Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 110

Temat: [156] Moje modyfikacje sw 2,4jtd 20v w firmie Cinsoft-240.1km/536,5Nm

  1. #91
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post

    Rybka ile ty chcesz ze swojego 1,9 osiągnąć ?

    Bez zmiany turbo: racjonalnie pewnie pod 200KM i płaskie 400Nm ( czyli to co ty).Wisienką na małym torcie było by 320-340 NM przy 4000obr.

    Na Big turbo: 220-230KM i płaskie 430-440NM tak by przy 4000obr mieć 400NM lub więcej.

    jackdaniels-200/450 to by była bajka,nietety na ori turbo nie da rady takich pięknych 450NM wyczarować,nawet w piku coś mi się zdaje.

    Cinek dzięki za sprostowanie.

    PS.kecaj77 wybacz za zaśmiecanie.

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 04-12-2010 o 10:52

  2. #92
    kecaj77
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek7712 Zobacz post
    Jest kolega, jeśli się nie mylę Krajcok, który ma w swojej gt ponad 200KM.

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    ale chyba startowal od wersji z 170 konnym silnikiem
    No właśnie kolega ma sporo ponad 200km(dokładniej 218/445nm) w 1,9 jtdm 150km, w GT nie było montowanych silników 1,9jtd o mocy 170km. Tylko kolega mam tam wymienioną turbinę. Ogólnie silnik 1,9jtdm 150km ma większy potencjał niż wersja 140 konna. Dlatego przekroczenie granicy 200km na seryjnym turbo powinno być jak najbardziej realne, w przypadku 1,9 16v o więcej niż 200km będzie ciężko, ale nie ja tu jestem Magikiem W każdym razie kiedyś miałem silnik 1,9 140km, no i mocno się interesowałem poprawą mocy na ponad 200km i jednak do tego konieczna była większa sprężarka.

  3. #93
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    Cytat Napisał kecaj77 Zobacz post
    w GT nie było montowanych silników 1,9jtd o mocy 170km
    kurcze, a gdzies chyba widzialem takie .... wlasnie w GT
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  4. #94
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Alfę GT Quadrifoglio w topowej wersji napędza silnik 16 V 1.9JTDM o mocy 170 KM z dyferencjałem z ograniczonym poślizgiem. Dzięki tej jednostce napędowej Alfa GT Q2 Quadrifoglio przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,2 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 215 km/h. Jak najbardziej jest wersja 170 Konna
    Ostatnio edytowane przez Kolin ; 06-12-2010 o 18:23

  5. #95
    kecaj77
    Gość

    Domyślnie

    Faktycznie jest wersja 170 konna, muszę się przyznać do błędu, ale na moje usprawiedliwienie niech działa fakt, że było to pod koniec produkcji czyli auta nowe, a mnie na takie nie stać więc nie przeglądałem A tak na poważnie nawet w różnych danych technicznych ciężko o tą wersję 170km. Jednak co jak co to kolega Krajcok miał wersje 150km, przynajmniej tak pamiętam z jego wątku

    Pozdro

  6. #96
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek7712 Zobacz post
    Jest kolega, jeśli się nie mylę Krajcok, który ma w swojej gt ponad 200KM.
    Mialem najpierw 202/430 na ori sprezarce (1.63b), frontowym IC i wydechu. I ta opcje bardzo polecam, auto jezdzilo nie gorzej niz teraz. 0-200 km/h jak Brera 3.2 JTS 4x4

    Teraz mam hybrydowe turbo GT18/20 na 1.78b i dmucha 220 PS i 450 Nm. Auto zaczyna jechac dobrze dopiero po 2400 rpm, dlatego nie polecam opcji hybrydy. Tylko oryginalne turbiny, np 2056 z 2.4 200, albo 2256 z 2.4 175.

    Wersja 1.9 170 to to samo co 150, tylko inny program. Nie ma to absolutnie wplywu na tuningowalnosc tej jednostki, kres przy ori turbo to ok 200 PS.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  7. #97
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Mialem najpierw 202/430 na ori sprezarce
    Kopciło ? Sprzęgło długo wytrzymało ?

  8. #98
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    202/430 to już ostre parametry jak na ori turbo,wręcz maksymalne.Może masz wykres z ówczesnej mocy??

    Czas 0-200 tak jak brera 3,2 to juz jest coś,jednak stara prawda się potwierdza,że waga to klucz do sukcesu i dobrych osiągów.260km benzyny vs 200 w dieslu,kto by pomyslał,ale i wagowo pewnie dobre 250-300kg różnicy.

    Podbijam pytanie o sprzęgło.

    Odnośnie jeszcze hybrydy: nie myslałeś o wpakowanie najmniejszej gt22 do muszli 1749?? Ponoc chłopaki z compsportu mieli/mają taki patent.Jak znajde wykres na takiej hybrydzie to zaraz wrzuce.


    Edit znalazłem wykres:



    Auto: ibiza 1,9 PD AJM

    A tu po lepszym wałku i ijeszcze jakichś modyfikacjach ,których właściciel niechciał zdradzic:



    Zdjęcia poucianane przez włąściciela,nie przezemnie.

    Wiem ,że to gt1749 z pełnym gt22, ale jak i co tajemnica.

    Wykresy z wątku "ibiza 6k 1,9TDI pd (była ibiza fosy)" ze strony http://forum.seat-racing.pl/ z działu " wykresy " (str 4) niestety trzeba się logować.

    Jeśli kojażysz usera o nicku arturoo ze street racing to możesz podpytać jak oni to zrobili,ale wątpie czy podpowie.

    Tak czy siak,parametry,zwłaszcza wstawanie turbo ( bez nx) to bajka,choc moc jak na pełne gt22 nie robi wielkiego szału.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 22-12-2010 o 16:33

  9. #99
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Jak juz był tam tylko kompresor z gt22.
    Turbo to hybryda, problemem jest tu trwałosc.

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  10. #100
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Możliwe Cinek,tak naprawde to niewiadomo ,bo ludzie nie chcą się dzielić wiedzą.Wynik mnie poraził tak dobrym wstawaniem.

    Każda hybryda to loteria,ale są projekty na hybrydach,które jednak dają rade.

Podobne wątki

  1. 166 - 2.4 JTD 10V 140 KM CF3 modyfikacje
    Utworzone przez Kowalm w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-03-2015, 22:26
  2. Wachacze górne co sadzicie o tej firmie
    Utworzone przez kamol w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-04-2012, 22:51
  3. [166] 2.4JTD 140KM - modyfikacje silnika - podniesienie mocy...
    Utworzone przez b-ski w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 14-08-2009, 16:55
  4. Opinie o firmie Unitronic ?
    Utworzone przez Superjahu007 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-05-2009, 20:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory