Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: dziwne zachowanie na zaśnieżonej drodze

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    jak będę wiedział co i do czego jest to też pokaże panom z warsztatu którzy na widok mojego auta robią dziwne miny od czego maja zacząć bo to są "fachowcy" i nie wszystko wiedzą.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    Za pomocą śrub z łebkiem krzywkowym w belce (te co mają podkładki z znakami ). Tych co mocują tylne wahacze do belki od strony zderzaka, po jednej na każda stronę. Ale pochylenia koła tym nie wyregulujesz, a chyba o to Ci chodziło.

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gramster
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    kętrzyn
    Auto
    alfa 156 2.0 T.spark 97r
    Postów
    98

    Domyślnie

    fajnie by było jakby ktoś fotke wrzucił albo schemacik do tych ustawień

  4. #24
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał gramster Zobacz post
    fajnie by było jakby ktoś fotke wrzucił albo schemacik do tych ustawień
    wystarczy położyc sie pod autem z tylniej strony. widzimy 2 koła i idące od nich do belki aluminiowej 4 sztuki wahaczy poprzecznych. To na śrubach (chyba tzw. pływających), które mocują te wahacze do belki, a nie do zwrotnicy przy kole sie to ustawia... ot cała filozofia

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gramster
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    kętrzyn
    Auto
    alfa 156 2.0 T.spark 97r
    Postów
    98

    Domyślnie

    oki dzięki jakoś to już sobie wyobraziłem ale kładł się przy tej pogodzie nie będę

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Już obczaiłem system i aż się dziwię że to przeoczyłem wcześniej. aby ustawić zbieżność należy obracać śrubami które mają łebek pomiędzy wózkiem a zbiornikiem paliwa czyli te które są bliżej środka auta. Ich ruch jest nie znaczny ale za to koło zmienia swoje położenie dość konkretnie. Ustawiłem na razie na oko a w poniedziałek jadę na warsztat ale już przynajmniej nie rzuca mi tyłem po całej drodze. Wymiana tulejki pod zwrotnica jest już wiele trudniejsza. Myślę że temat rozwiązany z powodzeniem, dzięki za podpowiedzi. Niżej jest pokazane co i do czego, śruba i podkładki mimośrodowe ze znakami, śruba na klucz13 a nakrętka na 19. Jeszcze znalazłem parametry ustawień,
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	g3.jpg
Wyświetleń:	266
Rozmiar:	69.9 KB
ID:	15128   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	g4.jpg
Wyświetleń:	165
Rozmiar:	23.0 KB
ID:	15129  
    Ostatnio edytowane przez kwasnybartek ; 04-12-2010 o 18:15
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  7. #27
    lysy76
    Gość

    Domyślnie

    A czy to dotyczy też 1,9 jtd, bo na drugim zdjęciu w wykazie silników nie ma nic na temat 1,9 jtd? Mi gośc od ustawiania zbieżności też powiedział,że pochylenia kół się nie reguluje.

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    Dziwny wykaz tych silników, jakby od 166 to było. Szukaj właściwych w eLearn, mogą też być w instrukcji. Albo się mylę.

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Kolego lysy76 z tego co pisali poprzednicy wynika że kątów pochylenia się nie reguluje a jedynie zbieżność. Nie znalazłem nic na temat 1.9 JTD ale jak się natknę na informację to wrzucę rysunek.
    Faktycznie paleta silników jak od 166 ale tam jest całkiem inny tylny zawias a znalazłem te tabele razem z rysunkiem zawieszenia.
    Ostatnio edytowane przez kwasnybartek ; 03-01-2011 o 18:11
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

Podobne wątki

  1. Dziwne stuki na prostej drodze, skrzynia? 4HP20 3.0 V6
    Utworzone przez FOG_ w dziale 166
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 24-01-2015, 22:59
  2. Czy ESP (VDC) powinien działać na zaśnieżonej drodze?
    Utworzone przez evanduril w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 22-07-2012, 19:53
  3. Dziwne zachowanie JTD
    Utworzone przez skipas w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 17:03
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-09-2011, 12:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-08-2011, 13:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory