Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: problem wskaznika paliwa

  1. #1
    pieknylolo
    Gość

    Domyślnie problem wskaznika paliwa

    Witam!!Problem w mojej belli polega na tym ze gdy jest rezerwa to wskazówka pokazuje mi ze mam pełen bak paliwa i odwrotnie,gdy zaleje ja do pełna to pokazuje mi minimum-nie wiem co jest grane-pomóżcie

  2. #2
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    może to głupie, ale czy kable są dobrze podpięte w desce? nie wyciągałeś ostatnio pulpitu z radiem?

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    masz podmienione przewody + i -,być może przy baku,może przy wskażniku,nic osttnio tam nie grzebałeś?

  4. #4
    pieknylolo
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki panowie za szybka odpowiedz,ale,faktycznie ostatnio wymienialem pompe paliwa i moze zle cos podlaczylem,zaraz ide to sprawdzic.Jak zrobie to dam znac co jej dolegało

  5. #5
    pieknylolo
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie..Wyjałem tylna kanape i dostalem sie do tej pompki paliwa i tu zaczynaja sie schody....Kostka ta jest podlaczona dobrze bo w inny sposób nie da sie jej podlaczyc bo nie wejdzie.Nie wiem co teraz zrobic moze macie jakies fotki lub schemacic jak to ma wygladac.Z góry wielkie dzieki Ps.Kolego marceell co masz na mysli ze kable na desce sa zle podlaczone bo nie mam na elektryce zielonego pojecia
    Ostatnio edytowane przez pieknylolo ; 22-10-2010 o 15:47

  6. #6
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieknylolo Zobacz post
    Witam ponownie..Wyjałem tylna kanape i dostalem sie do tej pompki paliwa i tu zaczynaja sie schody....Kostka ta jest podlaczona dobrze bo w inny sposób nie da sie jej podlaczyc bo nie wejdzie.Nie wiem co teraz zrobic moze macie jakies fotki lub schemacic jak to ma wygladac.Z góry wielkie dzieki Ps.Kolego marceell co masz na mysli ze kable na desce sa zle podlaczone bo nie mam na elektryce zielonego pojecia
    faktycznie przy pompie nie ma jak pomylić kostek:
    czyli albo masz coś skopane w panelu przy radiu, albo wymieniłeś na uszkodzoną pompę jak sam pisałeś.

  7. #7
    pieknylolo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marceell Zobacz post
    faktycznie przy pompie nie ma jak pomylić kostek:
    czyli albo masz coś skopane w panelu przy radiu, albo wymieniłeś na uszkodzoną pompę jak sam pisałeś.
    marceell-a mozesz mi powiedziec jak sprawdzic połącznie w panelu za radiem-bo nie mam o tym zielonego pojecia,a pompa jest w 100%sprawna
    Ostatnio edytowane przez pieknylolo ; 22-10-2010 o 16:31

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Jeśli w alfach jest tak jak w innych samochodach to niestety ale powyższa teoria nie może mieć miejsca. Wskaźnik paliwa dostaje najprawdopodobniej informację o położeniu pływaka metodą rezystancyjną. Czyli jeśli jest więcej paliwa to mniejsza oporność a im mniej tym oporność się zwiększa lub na odwrót I właśnie tutaj rodzi się problem, bo w tym wypadku nie ma możliwości błędnego podłączenia aby coś takiego się działo, mnie się wydaje, że albo odwrotnie został zamontowany czujnik położenia pływaka, albo po prosto coś z tą pompą jest nie tak lub jest po prostu od innego modelu, rocznika gdzie czujnik działa w odwrotny sposób.

  9. #9
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieknylolo Zobacz post
    marceell-a mozesz mi powiedziec jak sprawdzic połącznie w panelu za radiem-bo nie mam o tym zielonego pojecia,a pompa jest w 100%sprawna
    niestety tak jak przy pompie nie ma możliwości złego podpięcia kostek. są tylko i wyłacznie wtrzaskowe. przykro mi ale kupiłeś uszkodzoną pompę. tym bardziej iż wcześniej nie mówiłeś o takim problemie przy starej pompie. jeżeli kupiłeś wersję "z tajwanu" mam 100% pewności że są zamienione styki na pompie. mój ojciec odsyłał 3 razy nowe i "sprawdzone" lampy przednie led na gwarancji. w tajwanie montują odwrotnie + i -. nie wiem czemu

  10. #10
    pieknylolo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Jeśli w alfach jest tak jak w innych samochodach to niestety ale powyższa teoria nie może mieć miejsca. Wskaźnik paliwa dostaje najprawdopodobniej informację o położeniu pływaka metodą rezystancyjną. Czyli jeśli jest więcej paliwa to mniejsza oporność a im mniej tym oporność się zwiększa lub na odwrót I właśnie tutaj rodzi się problem, bo w tym wypadku nie ma możliwości błędnego podłączenia aby coś takiego się działo, mnie się wydaje, że albo odwrotnie został zamontowany czujnik położenia pływaka, albo po prosto coś z tą pompą jest nie tak lub jest po prostu od innego modelu, rocznika gdzie czujnik działa w odwrotny sposób.
    Kolego INTELL,a mozesz mi powiedziec gdzie znajduje sie ten czujnik połozenia pływaka,postaram sie tam zajrzec i moze cos pokombinowac

Podobne wątki

  1. Dziwne zachowanie wskaznika temperatury
    Utworzone przez 303 suto w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-06-2013, 10:49
  2. Problem z wlewem paliwa.
    Utworzone przez Karoluk w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-02-2013, 13:42
  3. Problem z poziomem paliwa!!!!!!!!
    Utworzone przez filipl w dziale GT
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-12-2011, 09:19
  4. [GTV] Gtv 2.0 TS, problem z ukł. paliwa?
    Utworzone przez Bigi w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-06-2011, 16:02
  5. Dziwne zachowanie wskaznika temperatury
    Utworzone przez Krzychu25wroc w dziale 166
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 06-12-2010, 00:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory