Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Po wyłaczeniu silnika paruje przednia szyba

  1. #11
    Zeus
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawcio Zobacz post
    A u mnie jest tak; zaglądałem pod isc-a jest sucho,zero wilgoci,od spodu nagrzewnicy to samo,ale niewielkie parowanie występuje?
    A może jest tak, że cały czas jeździsz na AC, natomiast otwory wentylacyjne kabiny nie są drożne?
    Jak wsiadasz to powodujesz zaparowanie, potem rusza klima i osusza...

    *nie twierdzę kategorycznie że tak jest...

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Podczepię się pod temat, u mnie też paruje. Z tym, że nie czuję żeby płynem śmierdziało. Klima działa rewelacyjnie, filtr pp wymieniony. Kiedyś leciała mi woda do kabiny to się nie dziwiłem, że paruje. Ale dziura zalepiona, w aucie sucho a tu ciągle problemy...
    Na co dzień używam workarounda - przed wyłączeniem silnika przełączam nawiewy na dół (stopy), wtedy przednia szyba jest bezpieczna .
    Zajrzę za ICSa i popatrzę, ale jak nie śmierdzi i płynu nie ubywa to nie spodziewam się widocznych oznak zmęczenia... Czy w takim wypadku w ciemno wymienić nagrzewnicę czy może to być wina czegoś jeszcze?

  3. #13
    Gino
    Gość

    Domyślnie

    A czy parowanie dotyczy tylko przedniej szyby bo mi paruje całe wnętrze. Niby nic dziwnego o takiej porze roku ale najgorsze jest to jak ciężko odparowuje czasami nie można jechać. Teoretycznie brak wilgoci w aucie a jednak? Czyżby kolejna rzecz z cyklu ten typ tak ma?

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Raczej nie ma. Moja mimo cieknącej nagrzewnicy niemal nie paruje. Niemal, bo wiadomo, że przy +3 stopniach po wejściu do auta coś się na szybach pojawia.

  5. #15
    Gino
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Raczej nie ma. Moja mimo cieknącej nagrzewnicy niemal nie paruje. Niemal, bo wiadomo, że przy +3 stopniach po wejściu do auta coś się na szybach pojawia.
    No to już nic nie rozumiem

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gino Zobacz post
    No to już nic nie rozumiem
    Ale filtr przeciwpyłkowy sprawdzałeś jak mniemam? Bo jak ostro paruje to od filtra właśnie trzeba zacząć...

  7. #17
    Gino
    Gość

    Domyślnie

    Jest nowy klima też podaje hmm?

  8. #18
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gino Zobacz post
    A czy parowanie dotyczy tylko przedniej szyby bo mi paruje całe wnętrze. Niby nic dziwnego o takiej porze roku ale najgorsze jest to jak ciężko odparowuje czasami nie można jechać. Teoretycznie brak wilgoci w aucie a jednak? Czyżby kolejna rzecz z cyklu ten typ tak ma?
    Nie wiem gdzie w 166 jest - a gdzieś musi być - otwór _odpływu_ powietrza na zewnątrz. W bravce był w bagażniku, kiedyś go jakimiś foliami i szmatami przykryłem niechcący i powodowało to okropne parowanie właśnie wszystkich szyb wewnątrz. Kombinowałem z klimą, z filtrem, szukałem źródła wilgoci a to taka prosta sprawa.

  9. #19
    Gino
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Nie wiem gdzie w 166 jest - a gdzieś musi być - otwór _odpływu_ powietrza na zewnątrz. W bravce był w bagażniku, kiedyś go jakimiś foliami i szmatami przykryłem niechcący i powodowało to okropne parowanie właśnie wszystkich szyb wewnątrz. Kombinowałem z klimą, z filtrem, szukałem źródła wilgoci a to taka prosta sprawa.
    No właśnie może w tym problem? Ktoś wie czy i gdzie 166 ma takie otwory? Dostaję ku...cy wysiadam po chwili wszystkie szyby białe od środka!

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    a jak probujesz to wytrzec z przedniej szyby to czujesz ze to jest tluste jesli tak to nagrzewnica na bank a z drugiej strony kazda 166 dopada niestety wymiana nagrzewnicy ,mi parowaly szyby czasami rano zostawala tlusta plama ciezko to bylo usunac, wymienilem nagrzewnice i to wszystko zniknelo .Generalnie moje zdanie jest takie nagrzewnica kosztuje 100zl wziasc wymienic i miec spokoj bo jesli bedzie cieklo z niej to zapytajcie kolegi z forum nick blackalfa166 jakie on mial problemy
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

Podobne wątki

  1. 156 Przednia szyba
    Utworzone przez koque w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-04-2015, 18:54
  2. [155] Szyba przednia
    Utworzone przez Arek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-08-2013, 11:56
  3. przednia szyba od strony kierowcy, temperatura silnika
    Utworzone przez warmac16 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-02-2009, 08:50
  4. [146] Szyba przednia.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-11-2008, 23:24
  5. 164 szyba przednia
    Utworzone przez Joseph w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-01-2007, 19:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory