Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: [33] Korektor siły hamowania

  1. #11
    afroboy
    Gość

    Domyślnie korektor

    Witam
    Postanowiłem odświeżyć ten stary temat.
    Czy ktoś wie czy korektor do Alfy 33 z wersji SW będzie pasował do mojej?, albo czy mógłbym zamontować korektor z któregoś Fiata? Mechanik znalazł mi najtańszy korektor za 560 zł, szukam tańszego rozwiązania, oczywiście podłaczenie hamulców na krótko nie wchodzi w grę.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 33 Permanent 4; Lancia Lybra 2,0
    Postów
    82

    Domyślnie

    Na alledrogo jest oryginalny ze sportwagona, o którym pewnie mówiłeś a jeśli nie to wrzucam link: http://moto.allegro.pl/oryginalny-ko...315488198.html
    Nie sądzę, żeby miał się znacznie różnić... Kombi jest trochę cięższe z tyłu ale przecież jest regulacja orzy tylnej belce a konkretnie w drążku nad tylną belką gdzie jest umieszczona długa sprężyna (pręt fi 10 z jedną spiralą) i siłę hamowania regulacje się jego naprężeniem...
    Problem w tym, ze bardzo często jest już ona trochę podrdzewiała i nie działa tak jak powinna:/
    U mnie korektor też stał ale po jego rozkręceniu (co niestety było dość trudne) i wyczyszczeniu okazało się, ze gumki jeszcze nie popękały i po złożeniu z użyciem silikonowej pasty do zacisków zaczął działać poprawnie. a jeśli gumki już są do wyrzucenia to myślę, ze w jakimś sklepie z uszczelnieniami technicznymi coś można będzie dobrać, byle sprzedający miał cierpliwość
    Na zdjęciu z ePer'a masz pokazane najważniejsze elementy a oryginalny korektor w serwisie kosztuje ok 300PLN więc radziłbym uważać na tego mechanika
    Ostatnio edytowane przez jackrussell ; 23-11-2010 o 13:55

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar stabipl
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Stargard
    Auto
    AR 33 1,7 i.e. 4x4
    Postów
    265

    Domyślnie

    W sumie mógłbym wykręcić ten korektor ze swojej 33 jeśli jesteś zainteresowany. Pozdrawiam
    Moja nowa - stara niunia http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._7_ie_4x4.html
    "Z alfą jest jak z kobietą, do póki o nią dbasz jest cała Twoja..."

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafa
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Knurów/Mysłowice
    Auto
    RWD & FWD & Q4
    Postów
    304

    Domyślnie

    Cytat Napisał afroboy Zobacz post
    Witam
    Postanowiłem odświeżyć ten stary temat.
    Czy ktoś wie czy korektor do Alfy 33 z wersji SW będzie pasował do mojej?, albo czy mógłbym zamontować korektor z któregoś Fiata? Mechanik znalazł mi najtańszy korektor za 560 zł, szukam tańszego rozwiązania, oczywiście podłaczenie hamulców na krótko nie wchodzi w grę.
    Jak kolega wyżej pisał - w zeszłym roku były jeszcze dostępne w ASO za kwotę nie większą niż 400 pln (ze zniżkami). Jeśli nie masz w pobliżu zaufanego ASO, możesz zaopatrzyć się wysyłkowo (przykładowo w moim ulubionym http://fiat-lancia-alfa.pl/ ).
    Korektor z żadego innego fiata nie będzie pasował.
    Próby regeneracji zawsze warto podjąć, ale w moim przypadku byłoby to zadanie niewykonalne i stary korektor poleciał na złom.

    Korektor z aukcji wygląda identycznie z wersją berlina, jednak znając Włochów, należałoby byc ostrożnym. Z drugiej strony faktycznie wstępne natężenie jest regulowalne a resztę załatwia wspomniany pręt...
    33 1.7IE 8v Mirto Verde; 75 1.8 ie Rosso Alfa; 159 SW JTDm Q4 Nero Carbonio Met. & Poltrona Frau inside
    Ypsilon 0.9 TA BiColore Platinum
    było: 147 Selespeed, 146 1.6 TS

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar stabipl
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Stargard
    Auto
    AR 33 1,7 i.e. 4x4
    Postów
    265

    Domyślnie

    Zauważyłem w swoim poprzednim poście mały błąd, chodzi o to że jak jesteś zaintersowany to mogę wykręcić z mojej drugiej AR 33 1,4 ten korektor
    Moja nowa - stara niunia http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._7_ie_4x4.html
    "Z alfą jest jak z kobietą, do póki o nią dbasz jest cała Twoja..."

  6. #16
    afroboy
    Gość

    Domyślnie

    Faktycznie oryginalny korektor udało mi się kupić za niecałe 400 zł. Moja Alfa do tej pory bardzo jeść nie wołała więc zasłużyła sobie na nowy. Wymieniłem też przewody i hamulce działają jak na Makaronów przystało.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafa
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Knurów/Mysłowice
    Auto
    RWD & FWD & Q4
    Postów
    304

    Domyślnie

    Cytat Napisał afroboy Zobacz post
    Faktycznie oryginalny korektor udało mi się kupić za niecałe 400 zł. Moja Alfa do tej pory bardzo jeść nie wołała więc zasłużyła sobie na nowy. Wymieniłem też przewody i hamulce działają jak na Makaronów przystało.
    Wymieniałeś sztywne czy te dwa elastyczne? Bo z tego co pamiętam te elastyczne u mnie wołają juz wymiany a mają dosyć dziwne końcówki i w ciemno nie będę kupował. W ASO niestety tylko jeden z nich był dostępny.
    33 1.7IE 8v Mirto Verde; 75 1.8 ie Rosso Alfa; 159 SW JTDm Q4 Nero Carbonio Met. & Poltrona Frau inside
    Ypsilon 0.9 TA BiColore Platinum
    było: 147 Selespeed, 146 1.6 TS

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Mechanik dobrze mówił. Korektor TRW kosztuje 530 zł w IC.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  9. #19
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Sandomingo
    Auto
    AR 33 1.7 16v; AR 33 1.3 IE L ;AR 164 2.0 v6 Turbo
    Postów
    23

    Domyślnie

    Możecie rzucić numery katalogowe? Ułatwiło by to sprawę z poszukiwaniami. Też mi potrzeba :-)
    33

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jacho
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    alfa 33 1.4 Imola, rocznik 1993
    Postów
    89

    Domyślnie

    Wracając do postów z początku tematu to wyrzucenie tego korektora nie jest do końca złym pomysłem, ale na pompie zastosowałbym małe korektory przepływu na tylne obwody jak np w fordzie fieście Mk3.

Podobne wątki

  1. Korektor siły hamowania.
    Utworzone przez Lesio w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-06-2016, 20:03
  2. [GTV] korektor siły hamowania tylnej osi
    Utworzone przez kudlaty_bytom w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-03-2014, 20:23
  3. [155] Korektor siły hamowania
    Utworzone przez Vinc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-10-2013, 17:24
  4. [155] korektor siły hamowania
    Utworzone przez rafal70185 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-08-2010, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory