podłączone razem.
- tam jest filtr EM czyli powinna być masa.
- nie wiem jak to będziesz testował, ja mam na stole zasilacz + 12V, gniazdo OBD, piny do podłączenia + alfadiag , kabel VAG KKL.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Też mam VAG AlfaDiag, ale dalej nie wiem do czego mam podłączyć +12V i -12V, czy do wtyku OBD VAG czy do pinów sensora AirBag
Ale ja chcę tylko sprawdzić czy się połączę z sensorem ,bo w aucie nie było komunikacji tylko z poduchami.Kabel dobrze przerobiony.