Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 48

Temat: jaka wersja najlepsza?

  1. #1
    Feniks77
    Gość

    Domyślnie jaka wersja najlepsza?

    Witam,ochote na jakas "wloszke"mam od dawna,i chyba juz czas zeby powaznie sie za czym rozejrzec.Bardzo widzi mi sie 145,ale mimo tego,ze znam sie na autach i sporo przy nich grzebie,to jednak na pewno jest to samochod inny niz wszystkie i przyda mi sie specjalistyczna pomoc w wyborzea zatem ktora wersje silnikowa polecacie,a jakiej lepiej unikac,ktory rocznik najlepiej udany,i na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie?Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

  2. #2
    thing
    Gość

    Domyślnie

    do czego będziesz uzywał auta? ile km rocznie przewidujesz robic?

  3. #3
    Feniks77
    Gość

    Domyślnie

    Na pewno nie bedzie to weekendowa zabawka,samochod ma byc do jazdy na co dzien,miesiecznie wyjdzie okolo 1500-2000km

  4. #4
    thing
    Gość

    Domyślnie

    ile masz kasy na samochód?
    Ogolnie diesle JTD ludzie chwalą za ekonomiczność i małą awaryjność

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marek_M
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Zamość / Lublin/Radom
    Auto
    Alfa Romeo 145 QV
    Postów
    74

    Domyślnie

    Każda zadbana na co dzień się sprawdzi. Najlepsza oczywiście QV (czyli T.S. 2.0) – dużo frajdy, spore spalanie. Niestety o zadbaną QV-ke ciężko, a w zaniedbaną trzeba sporo włożyć. Jak szukasz czegoś oszczędnego to klekot JTD (ale Alfa + Diesel....) - dobry fiatowski ropniak.
    Boksery chociażby z racji wieku bardziej awaryjne od T.S.-a. O starszych dieslach TD się nie wypowiem bo wiem niewiele.

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar marcink70
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Ropczyce
    Auto
    Alfa Romeo 146 2.0 TwinSpark // Opel Vectra C 2.2 16V
    Postów
    76

    Domyślnie

    Witam,

    Ja polecam 2.0 T.S hihi :-)
    Marcin // AR 146 2.0 TS //

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcink70 Zobacz post
    Witam,

    Ja polecam 2.0 T.S hihi :-)
    a ja mam boxera i ts i jtd, i wcale nie ma reguly na to ktore lepsze, zgodnie z zasada, jak dbasz tak masz, boxera mam 3 rok, i oprocz skrzyni biegow ktora juz dwa razy padla to nic wiecej sie nie uszkodzilo, wiadomo olej, filtry, swiece czy inne eksploatacyjne, samochodem tym robilem ok 10-14tys rocznie, co do ts mialem 1.4 i nie chwale go, bo coprawda mialem go chwile ale byl dosc zaniedbany, teraz od 4miesiecy mam jtd i oprocz, termostatu i intercoolera nic nie robilem, jezdzi sie calkiem przyzwoicie, w alfach musisz zwrocic uwage na zawieszenie, czesto wybijaja sie koncowki drazko, i tuleje gumowo metalowe, przeguby tez do specjalnie zywotnych nie naleza, zwlaszcza te nieorginalne, jezeli chodzi o silniki, to awarie spotykaja sonde lambda i przeplywomierz, co objawia sie wiekszym spalaniem i nierowna praca silnika, a w TS wariatory, oraz panewka, jezeli nie dba sie o olej i jego regularne wymiany. reszta do zaakceptowania, blachy nie rdzewieja tak strasznie, ale tu wszystko zalezy od rocznika i stanu,

  8. #8
    Feniks77
    Gość

    Domyślnie

    Troche zaweze temat:-)odpada diesel,interesuje mnie tylko benzyna i absolutnie bez lpg,mam problem ktora wersje wziac;przed liftingiem,czy po.Do '97 byl jeszcze boxer i taki mnie wlasnie najbardziej neci,ale znowu wersja '99 podoba mi sie bardziej ze wzgledu na ladniejsze wnetrze-chromowane ramki zegarow,klamki i wloty powietrza,ale to juz musialby byc ktorys z TS'ow.Gdybym jednak wzial boxera to ostatnia jego generacja czyli 1.7 wydaje mi sie chyba najbardziej dopracowana?O korozje sie nie martwie;blacha jest ocynkowana i jesli nie bylo jakiejs kraksy,to ruda nie ma prawa sie wychylic.A na problemy z zawieszeniem nic sie nie poradzi;takie drogi.Ale zdaje sie,ze pasuja cale wahacze od tipo,co nie?

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rooshyo
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    NBR - Niebezpiecznie Blisko Rosji;)
    Auto
    Służbowe 500 koni
    Postów
    548

    Domyślnie

    Nadwozie może i nie, ale na podłogę trzeba uważać, bo potrafi ją zeżreć na wylot.

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    co do wnetrza to zobacz moja alfe w podpisie, tez mam boxera a wnetrze mam z limited edition z 2001roku, wiec wszystko sie da, tylo trzeba chciac

Podobne wątki

  1. Jaka najlepsza trasa nad morze?
    Utworzone przez Karol147 w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 27-02-2016, 23:22
  2. Jaka instalacja będzie najlepsza do Alfy [159]
    Utworzone przez KrasnyBil w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 18-05-2015, 08:19
  3. jaka farba najlepsza do skor bananowych w mojej belle
    Utworzone przez artek2001 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-01-2012, 18:28
  4. LPG? Jaka sekwencja jest najlepsza do TS?
    Utworzone przez wasyl22 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-05-2009, 11:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory