No to czas żeby wypowiedzieli sie inni użytkownicy,w 2.4 podczas wypalania nie wyczuwam szarpania..(84 000)
No to czas żeby wypowiedzieli sie inni użytkownicy,w 2.4 podczas wypalania nie wyczuwam szarpania..(84 000)
Ostatnio edytowane przez spike ; 02-09-2010 o 11:06
ja mam przejechane ponad 50K mil i niemam tych objawów
U mnie poszarpywanie pojawia sie np gdy jade na 6tce obroty okolo 1600-1700, no i pojawia sie obciazenie np gorka i podjazd. Jade na tempomacie i widze na panelu, ze cisnienie sie podnosi i opada. Na komputerze bledow brak - czy to tez czujnik cisnienia winny?
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Kolektor jest nowka wiec zostaje egr. Czyszczenie?
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Witam ponownie. Wraz z nastaniem cieplejszych dni wrócił u mnie problem z dławieniem i szarpaniem podczas wypalania DPF. Od października do teraz był kompletny spokój, nawet nie zauważałem wypalania (no może po lekko inaczej pracującym silniku i nerwowej reakcji na gaz oraz wskaźniku turbo). Niestety wszytko wróciło, mam wrażenie, że nawet objawy są silniejsze. Jest też czasami zjawisko lekkiego poszarpywania z rana przy jeździe ze stałą prędkościa (na długim odcinku poza miastem) - ustępuje po nagrzaniu się silnika zupełnie. Podczas wypalania DPF nie da się jechać, trzeba mocno wciskać gaz i utrzymywać wysokie obroty alby nie wchodził w delirkę. Jak dla mnie ta usterka jest powiązana z temperaturą otoczenia (?) oraz z czymś co bierze udział w procesie wypalania DPFa (EGR?, wtrysk?) a przydławia silnik. Przejechane 32 tys km, samochód z marca 2007. Poradźcie coś proszę...
Pozbądź się na stałe filtra DPF i na zawsze problemów z nim związanych)
_____________________________
Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019
Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017)
Aktualnie Maserati Ghibli S
Chodzi mi to po głowie . . Ale jednak sam filtr wydaje się być w porządku, tylko podczas procesu wypalania jakiś inny element daje takie objawy.
Na początek chciałbym ustalić co to takiego może być ... coś co raz działa dobrze (kilka m-cy) a raz odbiera radość z jazdy.