Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Temat: blow off w 1.9 jtd :) czyli mam pssss

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał chudy Zobacz post
    dlatego napisalem ze w teorii mozliwe ze nic nie da poza pssss ale i tak mi sie to podoba, i w przeciwienstwie do turbo benzyn moge kazdej chwili jednym pstryczkiem w czasie jazdy to sobie odlaczyc lub wlaczyc zawory ktore mam sa import z usa syczy ok tylko jak pisalem wnetrze alfa ma bardzo dobrze wyciszone za to na zew juz elegancko slychac pozatym jak w kazdym przypadku zdania sa podzielone jesli tylko nie ma zadnego nbegatywnego wplywu na osiagi to bede z nimi jezdzil, bylem juz w trasie z zaworem (400km) i nie zauwazylem zadnych negatywnych zmian w osiagach czy pracy silnika takze nie pojawily sie zadne bledy wiec wydaje mi sie ze krzywdy nie zrobie sobie tym pozatym kazda(?) turbo benzyna posiada zawor DV czyli cicha wersja blowa przynajmniej tak mi sie wydaje brat takze zamontowal sobie blowa do skody 1.8 t (benzyna) i takze nie widac negatywnych zjawisk tego cuda
    Nie posiada, jeśli się go wymontuje. Moja nie posiadała i dalej nie posiada, a na blow offa szkoda mi kasy, jeśli (w moim przypadku) nic nie zmieni. Z kolei doładowania też jakiegoś kosmicznego nie osiągam, więc przepustnice raczej są bezpieczne
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  2. #12
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Tak jak już żuwik wspomniał w klekocie nie masz przepustnicy więc po puszczeniu gazu ciśnienie w dolocie nie wzrasta w efekcie po za psssyt nie ma żadnej r&#243;żnicy. Co innego w mocnych wysilonych t. benzynach po puszczeniu gazu dolot się zamyka i turbina dzięki bezwładności wirnika w ułamku sekundy zapełnia dolot... dla mnie rzeźba dla samej rzeźby...

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Jakie sa koszty zamontowania takiego zaworu?

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    Tu nie chodzi o bezpieczeństwo turbosprężarki (zniszczyć turbo ciśnieniem brzmi śmiesznie, zatrzymać raczej też, bo turbina jest kierunkowa - chyba ) a przewod&#243;w dolotu i, a może przede wszystkim, intercoolera. Bo to te elementy muszą wytrzymać ciśnienie dolotu skumulowane przez nagłe zamknięcie przepustnicy i wciąż rozpędzoną sprężarkę. W dieslu to powietrze tak jak podczas obciążenia silnika po prostu przeleci przez silnik i po problemie.

    Chudy zdradź mi jedną rzecz z tą przepustnicą. To znaczy że co - zamontowałeś sobie przepustnicę? Bo brzmi to abstrakcyjnie.
    Ostatnio edytowane przez żuwik ; 16-11-2010 o 22:42

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Jeśli nie ma negatywnego wpływu na pracę silnika to efekt ogólny (syknięcie) całkiem przyjemny. Pytanie o cenę takiej modyfikacji jest zasadnicze, aczkolwiek jeśli ktoś lubi jak mu samochód syczy, )a syczenie nie pochodzi z przebitej opony) to może być ciekawie - nawet w klekocie.

  6. #16
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał żuwik Zobacz post
    Tu nie chodzi o bezpieczeństwo turbosprężarki (zniszczyć turbo ciśnieniem brzmi śmiesznie, zatrzymać raczej też, bo turbina jest kierunkowa - chyba ) a przewod&#243;w dolotu i, a może przede wszystkim, intercoolera. Bo to te elementy muszą wytrzymać ciśnienie dolotu skumulowane przez nagłe zamknięcie przepustnicy i wciąż rozpędzoną sprężarkę. W dieslu to powietrze tak jak podczas obciążenia silnika po prostu przeleci przez silnik i po problemie.
    Wcale nie brzmi tak śmiesznie wzrastające ciśnienie w dolocie działa na wirnik, kt&#243;ry jest wyhamowywany bo nie moze już więcej ciśnienia pchać w dolot. Teoretycznie może to na dłuższą metę szkodzić r&#243;wnież wirnikowi po za tym jak zaw&#243;r upuści nadmiar z dolotu wirnik nie jest wyhamowywany i dalaj się obraca więc po ponownym wciśnięciu gazu nie musi się rozpędzać ponownie.... oczywiście wszysto teoria bo mam klekota gdzie takie coś jest zbędne

  7. #17
    chudy
    Gość

    Domyślnie

    co do ceny to ok 50zl plus blow off (najdrozszy zawor elektormagnetyczny, ja go mialem ze zlomu wiec za darmo co do przepustnicy to nie zamontowalem jej, blow off otwiera sie w benzynie pod wplywem podcisnienia ktore tworzy sie podczas zamkniecia przepustnicy w jednym z wezy ktory idzie do zaworu DV w dieslu czegos takiego nie ma wiec zrobilem wlacznik pod pedalem gazu( gdy puszczony gaz otwiera zawor elektromagnetyczny, podcisnienie podnosi sprezyne i mam pssss to tak w skrocie, jestem w trakcie tworzenia opisu do dzialu zrob to sam wiec niedlugo bedzie wszystko jasne ogolnie prosta sprawa

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Wcale nie brzmi tak śmiesznie wzrastające ciśnienie w dolocie działa na wirnik, który jest wyhamowywany bo nie moze już więcej ciśnienia pchać w dolot. Teoretycznie może to na dłuższą metę szkodzić również wirnikowi po za tym jak zawór upuści nadmiar z dolotu wirnik nie jest wyhamowywany i dalaj się obraca więc po ponownym wciśnięciu gazu nie musi się rozpędzać ponownie.... oczywiście wszysto teoria bo mam klekota gdzie takie coś jest zbędne
    Tak to jest, gdy czyta się zakichanych teoretyków, którzy nigdy niczego nie zrobili, a cała ich wiedza opiera się na czytaniu forów, na których nikt nic nie wie. ;] To samo było gdy chciałem uturbic gaźniki.

    http://motamota.r31skylineclub.com/i...?topic=79558.0
    Do poczytania
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał chudy Zobacz post
    pozatym kazda(?) turbo benzyna posiada zawor DV czyli cicha wersja blowa
    Nie każda
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #20
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimski Zobacz post
    Tak to jest, gdy czyta się zakichanych teoretyk&#243;w, kt&#243;rzy nigdy niczego nie zrobili, a cała ich wiedza opiera się na czytaniu for&#243;w, na kt&#243;rych nikt nic nie wie. ;] To samo było gdy chciałem uturbic gaźniki.

    http://motamota.r31skylineclub.com/i...?topic=79558.0
    Do poczytania
    Rozumiem, że masz doświadczenie w temacie i sam testowałeś, a nie opierasz się na czytaniu for&#243;w, na kt&#243;rych nikt nic nie wie? Można wiedzieć jak mocną turbo benzyną jeździsz?
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 17-11-2010 o 15:43

Podobne wątki

  1. [156] Blow off do 2.4 JTD
    Utworzone przez Starscream w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-06-2012, 10:06
  2. Przy maksymalnym skręcie słychać pssss
    Utworzone przez 156X w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 14:51
  3. [164] blow off
    Utworzone przez berciko1 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-10-2010, 18:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory