Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Temat: za mocno naciagniety pasek balansów

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    moze mi ktos podsunac jakies foto z tym paskiem balansów? patrze na eper i jakos nie moge go znalezc, pokazuje mi tylko 2 paski(rozrzad i jakis drugi) jaka jest cena owego paska?

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar laska
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Nowy Sącz-Napoli
    Auto
    Była 155 1.8 TS 8V, Jest 166 2.4 20V 175 cv
    Postów
    1,288

    Domyślnie

    Ti Amo ALFA!!!

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    wystepowaly w dwoch wersjach 126 zebow i 130 zebys pamietal przy kupnie jesli auto jest z 97 roku ostatni wypust to masz wtedy 130 zebow
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    a cena takiego paska jaka mniej wiecej?rocznik mojej 96

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    raczej masz 126 zebow tak wiec patrzylem ile kosztuje w inter cars firma conti 163zl goodyear 83 zl te sa dostepne na dzien dzisiejszy i masz jeszcze dayco za 114 ale chwilowo niedostepne przynajmniej tak pokazuje strona
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    to przyznam szczerze, ze drogo, na eperze patrzyłem wszystkie mozliwe to ceny rozrzadu aby przekroczył 100, moze nie aktualne dane, a mechanik mi powiedział ze w granicach 50-60zł powinien byc z tego co kojarzy

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    to zapytaj tego swojego mechanika jakiej firmy ten pasek za 60 zl i bedziesz wiedzial wybor jest szeroki od tanich do drogich te co wymienilem to sa dobrej jakosci firmy robiace paski ,to sa rzeczy na ktorych sie nie oszczedza chyba ze sie chce miec problemy z paskiem po 30 tys
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    mówimy o pasku balansujacym, duzo osób jezdzi bez tego paska wiec jakie miały by byc te problemy? tez mysle nad całkowitym zdjeciem go, rzekomo silnik ma lzej

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    jak go zdejmiesz to luz mozesz tak jezdzisz nie napedzasz wtedy dwoch walkow powinno byc lepiej od niskich obrotow ale moga byc wibracje silnika (niekoniecznie) ale jak spadnie podczas jazdy to jest wstanie sie wkrecic pod glowny pasek i zrobic spustoszenie w rozrzadzie ,tak wiec jesli sie decydujesz ze zakladasz ten pasek to wymieniasz napinacz dobrej firmy, pasek i jezdzisz 50 tys i spisz spokojnie
    Nero to jak decydujesz sie jezdzic bez tego paska to po co pytasz ile on kosztuje tracimy tylko czas na rozmowe ktora nie jestes zainteresowany
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 22-11-2010 o 21:53
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  10. #30
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    wymieniasz napinacz dobrej firmy,
    Nie wyobrażam sobie wymiany samego paska bez nowego napinacza

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Czy Diesle tez są mocno awaryjne ?
    Utworzone przez vrs2010 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post / autor: 19-11-2013, 17:41
  2. Mocno kopci 2.4 20V JTD
    Utworzone przez Sergio166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-04-2012, 14:00
  3. Cos mocno stuka od 140 KM/H
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-07-2011, 18:26
  4. Zbyt mocno hamuje tył, co z tym zrobić?
    Utworzone przez szatek w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 29-10-2010, 22:05
  5. [156] pasek wielorowkowy i pasek rozrzadu razem?
    Utworzone przez yarecky w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-12-2008, 21:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory