Strona 66 z 149 PierwszyPierwszy ... 16565758596061626364656667686970717273747576116 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 651 do 660 z 1482

Temat: JTD, nowy program diagnostyczny tylko do obsługi JTD.

  1. #651
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Przy normalnej jeździe utrzymuje się właśnie w okolicach 65-70 stopni tylko przy bucie w podłodze wzrasta do 80 stopni. Panowie a jak reszta parametrów? W normie?

    termostat do wymiany , normalnie ma utrzymywać 80 , przy bucie 90
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  2. #652
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał agentzo Zobacz post
    niekompatybilny bo dolutowali rezystory 100 Ohm'owe i kondensatory 560pF a wystarczyło wylutować opornik R14
    Jeśli są profesjonalistami powinni to wiedzieć.
    Dopiero dzisiaj otrzymałem poprawiony kabel.
    Nie ma tak prosto by zamówić przerobioną wersje i gotowe.
    Przynajmniej nie w moim wypadku.

  3. #653
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał rolfik Zobacz post
    Dziś troszkę rozruszałem sztangę a dokładnie środek gruszki do sterowania turbina. Wpuściłem trochę preparatu smarno odrdzewiającego wurtcha do środka a następnie sprężałem strzykawką powietrze.
    Dodam ze końcach od strzykawki i od strony gruszki nie miałem opasek i ruszało na maxa gruszką. A od turbiny gdy miałem połączone z gruszką to były jeszcze opaski i nawet nie drgnęło .
    Bardzo słabiutko dmucha od turbiny przy dołożeniu palca do wylotu tam gdzie nachodzi wężyk !!!!

    Pomimo że sztanga chodzi dużo płynniej to ciśnienie z turbiny dalej nie daje rady nawet przy 3000 tys obrotów.
    w nawiązaniu do chęci sprzedaży pojazdu
    oglądałem jeszcze raz te wykresy i stwierdzam że geo działa , fakt faktem nie jest to do końca co powinno ale dużo nie brakuje;


    odnośnie sztangi której się uparłeś : bez obciążenia (tylko jazda) łopatek nie otworzysz bo za małe ciśnienie , zresztą jakby się sztanga za szybko podnosiła to byś w ogóle mocy nie miał ;

    czy kopci podczas przyspieszania ? sprawdzałeś dolot przed turbosprężarką , a odnośnie turbo , rozbieraliście je ? , ruszaliście regulację sztangi ?
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #654
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    Cytat Napisał agentzo Zobacz post
    jeżeli ktoś by się chciał połączyć z Body Computer należy przerobić interfejs Elm 327v 1.3a tj. z płytki drukowanej interfejsu należy usunąć tylko opornik R14 (120 Ohm'owy):
    http://forum.fiatecuscan.net/viewtop...e17f7f30#p3626
    "Yani" dodatkowo do wtyku OBD podłączył rezystory 100 Ohm'owe i kondensatory 560pF to rozwiazanie nie pozwala połączyć się z BC, natomiast powoduje zapalenie się kontrolki ABS, check engine, mruga ikona rezerwy paliwa i wskazowka poziomu paliwa spada dół, świeci się kontrolka hamulca recznego i pojawiają się błędy: U1600, U1601, U1700, U1702 (U1601- kasuje się przy użyciu Elm-a, pozostałe KKL VAG). Jeżeli ktoś chce zamówić interfejs Elm 327 u Viakena to niech poda, że to do programu FiatEcuScan w tedy dostanie już przerobiony interfejs, natomiast jeżeli sam usunie ten opornik to straci gwarancję na Elm-a
    Mam pytanie co do interfejsu ELM 327 1.3
    -czy trzeba przerabiać tak samo jak vaga żeby połączyć się z abs/airbagiem
    -jakie ciekawe opcje są po podłączeniu się z bodycomputerem?
    Widzę że FES się rozwija.Dużo nowych możliwości,nawet po wymianie wtrysków można zmienić kod IMA dla nowego wtryskiwacza.Oby tak dalej.

  5. #655
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_n5 Zobacz post
    Mam pytanie co do interfejsu ELM 327 1.3
    -czy trzeba przerabiać tak samo jak vaga żeby połączyć się z abs/airbagiem
    -jakie ciekawe opcje są po podłączeniu się z bodycomputerem?
    Przerobiony kabel przez Viaken nie łączy się z poduszkami ABSem
    Z poduszkami nie będzie się łączyć bo do tego potrzebny KKL

    Jakie ciekawe opcje?
    Kasowanie inspekcji serwisowych
    Odczytywanie stanu licznika (z zegarów)
    błędy w elektronice (np. żarówka od tablicy rejestracyjnej)
    sprawdzanie czujników alarmu, otwarcia drzwi, świateł zewnętrznych wewnętrznych i długo by jeszcze wymieniać.

  6. #656
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Dopiero dzisiaj otrzymałem poprawiony kabel.
    masz połączenie z Body i Dashboard?

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Nie ma tak prosto by zamówić przerobioną wersje i gotowe.
    Przynajmniej nie w moim wypadku.
    ja takiego problemu nie miałem, w rozmowie telefonicznej z servisantem Viakena przekazałem żeby wylutowali tylko rezystor i tak zrobili, jest to jedyny na allegro sprzedawca, który modyfikuje interfejsy

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Jeśli są profesjonalistami powinni to wiedzieć.
    Viaken kiedyś miał Elm własnej produkcji a teraz sprzedaje chińszczyznę tak jak inni sprzedawcy na allegro

  7. #657
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Mam połączenie z ECU a także z magistralą CAN Magnetti Marelli.
    Właściwie to wszystkie oferowane przez FES 2.5 funkcje działają przy pomocy tego kabla prócz ABSu i AirBagów.

  8. #658
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Jaka funkcja jest pod F7 w diagnostyce silnika, coś związanego z wtryskami, bawił się ktoś tym?

  9. #659
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    tez to widzialem, ale ze wzgledu na ostrzezenie odpuscilem

  10. #660
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek7712 Zobacz post
    Jaka funkcja jest pod F7 w diagnostyce silnika, coś związanego z wtryskami, bawił się ktoś tym?
    "kod Wtryskiwaczy Cykl.1" - kodowanie wtryskiwaczy po ich wymianie

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 29-06-2022, 13:28
  2. JTD nowy program doagnostyczny tylko do obsługi JTD
    Utworzone przez madtoc w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 12:09
  3. [145] Program diagnostyczny
    Utworzone przez zmar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 22:54
  4. [155] program diagnostyczny?
    Utworzone przez bazyl_78 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 21:19
  5. [145] program diagnostyczny dla ECU M2.10.4
    Utworzone przez bubu321 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-07-2010, 13:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory