Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: Brak mocy po wymiania rozrządu

  1. #1
    gajner
    Gość

    Domyślnie Brak mocy po wymiania rozrządu

    Witam Serdecznie jestem po wymianie rozrządu,wariatora,oleju,filtrów.Pierwsze wrażenie niemiłe,samochód przyspiesza dobrze,ale tylko do 4000 tyś.Wcześniej tego nie było.Samochód na wolnych obrotach lekko wibruje.Proszę o sugestie i porady co z tymi objawami robić.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Źle nałożony pasek rozrządu i zmieniony kąt wtrysku przez co niestey mogą być pogorszone osiągi.

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Źle nałożony pasek rozrządu i zmieniony kąt wtrysku przez co niestey mogą być pogorszone osiągi.

    Panie to nie stary diesel żeby mu kąt wtrysku zmienić położeniem koła pompy wtryskowej ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    O schit,przepraszam najmocniej ,myślałem że kolega ma JTd.Niedoczytałem my bad .Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

  5. #5
    gajner
    Gość

    Domyślnie

    Mechanik mówił,że rozrząd wymieniony zgodnie z instrukcją, blokady i zegar.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - miałem podobny przypadek ale w Miliczu.
    - rozrząd przestawiony o + /- 15 stopni, horror.
    - na zimnym ładnie palił, potem słąbł kompletnie.
    - zobacz moje tematy, możesz kupić sobie sprawdzone blokady do twego modelu auta i samemu sprawdzic jak jest ustawiony rozrząd.
    - dla mnie to 5 minut pracy, dla ciebie to tak 15 na pierwszy raz.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    gajner
    Gość

    Domyślnie

    Mechanik mówił że ma blokady do Alfy więc myślę że rozrząd jest dobrze ustawiony tak myślę...

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - aby tak było.
    - to należy szukać dalej: świece, woda lub olej w kanale świec.
    - może komputer podłączyć do samochodu i podać TRA, FRA, Lambda Regulation Row 1.
    - tylko nie mów że nie ma blędu, bo tak powiedział mechanik.
    - dla nas blędy to rózna parametry FRA, TRa, ....
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    gajner
    Gość

    Domyślnie

    Co do błędu mechanika to On sam mówi że jest tylko człowiekiem.Podpiąć pod komputer, chętnie bym to zrobił ale nie mam sprzętu.Chyba że znalazł by się ktoś z mojej okolicy,który byłby chętny pomóc oczywiście nie za darmo

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    O schit,przepraszam najmocniej ,myślałem że kolega ma JTd.Niedoczytałem my bad .Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
    Co nadal nie zmienia faktu że w JTD możesz byle jak koło pompy CR ustawić przy składaniu rozrządu i na nic to wpływu nie ma ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. brak mocy po wymianie rozrządu
    Utworzone przez alfa47jtd w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-09-2013, 18:33
  5. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory