QV niby fajnie, ale jestem ciekaw, jak się tym będzie jeździło po naszych polskich, gładkich jak stół...
QV niby fajnie, ale jestem ciekaw, jak się tym będzie jeździło po naszych polskich, gładkich jak stół...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Jeżdzić się będzie tak samo jak innymi wersjami z zawieszeniem sportowym czyli mam nadzieję nie najgorzej.Bardzo się cieszę że chłopaki zamówili takie fajne wersje, dzięki temu dowiemy się jak Giulietta spisuje się z tymi silnikami
Tylko pogratulować
![]()
Rosmen , czyli w krk beda juz dwie Giulliettywidziałem pare Mito ale G ani jednej. Moja jest w wersji Distinctive z pakietem premium czyli bi-ksenony , czujniki parkowania i blue&me , silnik 1.4 170KM.
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
Tak czytam Was od dłuższego czasu i dochodzę do wniosku, że nie dogodzi.
Tu gałka, tam brak czegoś, tu plastik, tam kierownica, tu 17cali, tam sportowe zawieszenie. Hehe można się uśmiać w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Jeździłem multiairem 170KM. Fajnie przyśpiesza w dynamic. Hamulce miała tylko za słabe, ale można domówić 330mm. Z zewnątrz jak dla mnie bomba. W środku też nie można się w zasadzie do niczego dowalić. Ogólnie Alfa pełną gębą. Jak się taką parkuje od razu rzuca się w oczy i o to w tym chodzi.
Widziałem QV nie miałem się niestety okazji przejechać, ale kolega z salonu Alfy się zaprzysięgał, że jeździ świetnie nawet szybciej od mojej "niuni" się zbiera.
Wsiadł, przewiozłem go wysiadł zielony i zmienił zdanie.
Dorzucę czego mi brakuje jak już tak marudzimy. Gulietta QV nie ma dźwięku motoru, nawet wydech jest standardowy. Wystarczyło tylko skonfigurować wydech i by było cacy.
Auto moim zdaniem nietuzinkowe, tylko dla wybranych.
Nikt kto jest po polsku normalny nie wybierze Alfy, o której przecież na każdej imprezie słyszy od znawców, że to stoi po serwisach, a nie jeździ. Już nawet nie wspomnę, żę goście w życiu nie mieli Alfy, ba większość z nich nawet nimi nie jeździła.
I to właśnie jest piękne. Lepiej na mieście spotkach 10 guliett niż setkę golfów. Gdyby jeździło dużo Alf to by nie było to już takie zacne.
Kolega jeździł seatami i hondą. Mówił, że nigdy nie kupi Alfy bo to złom. Teraz idzie po 159SW. Eh jak to jazda tym autem zmienia światopogląd.
Pozdrawiam serdecznie nowych właścicieli Alfy Romeo.
Przy okazji, czy ktoś się u nich zaopatrywał, pytam o opinie.
http://alfastumper.dk/oscommerce_st/....php?cPath=270
Ostatnio edytowane przez Niski ; 21-10-2010 o 22:56
Alfa Romeo 156 2.0TS '99 MOMO Nero 601- była
Alfa Romeo 166 3.0 V6 manual '01 Blue Odyssey - była
Lancia Phedra 2.0 JTD '05 Automatic - była
Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatic '02 nero vulcano - jest
plus dwa jakieś wozidełka do szurania na ropę
Była jeszcze masa innych, mało znaczących samochodów.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
[QUOTE=Niski;409877]Auto moim zdaniem nietuzinkowe, tylko dla wybranych.
I to właśnie jest piękne. Lepiej na mieście spotkach 10 guliett niż setkę golfów. Gdyby jeździło dużo Alf to by nie było to już takie zacne.
Z punktu widzenia interesów firmy i wizji ratunkowej Sergio Marchionne to są stwierdzenia mocne, jak gwoździe do trumny.
---------- Post dodany o godzinie 13:01 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:00 ----------
Radziubrawo, jeden jedyny głos rozsądku w tym towarzystkie beztroskich szpanerów
)
Kupując Alfę QV kierowca nastawia się raczej na sportowe doznania podczas jazdy niż na komfort. Nie każdy lubi bujające się w każdą strone samochody, niektórzy wolą sztywne i dobrze trzymające się drogiNawet za cenę komfortu. Nie wyolbrzymiałbym jednak problemu twardego zawieszenia w Alfie Giulietcie - przecież masz wybór wersji zawieszenia i dobierasz pod swój gust. Z moich doświadczeń wynika że w G. Punto Sport koła 17cali to trochę przegięcie, max to 16cie. Podobnie w Mito. Za to w większym Bravo jeżdziłem na 17tkach na zawieszeniu sportowym i było dobrze, lepiej niż w Punto nawet na 15tkach ! Podejrzewam że do Julki 17tka jest optymalna a i 18tka może by przeszła ale to już ocenią uzytkownicy i na pewną dadzą nam znać
Trzeba wziąść poprawkę że to całkiem duży samochód i ma nowoczesne wielowachaczowe zawieszenie także nie ma co sie bać większych kół.