no to już wiem co mam do wymiany, a jeszcze chciałbym sie dowiedzieć od czego mogły paść te wtryski?
no to już wiem co mam do wymiany, a jeszcze chciałbym sie dowiedzieć od czego mogły paść te wtryski?
Od przebiegu lub brudnego paliwa.Ogólnie to są idiotoodporne-nie pracują w tak ciężkich warunkach jak wtryski z diesela,ale wszystko ma swój koniec.Przy okazji zmiany wtrysków zmień też filtr paliwa.Mówisz sprawdziłeś i wiesz-u mnie też żre dużo-najważniejsze czujniki sprawdzone i wszystkie w normie,chyba też muszę taki experyment zrobićno to już wiem co mam do wymiany, a jeszcze chciałbym sie dowiedzieć od czego mogły paść te wtryski?![]()
Filtr paliwa właśnie niedawno wymieniałem, przejechałem od tamtej pory 2tyś km. To jest chwila roboty sprawdzić te wtryskiwacze, tylko trzeba uważać żeby nie wpadło ci nic do środka silnika, a tam jest dużo syfu. Pamiętaj tylko żeby odłaczyć cewkija sprawdziłem tylko z jednej strony i już mi wystarczyło, musze wymienić wszystkie.
Zanim wymienisz wtryski to podepnij manometr do listwy wtryskowej i sprawdź ciśnienie paliwa.Przy niskim ciśnieniu wtryskiwacz nie będzie rozpylać paliwa i okaże się że masz regulator ciśnienia do wymiany.
podepne sie pod temat. Bo mam własnie tez problem ze spalaniem i chce sprawdzić wtryski. I mam dawce 33 z silnikiem 1.4 i w mojej 145 też jest 1.4. Pytanie czy reguraltor i wtryski bedą pasować?? wiem ze jest link wcześniej z różnicą ale nie moge otowrzyć linku.
Możesz spokojnie wtryski przerzucać,o ile są sprawne![]()
ja dzisiaj wymieniłem wtryski oraz regulator ciśnienia. Wyciągnołem wtryski i gdy kręciłem rozrusznikiem były strumienie jak ze szczykawki z wtrysków. Wyminieł wtryski wraz z reguralotrem i dalej to samo. Pali jak palił spalaniemnie przeraża nadal już nie mam pomysłów przez co może być to spalanie. może ktoś ma jakiś pomysł??
a czy przypadkiem nie ucieka Ci paliwo po drodze od zbiornika do listwy?poza tym wskazany byłby po wymianie w/w elementów reset komputera,sonda lambda przy laniu wtrysków napewno odczytała bogatą mieszankę i komputer wskoczył w tryb awaryjny
ale żadna kontrolka od awari sie nie pali. Mówisz reset kompa ale przeprowadzić go w sposób domowy czyli lepiej jechać na komputer??
Też sprawdziłem wtryski i o dziwo także dają strumień liniowy,a nie stożek ,założyłem od 1.7 16v to był stożek,to chyba "cecha" tych wtrysków![]()
Aha czy ma ktoś wiarygodne dane na temat kształtu strumienia z tych wtrysków?