10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Witam. Temat nie poruszony, więc ja pozwolę sobie coś napisać. Przerabiałem ten temat osobiście i zrobiłem to w ten sposób, że odkręciłem najpierw jedną stronę belki tylnej i naciągnąłem belkę do dołu na tyle aby można było swobodnie operować kluczem opierając ją na lewarku aby nie zmieniła pozycji(nie ma obawy nasza Alfa nie zwali się na nas, tylko lekko pochyli się koło po przeciwnej stronie), a następnie odmierzyłem miarką odlegóść od podłoża do podstawy końcówki wahacza. W tym starym wahaczu tuleja metalowo gumowa nie była zużyta i banan trzymał się sztywno. Następnie odkręciłem wahacz i przy nie zmienuionej pozycji belki przykręciłem nowy wahacz odmierzając odległość jaka była przy starym wahaczu. Sądzę, że ten sposób jest dobry i pozostają ustawienia wahacza tak jak przy pierwszym montażu.
witam mam takie pytanie bo i u mnie się szykuje tył jaki koszt kompletu?