http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
Tak jak już żuwik wspomniał w klekocie nie masz przepustnicy więc po puszczeniu gazu ciśnienie w dolocie nie wzrasta w efekcie po za psssyt nie ma żadnej różnicy. Co innego w mocnych wysilonych t. benzynach po puszczeniu gazu dolot się zamyka i turbina dzięki bezwładności wirnika w ułamku sekundy zapełnia dolot... dla mnie rzeźba dla samej rzeźby...
Jakie sa koszty zamontowania takiego zaworu?
Tu nie chodzi o bezpieczeństwo turbosprężarki (zniszczyć turbo ciśnieniem brzmi śmiesznie, zatrzymać raczej też, bo turbina jest kierunkowa - chyba) a przewodów dolotu i, a może przede wszystkim, intercoolera. Bo to te elementy muszą wytrzymać ciśnienie dolotu skumulowane przez nagłe zamknięcie przepustnicy i wciąż rozpędzoną sprężarkę. W dieslu to powietrze tak jak podczas obciążenia silnika po prostu przeleci przez silnik i po problemie.
Chudy zdradź mi jedną rzecz z tą przepustnicą. To znaczy że co - zamontowałeś sobie przepustnicę? Bo brzmi to abstrakcyjnie.
Ostatnio edytowane przez żuwik ; 16-11-2010 o 22:42
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
Jeśli nie ma negatywnego wpływu na pracę silnika to efekt ogólny (syknięcie) całkiem przyjemny. Pytanie o cenę takiej modyfikacji jest zasadnicze, aczkolwiek jeśli ktoś lubi jak mu samochód syczy, )a syczenie nie pochodzi z przebitej opony) to może być ciekawie - nawet w klekocie.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Wcale nie brzmi tak śmiesznie wzrastające ciśnienie w dolocie działa na wirnik, który jest wyhamowywany bo nie moze już więcej ciśnienia pchać w dolot. Teoretycznie może to na dłuższą metę szkodzić również wirnikowi po za tym jak zawór upuści nadmiar z dolotu wirnik nie jest wyhamowywany i dalaj się obraca więc po ponownym wciśnięciu gazu nie musi się rozpędzać ponownie.... oczywiście wszysto teoria bo mam klekota gdzie takie coś jest zbędne![]()
co do ceny to ok 50zl plus blow off(najdrozszy zawor elektormagnetyczny, ja go mialem ze zlomu wiec za darmo
co do przepustnicy to nie zamontowalem jej, blow off otwiera sie w benzynie pod wplywem podcisnienia ktore tworzy sie podczas zamkniecia przepustnicy w jednym z wezy ktory idzie do zaworu DV w dieslu czegos takiego nie ma wiec zrobilem wlacznik pod pedalem gazu( gdy puszczony gaz otwiera zawor elektromagnetyczny, podcisnienie podnosi sprezyne i mam pssss
to tak w skrocie, jestem w trakcie tworzenia opisu do dzialu zrob to sam wiec niedlugo bedzie wszystko jasne ogolnie prosta sprawa
![]()
Tak to jest, gdy czyta się zakichanych teoretyków, którzy nigdy niczego nie zrobili, a cała ich wiedza opiera się na czytaniu forów, na których nikt nic nie wie. ;] To samo było gdy chciałem uturbic gaźniki.
http://motamota.r31skylineclub.com/i...?topic=79558.0
Do poczytania
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts