Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 110

Temat: [156] Moje modyfikacje sw 2,4jtd 20v w firmie Cinsoft-240.1km/536,5Nm

  1. #81
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Po programie,front IC , dolocie i kastracji kata pewnie okolice 160km o ile wtryski na to pozwolą i nie zmęczone turbo.

    To prawda ,że Krajcok ma chyba 218km w swoim 1,9 ,ale na hybrydzie gt18.Kolinowi pewnie chodziło ,że na ori turbo nikt ( póki co) nie ma 200km przy 1,9.Swoją drogą ciekawe czy jest to możliwe ,by gt1749 z jtd 16v 140/150 da rade zakręcic na 200km,ponoć turbiny 1749VB z nowego brawo i alfy 159 1,9 16v mają większy potencjał i tam udaje sie zrobić te 200PS,u nas pewnie wynik (bez zmiany turbo) będzie oscylował w okolicach 19xkm.

    Da się zrobic 200ps w 1.9
    Auto Saab 9.3 seria Z19DT czyli 1.9 8V 120ps, seryjnie turbo zintegrowane z kolektorem wydechowym. W aucie została zmodyfikowana turbina w oparciu o gt1749vb (całosc na oryginalnym kolektorze), rozluźniony wydech (usunięty kat i tłumik środkowy); cooler seria (akurat w saabie duzych rozmiarów), wtryski 276 ori. Sprzęgło i dwumas oryginalne 240mm (takie samo jak w z19dth czyli 1.9 16v 150). Wynik remapu:
    1.9 120

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  2. #82
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Piekny wynik ,gratulacje! Coś takiego da rady bez ruszania turbo w 1,9 16v 140km??

    Super kreski tylko widzisz kolego,zastosowałeś komponenty z gt1749vb czyli tego turbo nowszego z wiekszym potencjałem ,niz w starszych wersjach 140/150km.

  3. #83
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Piekny wynik ,gratulacje! Coś takiego da rady bez ruszania turbo w 1,9 16v 140km??

    Super kreski tylko widzisz kolego,zastosowałeś komponenty z gt1749vb czyli tego turbo nowszego z wiekszym potencjałem ,niz w starszych wersjach 140/150km.

    Może celem wyjaśnienia:
    - 115 jtd i 120 mjtd mają gt1749va różniące się tylko muszlami czy tez integracją z kolektorem wydechowym jak np w 159 czy grande punto lub opel/saab
    - 150mjtd maja gt1749vb (grubszy wałek), wszędzie siedzą te same sprężarki różniące się muszlami itd

    140tka ma też 1749vb - hardcorowo można to turbo dusic na 1,55bara niemniej na rozluźnionym wydechu; trzeba pamiętac że na railu fabrycznie są 2 setki różnicy vs 150 tak więc 200ps bez drastycznego zwiększania ciśnienia szyny moze nie byc takie proste.
    Prezentowany sabina miała rail na 1650, słabszy wykres był softem bezdymnym, 202ps przy akceptowalnym dymieniu.

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  4. #84
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Zobrazuj czym jest Rail i co oznacza im wyższy, czym to skutkuję Ogólnie takie wyjaśnienie bo ja nie bardzo wiem.

    Druga sprawa na ori sprzęgle da się osiągnąć co ja bym chciał uzyskać czyli 200/400 ?

  5. #85
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    moze i da sie osiagnac ale pewnie padnie w zastraszajacym tempie jesli bedziesz korzystal z tej mocy a zakladam ze po to celujesz w taka moc zeby z niej korzystac.

  6. #86
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Zobrazuj czym jest Rail i co oznacza im wyższy, czym to skutkuję Ogólnie takie wyjaśnienie bo ja nie bardzo wiem.
    śmigasz dieslem z common railem i nie wiesz co to rail? Rail to szyna do której pompowane jest paliwo, a cyferki które podaje cinek to ciśnienie tego paliwa w barach... tak w skrócie
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 03-12-2010 o 18:22

  7. #87
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Odnośnie jeszcze wykresu: przy 4000 obr okolice 350Nm na małym turbo to naprawde dobry rezultat.Coś takiego szczeże mnie by interesowało ( na ori turbo).Strach pomysleć jaka była by wartość na Bigturbo,pewnie powyżej 400Nm .

    Zatem jednak nowsze turba z MJTD mają lepszy potencjał od starszych 140/150.

  8. #88
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Zobrazuj czym jest Rail i co oznacza im wyższy, czym to skutkuję Ogólnie takie wyjaśnienie bo ja nie bardzo wiem.

    Druga sprawa na ori sprzęgle da się osiągnąć co ja bym chciał uzyskać czyli 200/400 ?

    Ciśnienia na szynie wtryskowej. Większy rail lepiej rozpylane paliwo, mniej dymu, większą dawkę da się wprowadzic do cylindra. Problem zaczyna się przy duzym czasie otwarcia wtryskiwacza - pompa moze nie wydolic i rail spada.

    Ori sprzeglo nowe moze wytrzyma, uzywane po pewnym przebiegu polegnie raczej szybko...
    Pozdro

    ---------- Post dodany o godzinie 00:04 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie Wczoraj 23:57 ----------

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Odnośnie jeszcze wykresu: przy 4000 obr okolice 350Nm na małym turbo to naprawde dobry rezultat.Coś takiego szczeże mnie by interesowało ( na ori turbo).Strach pomysleć jaka była by wartość na Bigturbo,pewnie powyżej 400Nm .

    Zatem jednak nowsze turba z MJTD mają lepszy potencjał od starszych 140/150.
    Przy 4k było chyba 330nm jakos tak. Należy pamiętac że motor motorowi nie jest równy - sam byłem bardzo zaskoczony z19dt z większa sprężarką bo to chyba pierwsza tego typu modyfikacja w aucie z zespoloną sprężarką z kolektorem. Niedługo modowane będzie GP 130 z tym motorem, jutro stroję dośc ciekawe auto - na pewno wrzucę wykres.

    Ad sprężarki - non stop pisze kolega o "nowszej" turbinie - nie ma czegos takiego. Bebechy w mjtd 150 są identyczne jak w innych gdzie jest 1749vb - różnią się muszle, zespolenia z kolektorem itd.
    Nowe wydajniejsze sprężarki to gtb1649v np w 2.0 mjtd 165ps - te robi sie na 200ps bez najmniejszego problemu (kilka bravo ktore robilem mialo ~430nm i 205ps na ori klamotach, tzn egr, dpf itd)

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  9. #89
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    migasz dieslem z common railem i nie wiesz co to rail? Rail to szyna do której pompowane jest paliwo, a cyferki które podaje cinek to ciśnienie tego paliwa w barach... tak w skrócie
    Wiem co to Rail, że szyna itp, tylko chodziło mi o taką odpowiedź.
    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Większy rail lepiej rozpylane paliwo, mniej dymu, większą dawkę da się wprowadzic do cylindra. Problem zaczyna się przy duzym czasie otwarcia wtryskiwacza - pompa moze nie wydolic i rail spada.
    Rybka ile ty chcesz ze swojego 1,9 osiągnąć ?

  10. #90
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar JackDaniels
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Northampton (UK) / Borek Szlachecki (PL)
    Auto
    166 Super
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post

    Rybka ile ty chcesz ze swojego 1,9 osiągnąć ?
    Pewnie jak kazdy:

    200PS i 450Nm



Podobne wątki

  1. 166 - 2.4 JTD 10V 140 KM CF3 modyfikacje
    Utworzone przez Kowalm w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-03-2015, 22:26
  2. Wachacze górne co sadzicie o tej firmie
    Utworzone przez kamol w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-04-2012, 22:51
  3. [166] 2.4JTD 140KM - modyfikacje silnika - podniesienie mocy...
    Utworzone przez b-ski w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 14-08-2009, 16:55
  4. Opinie o firmie Unitronic ?
    Utworzone przez Superjahu007 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-05-2009, 20:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory